Предполагам става време за смяна на съединител, но да питам все пак вещите в занаята.
Автомобила е Пасат, двигателя 1З. При движение на автомобила когато отнема газта започва страшно биене все едно няма гориво бензинов автомобил и се лашка доста силно и още по-дразнещо.
Като купувах автомобила го взех с предположението, че са само тампони на двигателя, щото и те бяха за смяна. Смених ги. Проблема остана.
Имам съмнения за съединител, защото "жицата" не показва фрапиращи грешки.



Съединител или нещо друго Б4 1Z РЕШЕН.
Съединител или нещо друго Б4 1Z РЕШЕН.
Последна промяна от velinsl на Вто 13 мар 2012 21:21, променено общо 1 път.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Съединител или нещо друго Б4 1Z
Не е съединител.
- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Съединител или нещо друго Б4 1Z
Dobromirski написа:Не е съединител.


- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Съединител или нещо друго Б4 1Z
Аз не разбрах къде е биенето...
Цялата кола ли придърпва и се лашка?
Съединител със сигурност не е, щото щеше да го усетиш при по-рязко ускорение

Съединител със сигурност не е, щото щеше да го усетиш при по-рязко ускорение

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Съединител или нещо друго Б4 1Z
110afn написа:ГНП
Напълно възможно , но авторът на темата трябва да опише по-подробно симптомите

Висока предавка , ниски обороти (под 2000) , отпусната газ (при натискане до дупка се "оправя") - 99% ГНП !
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Съединител или нещо друго Б4 1Z
Сигурно ГНП-то трябва да се почисти. Ако не се лъжа 1Z събираха и метални частици около количествения регулатор/магнита 

Re: Съединител или нещо друго Б4 1Z
velinsl написа:При движение на автомобила когато отнема газта започва страшно биене все едно няма гориво бензинов автомобил и се лашка доста силно и още по-дразнещо.
Доста по-рядко се получава в момент когато педала на газта е натиснат. Получава се в ниските обороти(рядко карам с над 1500 оборота), около 1200-1500. Автомобила просто подскача. Днес ще му пусна една жица за грешки да видим. Положението описано в първи пост е задължително, докато това в този пост е изключително рядко.
Не зам дали е от значение факта, че когато го запаля на студено на втората минута(задължително втората, не знам какво трае точно 2 мин) започва да мени оборотите и като загрее се стабилизира се оправя отново.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Съединител или нещо друго Б4 1Z
Не очаквай грешки от това.
Пробвай следното упражнение. Пусни я по равно, сама да върви на 2ра на нулеви обороти. Подай малко, но рязко газ и виж дали ще придърпа в първия момент.

- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Съединител или нещо друго Б4 1Z
първо правиш това http://www.forum-auto.com/pole-techniqu ... 381015.htm
и после си оправяш милиграмите на тихи обороти
и после си оправяш милиграмите на тихи обороти
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Съединител или нещо друго Б4 1Z
Ако задържа регулатора за горивото - грешки няма да се отчетат !
Люшкането на обороти е напълно възможно да е симптом за ГНП .
Обяснението е : има положение в което котвата на регулиращия ел. магнит опира в нещо (някакви боклуци - частици от разпадащ се маркуч примерно , достигнали ГНП или стружки , или пък просто не е центрована добре и опира в магнитопровода на ел. магнита ). Това положение отговаря на някакво количество дозирано гориво . На студен мотор , дозатора достига това място и започва да запира , а когато мотора загрее , необходимото гориво за подържане на оборотите на ПХ намалява и дозатора застава в друго положение , където няма запиране . При подаване на газ това проблемно място се подминава откъм "горна страна" , там където се дозира повече гориво и проблем няма . Това е основно механизма на придърпването , споделям собствени изводи и опит , възможни са и други обяснения естествено
.

Люшкането на обороти е напълно възможно да е симптом за ГНП .
Обяснението е : има положение в което котвата на регулиращия ел. магнит опира в нещо (някакви боклуци - частици от разпадащ се маркуч примерно , достигнали ГНП или стружки , или пък просто не е центрована добре и опира в магнитопровода на ел. магнита ). Това положение отговаря на някакво количество дозирано гориво . На студен мотор , дозатора достига това място и започва да запира , а когато мотора загрее , необходимото гориво за подържане на оборотите на ПХ намалява и дозатора застава в друго положение , където няма запиране . При подаване на газ това проблемно място се подминава откъм "горна страна" , там където се дозира повече гориво и проблем няма . Това е основно механизма на придърпването , споделям собствени изводи и опит , възможни са и други обяснения естествено

Dobromirski написа:...http://www.forum-auto.com/pole-techniqu ... 381015.htm
....

Re: Съединител или нещо друго Б4 1Z
hooligan_sk написа:Не очаквай грешки от това.Пробвай следното упражнение. Пусни я по равно, сама да върви на 2ра на нулеви обороти. Подай малко, но рязко газ и виж дали ще придърпа в първия момент.
Направих го, няма подскоци на загрял автомобил естествено.
Ще се вслушам обаче в съветите тук, защото още съм имал сблъсъци с дилезите.
За това ще се огледам за някой на около да прави такива процедури.
Линка определено е ценен, но за мен това е прекалено голям залък. Иначе ще ми е приятно да гледам някой как го прави.
Приемам цени и координати на майстори наблизо(до Сливен) естествено или с възможно най-малко пътуване.
- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Съединител или нещо друго Б4 1Z
Dobromirski написа:първо правиш това http://www.forum-auto.com/pole-techniqu ... 381015.htm
и после си оправяш милиграмите на тихи обороти
Е тука мисля и аз, че е ключа от бараката. И при мен беше така, но не чак такова биене и ритане. Моят съвет е преди да отваря помпата да оправи първо милиграмите, щото сигурно са много ниски.
Велине, има едно мнооу шашаво болтче на плочката на помпата. Моли се все някога да е отвивано и то с кадърен инструмент
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Съединител или нещо друго Б4 1Z
Ами то по снимките се вижда и магнитната намотка и всичко, ще я разглобиш лесно, проблема е след това събирането и настройката на горивото които са си по-пипкави. Колегата Andonov често пише полезни съвети за тди-тата, от Ямбол е. Предполагам че може да ти свърши работа 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 28 госта