Газови амортесьори

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Пет 06 окт 2006 13:37


аз съм позачел някои работи за газовите...
при тях има една зависимост която много хора не я знаят :idea:
става дум за това,че при масления маслото в камерата си променя вискозитета при интензивно натоварване 0.4% до 2.8%,което ще значи че става малко по рядко и съответно количеството на масло се увеличава малко - това само по себе си води или до изтичане(ако е по стар) или до леко втърдяване

при газовите обаче е друго положението.понеже газовия разтвор вътре в камерата е запечатан и е винаги едно и също количество,би трябвало проблема на маслените .да ама не. до колкото знам развора е различен при различните твърдости на модела.при по-нормалните(които всички позлват) отново при интезивно натоварване разтвора на газта показва промяна в гъстотата си но доста по усезаема,газта се разширява и олеква...следсвие на което би трябвало отново да има втвърдяване в амортесьора.в действителност обаче омеква и то омеква с прогресивност при постоянно високо натоварване.причината е в това, че газта до такава степен се разрежда в камерата ...20 до 40% понякога,което води до залепване на разтвора (или по точно еди кои си нз си кои вещества) за стените на камерата,което автоматично води до по малко количество "буфер" за поемане на натоварването.


така го казах че сиг. няма никои да разбере :wink:
но факта е че газовите амортесьори в този вид,за по 70-120лв парчето са с този недостатък.истинските спортни газови са с специално пригодени метали за да се избегне това залепване,съшо така знам че има и модели с охлаждане...




Потребителски аватар
chukov
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 27 мар 2006 15:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дряново
Контакти:

Мнениеот chukov » Пет 06 окт 2006 13:46


Като недостатък на газовите намирам само, че на практика за да дадат и по-голяма стабилност са съответно по-твърди, което в България с тия пътища води до по-бързо разбиване на окачването - по-голяма част от вибрациите се предават на окачващите елементи

Колкото до Монро
Трудно е да се оценят, защото в България много често се продава турска изработка.

Навремето бях попитал един майстор какви амортисьори да си купя.
Той ми каза "Не си купувай японски и Монро - японските са турски и Монрото в повечето случаи - също"

Вероятно белгийското Монро няма нищо общо с турското.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 06 окт 2006 13:53


Моето Монро(газово) е сменяно в Германия и нямам забележки.
Просто тук е имитация това е.


Потребителски аватар
chukov
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 27 мар 2006 15:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дряново
Контакти:

Мнениеот chukov » Пет 06 окт 2006 14:10


Съгласен съм с теб
Лошото е, че хората свикват, че една марка е менте (според това, което купуват на пазара) и край.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 06 окт 2006 17:32


епа ще свикнем.. нали само такова продават на родното пазар..
Малко народ пазаруват от чужбина..

В БГ не е важна марката.. а да не е ментак... отколешна мъдрост.! :012:


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Пон 09 окт 2006 16:33


dxd написа:М да много динамични състезатели има тук :lol: Газови на катафалки които набират по бавно от балканчето ми :?: :lol:
Другарю Каишев не отива на добре..... :lol:


Колега твойта 90hp количка дали набира по-бързо от моята 90hp ? Като имаме предвид някви си 300-400 кг?


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Пон 09 окт 2006 16:37


Може би да а всъщност не :lol: Ама аз въобще не претендирам че е бегачка и точно затова нямам нужда от газови :wink: Така че не се обиждай просто за такива катафалки не е прагматично а и комфортно да слагаш такива :wink:
Интерено ми е ти дали смяташ твойта за бегачка :shock


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Пон 09 окт 2006 16:47


и аз искам газови амортесиори, но при мен са само пълнителите :?

на голфа ми бях с задни газови и бях много доволен, возията малко се вдърви, но пък стана с доста по стабилна задница


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Пон 09 окт 2006 17:05


А да те питам сега по доволен ли си от Опела или Абф беше по-добре :?: Коя бяга повече и как са и частите на опела :arrow: сори за спама


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Пон 09 окт 2006 17:05


Моята бяга колкото може, тя отдавна не е 90hp. Толкова работи съм и пипал че съм им загубил края. На газ ускорява от 0-100 за 9.8 секунди. Харчи 10 на 100. Пък амортисьори според мен се слагат с цел колата да е стабилна в завои, а там няма почти никакво значение дали си с 1.3 или 1.8 като влезеш в завоя със 120.


За справка ето едно клипче с дръпка между мен и едно ГТ (90hp mono)

http://www.metacafe.com/watch/261812/drag_cryo_90hp_white_vs_leone_90hp_black/

Последна промяна от CyberBlade на Пон 09 окт 2006 17:24, променено общо 1 път.


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Пон 09 окт 2006 17:07


dxd написа:А да те питам сега по доволен ли си от Опела или Абф беше по-добре :?: Коя бяга повече и как са и частите на опела :arrow: сори за спама

не съм имал АБФ, имах 1.6 101 коня... така че съм по доволен от опела... за бяганетои няма спор излишно да се сравняват сегашната и предишната ми кола

частите на опела са като на всяка нормална астра


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Пон 09 окт 2006 17:14


devil_vas написа:
dxd написа:А да те питам сега по доволен ли си от Опела или Абф беше по-добре :?: Коя бяга повече и как са и частите на опела :arrow: сори за спама

не съм имал АБФ, имах 1.6 101 коня... така че съм по доволен от опела... за бяганетои няма спор излишно да се сравняват сегашната и предишната ми кола

частите на опела са като на всяка нормална астра

Опс бях останал с впечатление че имаш Абф моя грешка :oops: Това отговаря на всичките ми въпроси :)


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Пон 09 окт 2006 17:21


Пък амортисьори според мен се слагат с цел колата да е стабилна в завои, а там няма почти никакво значение дали си с 1.3 или 1.8 като влезеш в завоя със 120.[/quote]
Брех това пък за първи път го чувам аз си мислех че са за красота :lol: Сори повече няма да се заяждям само да питам случайно ТоТо да играеш :lol:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта