Къде мирише колега - от парното в купето или от ауспуха? Иначе като палиш за първи път има ли някакво претрисане на мотора за някакви секунди и после като я изфорсираш да се оправи? Маслото на колко хиляди километра е колега и какво е на цвят?[/quote]
Мирише от парното в купето и като вдигна капака отпред също мирише, но не мога да установя от къде.
При палене само веднъж е ми е правила номера с притрисането преди около 2-3 седмици, и толкова. Маслото на цявт е като това в кутията като е ново а иначе е на 8000
А колкото до връзката с парното и гарнитурите, масово като споделя на накой, че ми надува маркучите, той ме пита имам ли парно. Когато кажа да, отсреща следва отговор "Значи не е гарнитура". И аз не вижвам логочна връзка но...
dj_tuhla написа:Това често се дължи на запушване по системата. Антифриза сменян ли е редовно, какъв цвят е? Виж от тънкия маркуч дали тече нормална струя в казанчето.. отвори капачката и гледай. По принцип същото съм виждал да го прави и при запушен радиатора отпред .. Изпарителя как е монтиран спрямо казанчето за антифриза - трябва да е по-ниско от него... а това за парното дето ако топлело не можело да е гарнитура на глава не виждам някаква логика в подобно твърдение .. извади и огледай свещите дали няма някоя "по-измита" от останалите..
Изпарителя е на по- ниско от разширителния съд. Антифриза е син попринцип, но като попадне в системата и покафенява. Тъй като доливам всяка седмица по N кличество антифриз, мога да твърдя, че се сменя често, но понякога при липса на финанси доливам вода. Радиатора отпред е нов.
Довечера след като покарам малко, ще проверя дали в казанчето мирише на газ и ще извадя свещите да ги погледна.
Много Ви благодаря за съветите
