Гърмят бобина след бобина! Пасат В3 2Е

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Гърмят бобина след бобина! Пасат В3 2Е

Мнениеот Kirocco » Пон 05 мар 2012 20:57


Здравейте. Отдавна съм член на форума но рядко пиша. Та и аз имам проблем с който не знам от къде и какво да търся и проверявам. Колата я имам от три години и половина. Преди нова година, както си карам със 100-тина км и ДВГ-то заглъхна, прекъсна и угасна. Отбих в страни на пътя и се почна чуденето. След кратка проверка на дистрибуторна (наскоро сменена с палец), свещи и кабели, както и проверка на бензиновата помпа дали подкача до горивните маркучи към двигателя ми светна, че си имам проблем с бобината. Дойде едно приятече задърпа късно вечерта в неделя до София - добре че бях на 15км. Сложихме една стара но работеща бобина. Мина се седмица и на третото каране и тя сдаде багажа. Добре, че стана почти до нас. Отидох до Ауто Стар и купих нова бобина Мейле за 65лв. Колата я карам рядко зимата няколко пъти. Та тази събота докато паркирам в гаража ми протече радиаторчето на парното. На който му се е случвало знае, че в колата става като в чайник и няма как да се спре. Та трябваше да се прибирам до София, а бях на около 30км. Тръгнах с отворен шибидак и открехнати дясни позорци да излиза парата,колкото може по бързо да се прибера. Та карам със 110 и пак същото колата заглъхна намали и "умря". Звънах аз пак на моя човек и му викам. Ще си отварям музей за бобини. :screwy mhihi Викам взимаи една от магазина за авточасти и идвай да спасяваш, че вече незнам. Айде първата изгоря може да и дошло времето. Втората понеже е стара. Ама новата !!!??? scare Сега съм взел и една стара резервна та да мога да си я подменям как се вика, като крушки вкъщи. Единственото, което е проверено е дали е наред е зхранващия кабел към бобината на майстор. За друго не се сещам. Ако някой е патил да сподели ще му бъда благодарен. Ако и има тема моля за линк да не занивам народа, че не успях да намеря. :bowdown :да:




Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Гърмят бобина след бобина! Пасат В3 2Е

Мнениеот bobocamaro » Пон 05 мар 2012 21:10


viewtopic.php?f=5&t=220105
захранващите кабели на моторната електроника, лоша връзка, газаджийско реле ако имаш агу и т.н.
После друго ЕКУ. :?
май нямаш газова :bowdown


Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Re: Гърмят бобина след бобина! Пасат В3 2Е

Мнениеот Kirocco » Пон 05 мар 2012 21:28


Извинявам се, че не уточних. Няма АГУ и никога не е имала. :bishop Захранващия кабел беше замерен и казаха от сервиза, че е наред. До колкото упях да прочета или имам проблем с компа или с Хол датчика, че да ми гори бобината. maikomila


sek.1
Мнения: 40
Регистриран на: Пет 17 фев 2012 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Гърмят бобина след бобина! Пасат В3 2Е

Мнениеот sek.1 » Вто 06 мар 2012 6:35


С новите бобини нещата са малко странни . Преди време на един приятел в търсене на едно странно прекъсване на Голф 3 1.6 моно инжекцион му бяха сменили бобината. Причината за прекъсването беше на друго място но новата бобина си остана на колата . След няма и месец ми се обади че колата му не може да запали . Рових се повече от час докато стигна пак до бобината като в началото я игнорирах поради факта че е нова . Сложих старата бобина и колата си работи с нея до ден днешен вече повече от 2 години . По тоя повод питах един приятел авто ел. техник и той ми каза че дефектните нови бобини били често явление по простата причина че са китайски и той предпочита да слага бобини втора употреба но оригинални купени от някоя автоморга .

Последна промяна от sek.1 на Вто 06 мар 2012 18:43, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Гърмят бобина след бобина! Пасат В3 2Е

Мнениеот zfa159 » Вто 06 мар 2012 9:25


Има нови,които изкарват седмица,други изкаравят 2 седмици,трети месец,относително е,дори при перфектна ел.инсталация.
Вземи си една по-истинска - Беру или Хюко и не би трябвало да имаш проблеми,щом всичко останало по колата е ок.
:beer


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Гърмят бобина след бобина! Пасат В3 2Е

Мнениеот radotom » Вто 06 мар 2012 10:11


zfa159 написа:... или Хюко и не би трябвало...

Моята Хюко изкара почти 2 години :lol:
Дали е добре? :roll:
И сега съм с Хоум-мейд изпълнение


Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Re: Гърмят бобина след бобина! Пасат В3 2Е

Мнениеот Kirocco » Вто 06 мар 2012 17:28


Не знам. Мисля да мина да проверят компа и хол датчика и да прегледат ел. инсталацията. Кофтито е, че тук конкретен отговор на това никой не може да даде. Не искам да се стига до ремонт по метода на изкючване,"проба - грешка" или "грешка - смяна", че тогава незнам къде ще му излезе края. За 1000лв кола 1000лв ремонт :banghead: Дано да е менте била новата бобина и да няма проблем от друго място. До сега не е имало а и няма признаци да има, когато карам колата всичко работи перфектно. Не прекъсва не губи обороти. Ще гледам скоро да мина да я прегледат и ако открият проблем и го отстранят ще споделя тук за помощ на колегите. :talk:


Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Гърмят бобина след бобина! Пасат В3 2Е

Мнениеот zdravko » Вто 06 мар 2012 20:43


Провери си замасяването - на един приятел със същия мотор му горяха от лоша маса!


Потребителски аватар
swir4o
Мнения: 321
Регистриран на: Чет 09 апр 2009 20:23
Автомобил: VW Passat Variant Pacific
Двигател: 1.8 ADZ
Местоположение: Plovdiv

Re: Гърмят бобина след бобина! Пасат В3 2Е

Мнениеот swir4o » Сря 07 мар 2012 7:08


Бобината е Телефункен- голяма квадратна с алуминиев корпус за по- добро охлаждане. Практически е вечна :) Четвърта година съм с такава- свалих я от едно Венто за 30 лв. Това е решението след подобни проблеми с "нови бобини" Отивай на моргата или търси по форума. Гледах, че някъде се продаваше такава....
Късмет!!!


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Гърмят бобина след бобина! Пасат В3 2Е

Мнениеот emo-gar » Сря 07 мар 2012 9:31


Все пак,провери стойността на бордното напрежение и регулирай/провери междината на свещите-макар и нови!Ако сигнала към комутатора минава през компа(на мотор ABS минава,на 2Е не знам)-виж голямата букса на компа,едно почистване със спрейче не вреди.Успешно е обработването на почистени кабели с "импрегниращ" спрей,особено ако случката се случва във влажно време.
Иначе и аз съм захванал един "хоум-мейд" комутатор за една "ТелефОнкен"...като резерв за бензинката,освен ако не "припасна" едно ...абе нещо като електрожен е..ползвано е 15 години-ама на "чуково" запалване.


sek.1
Мнения: 40
Регистриран на: Пет 17 фев 2012 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Гърмят бобина след бобина! Пасат В3 2Е

Мнениеот sek.1 » Сря 07 мар 2012 21:54


При повишаване на напрежението последното нещо което ще изгори е бобината . Има много по чувствителни на електрически колебания системи .



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта