моя голф 4 е 215 к.с с чип и като потегля се включва веднага и почва да нагнетява а не на 2000 оборота
и направо е изтребител бърз старт и пълни километража 280 за 16 секунди на писта
Натягане на турбо Голф4 TDI
- kgdim
- Мнения: 401
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
- Автомобил: MK4 Black ...
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Натягане на турбо Голф4 TDI
shoko_boy написа:моя голф 4 е 215 к.с с чип и като потегля се включва веднага и почва да нагнетява а не на 2000 оборота
и направо е изтребител бърз старт и пълни километража 280 за 16 секунди на писта
Тия 215 к.с. от какъв мотор са изкарани ?
- shoko_boy
- Мнения: 163
- Регистриран на: Пон 17 окт 2011 14:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - разхождам музиката
Re: Натягане на турбо Голф4 TDI
бензинов мотор 200k.c AUM и с чипа стана 215кс ама на колелата
мотора е повече но не съм го мерил 


- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Натягане на турбо Голф4 TDI
1.8Т АUM e 150коня...много ми е интересно откъде ги изкара тея 200коня ? И къде се бъркаш при дизеловите мотори
На бензиновите двигатели монтират възможно най-простата турбина...с waste-gatе,заради по-малкото КПД.При дизеловите вече масово се монтира VNT,което е турбина с променлива геометрия. Не ми се обясняват другите разлики...само казвам че е прекалено неуместно да сравняваш бензин с дизел !

-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
Re: Натягане на турбо Голф4 TDI
моето мнение е, че турбината трябва да се включва на около 1800-2000 оборота. на по-малко обороти просто изгорелите газове не са достатъчни за да завъртят турбината с подходяща мощност. поради тази чричина например ауди тт е с туин турбо, което е и абревиатурата тт. тоест една по-голяма и една по-малка турбина. ако искаш постоянно да се нагнетява въздух в двигателя ти трябва компресор. той не се задвижва от изгорелите газове. според мен си имал някакъв проблем преди. аз също имам голф 4 тди и също се включва на около 2000 оборота.
- kgdim
- Мнения: 401
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
- Автомобил: MK4 Black ...
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Натягане на турбо Голф4 TDI
IvailoOo написа:1.8Т АUM e 150коня...много ми е интересно откъде ги изкара тея 200коня ?

AUM сток си е 150 к.с.

1.4 I4 16v 55kW (AHW/AXP/APE/AUA/AKQ/BCA)
1.6 I4 74kW (AEH/AKL/APF)
1.6 I4 75kW (AVU/BFQ)
1.6 I4 16v 77kW (AUS/AZD/ATN/BCB)
1.6 I4 16v FSI 81kW (BAD)
1.8 I4 55kW (AAM/ANN) (Cabriolet)
1.8 I4 66kW (ADZ/ANP) (Cabriolet)
1.8 I4 20v 92kW (AGN)
1.8 I4 20v Turbo 110kW (AGU/ARZ/ARX/AUM)
1.8 I4 20v Turbo 132kW (AUQ/AWP)
2.0 I4 85kW (APK/AQY/AZJ/AZH)
2.3 V5 110kW (AGZ)
2.3 V5 20v 125kW (AQN)
2.8 VR6 130kW (AAA/AFP)
2.8 VR6 24v 150kW (AQP/AUE/BDE)
3.2 VR6 24v 177kW (BFH/BML) (R32)
1.9 I4 SDI 50kW (AGP/AQM)
1.9 I4 TDI 66kW (AGR/ALH)
1.9 I4 TDI 74kW (ATD/AXR)
1.9 I4 TDI 81kW (AHF/ASV)
1.9 I4 TDI 85kW (AJM/AUY)
1.9 I4 TDI 96kW (ASZ)
1.9 I4 TDI 110kW (ARL)
- shoko_boy
- Мнения: 163
- Регистриран на: Пон 17 окт 2011 14:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - разхождам музиката
Re: Натягане на турбо Голф4 TDI
1.8Т AUM V6 200к.с е мотора с подобренията и чипа е 215к.с ама на колелата
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Натягане на турбо Голф4 TDI
shoko_boy написа:1.8Т AUM V6 200к.с е мотора с подобренията и чипа е 215к.с ама на колелата
Стига с тез бенДзинки колега,този форум е за дизел !!Голяма работа 215 коня!!Ако ще и 300 да е!
- kgdim
- Мнения: 401
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
- Автомобил: MK4 Black ...
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Натягане на турбо Голф4 TDI
shoko_boy написа:1.8Т AUM V6



- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Натягане на турбо Голф4 TDI
shoko_boy написа:1.8Т AUM V6 200к.с е мотора с подобренията и чипа е 215к.с ама на колелата
Сега и V6 стана ,след малко може да стане W12 знае ли чУвек

Последна промяна от samo_pechka на Сря 07 мар 2012 16:46, променено общо 1 път.
- kgdim
- Мнения: 401
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
- Автомобил: MK4 Black ...
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Натягане на турбо Голф4 TDI
Може ли малко снимков материал на тоя мотор 1.8Т V6 че не сме виждали такъв 

-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Натягане на турбо Голф4 TDI
kgdim написа:Може ли малко снимков материал на тоя мотор 1.8Т V6 че не сме виждали такъв


- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Натягане на турбо Голф4 TDI
Ще качи снимки колкото качи и на R32-ката. Само трябва да си напише домашните




- shoko_boy
- Мнения: 163
- Регистриран на: Пон 17 окт 2011 14:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - разхождам музиката
Re: Натягане на турбо Голф4 TDI
radi_nrj написа:Ще качи снимки колкото качи и на R32-ката. Само трябва да си напише домашните![]()
![]()
а ти бягай да връзваш кабели не говори за мощни машини

това не означава че като вие нямате и другите нямат които е желаещ съм казал в студенскиград съм може да я види там
всички се плашат само като видят турбото

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта