Клубен сервиз Герман - VAG Сервиз Герман
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - Герман - niksi и Мишо
Искам да изкажа изключителни благодарности към Ники и Мишо. Професионална работа на много, много добра цена. Оправиха ми багажника, който не се отваряше от 2-3 месеца и беше голяма мъка. Покрай него ми смениха и 2-3 крушки. Също така и маслото и всички филтри + предни дискове и накладки. Браво момчета! Надявам се пак да се виждаме, и то само за обслужване
. Още веднъж поздрави! Сериозни хора, които си разбират от работата! Ако повечето хора работеха професиите си професионално и качествено като тях, държавата ни щеше да бъде едно по-добро място
.
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - Герман - niksi и Мишо
Благодарности и от мен към Ники - бързо сменен ангренажен ремък плюс ролки и масло, махнати грешки, фарове, еърбези ...
Пътят от Обеля до Герман си струва!
Пътят от Обеля до Герман си струва!
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - Герман - niksi и Мишо
...ще ми се да започна с мерси на Мишо и Ники, но в моя случаи нещата стоят доста по сложно.
Сигурно повечето от вас са запознати с "великия" агрегат на WV - 1,4 AHW 16V, поставян на Golf 4, Polo, Lupo и т.н. в периода около 2000 година. Та моето семейство се вози на един такъв от май.2011г, до момента на ниските тазгодишни февруарски температури.
Ставам аз една февруарска сутрин - навън -23'С, въртя ключа виу-виу и край.
Дигам капака - що да вида, покраи щеката всичко масло а в двигателя няма никой.
Естествено се ядосвам, не знам и аз за какво искам да отворя шофьорското стъкло и за капак вадя водача му
.
...постопли се малко и такър лангър, пристига колата при Мишо и Ники. Диагностицирането не им отне време, въпреки всичко те настояха да огледат за да потвърдят проблема - замръзнали картерни газове в отдушника. Много типичен проблем за тези агрегати.
Нямаше ги и ниските обороти на колата което беше проблем на дроселовата клапа. Шофьорското ел. стъкло е 6. В никакъв случаи да не забравя и датчика за оборотите на коляновия вал който си даваше проблеми от доста време.
Тези проблеми бяха отстранени и Golf-о запали и ...
ОЛЕ ЛЕ - трака по лошо от дизел (не е най-доброто сравнение но).Слага се манометър за налягане на маслото и: Ужас - О .
И се почна. Отваря се мотора от долу. Golf-а "ремонтиран" нагласен за продажба. Лампата за ниво на маслото шунтирана за да не индикира проблем. Два дена не спя аз и се ядосвам към можах да допусна колата да остане без масло - е можах, с малко "помощ".
И закипя, отваряне от долу - лагери по коляновия вал ... и т.н. пълна програма. А какво излезе от мотора - мани мани. Тия "монтажници" извършили предишния ремонт бяха събирали де що има от моргите скраб и го напъхали вътре. Маслената помпа беше просто нащърбено парче желязо. Отваря се мотора отгоре - ТРАГЕДИА. При този агрегат 1,4 AHW 16V валовете са в алуминиевия капак. Самия капак беше изяден отвътре. Разпределителни валове - разревах се при видът им ...
Спирам да разказвам. Ще продължа след малко пак, предполага ме разбирате...
Та - колата вече е наред.
ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ Мишо, ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ Ники - защото само мерси не стига. Вие върнахте скромната ни семейна кола на пътя.
Няма да изпадам в детайли но не мога да не споделя, че този ремонт им костваше - много време телефонни разговори в търсене на части из цялата страна + обикаляне по моргите и пазарене с авто-търговци.
Частите втора употреба за ремонт на този двигател са доста търсени и постоянно се спекулира с тях (визирам тези който са хиляди лева и е непосилно да се купят нови).
Железни сте момчета.
Таньо от Дружба II.
Сигурно повечето от вас са запознати с "великия" агрегат на WV - 1,4 AHW 16V, поставян на Golf 4, Polo, Lupo и т.н. в периода около 2000 година. Та моето семейство се вози на един такъв от май.2011г, до момента на ниските тазгодишни февруарски температури.
Ставам аз една февруарска сутрин - навън -23'С, въртя ключа виу-виу и край.
Дигам капака - що да вида, покраи щеката всичко масло а в двигателя няма никой.
Естествено се ядосвам, не знам и аз за какво искам да отворя шофьорското стъкло и за капак вадя водача му
...постопли се малко и такър лангър, пристига колата при Мишо и Ники. Диагностицирането не им отне време, въпреки всичко те настояха да огледат за да потвърдят проблема - замръзнали картерни газове в отдушника. Много типичен проблем за тези агрегати.
Нямаше ги и ниските обороти на колата което беше проблем на дроселовата клапа. Шофьорското ел. стъкло е 6. В никакъв случаи да не забравя и датчика за оборотите на коляновия вал който си даваше проблеми от доста време.
Тези проблеми бяха отстранени и Golf-о запали и ...
ОЛЕ ЛЕ - трака по лошо от дизел (не е най-доброто сравнение но).Слага се манометър за налягане на маслото и: Ужас - О .
И се почна. Отваря се мотора от долу. Golf-а "ремонтиран" нагласен за продажба. Лампата за ниво на маслото шунтирана за да не индикира проблем. Два дена не спя аз и се ядосвам към можах да допусна колата да остане без масло - е можах, с малко "помощ".
И закипя, отваряне от долу - лагери по коляновия вал ... и т.н. пълна програма. А какво излезе от мотора - мани мани. Тия "монтажници" извършили предишния ремонт бяха събирали де що има от моргите скраб и го напъхали вътре. Маслената помпа беше просто нащърбено парче желязо. Отваря се мотора отгоре - ТРАГЕДИА. При този агрегат 1,4 AHW 16V валовете са в алуминиевия капак. Самия капак беше изяден отвътре. Разпределителни валове - разревах се при видът им ...
Спирам да разказвам. Ще продължа след малко пак, предполага ме разбирате...
Та - колата вече е наред.
ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ Мишо, ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ Ники - защото само мерси не стига. Вие върнахте скромната ни семейна кола на пътя.
Няма да изпадам в детайли но не мога да не споделя, че този ремонт им костваше - много време телефонни разговори в търсене на части из цялата страна + обикаляне по моргите и пазарене с авто-търговци.
Частите втора употреба за ремонт на този двигател са доста търсени и постоянно се спекулира с тях (визирам тези който са хиляди лева и е непосилно да се купят нови).
Железни сте момчета.
Таньо от Дружба II.
-
psu
- Мнения: 57
- Регистриран на: Чет 13 окт 2011 8:51
- Автомобил: VW Passat 1 8T
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - Герман - niksi и Мишо
Мишо ти си моят господ.
За 10 минути разбра какво му е на Пасатора, това дето разни "прехвалени" майстори, ми бяха одрали кожата до кокал.

- nosex
- Вечен БАН
- Мнения: 2416
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София (Волуяк/Бояна)
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - Герман - niksi и Мишо
Мдааааа, сигурно много хора ще скочат, но аз при майстор, препоръчан от форума няма да стъпя вовеки, вече...
Хора, "измийте си очите" 'дет' се вика, вие за какво плащате и кой "поръчва музиката в крайна сметка"?
Толкова хора с мнения доволни, та предоволни от услугите, за какво - може би за свършена работа (ОК...), за срокове (не ми се коментира), за цена, за какво за Бога?
Мнението ми е към Мишо. Аз съм Боби със старото синьо поло 2Ф за смяна на ламбда сонда...или имаш клиенти, към които имаш приоритет в ангажиментите
Направо се чудя на всички заслепени и доволни клиенти
Човеко, вдигни си телефона бре, две седмици те търся
Поне ми дай знак, клипни, звънни и кажи нещо от сорта на "гледай какво... няма да стане ра'отата, 'че стане, ама еди-кога-си" и т.н.
Искам да си оставя парите при теб, ти не ги искаш 2 седмици...
Нищо не те извинява, братле
Хора, "измийте си очите" 'дет' се вика, вие за какво плащате и кой "поръчва музиката в крайна сметка"?

Толкова хора с мнения доволни, та предоволни от услугите, за какво - може би за свършена работа (ОК...), за срокове (не ми се коментира), за цена, за какво за Бога?
Мнението ми е към Мишо. Аз съм Боби със старото синьо поло 2Ф за смяна на ламбда сонда...или имаш клиенти, към които имаш приоритет в ангажиментите
Направо се чудя на всички заслепени и доволни клиенти
Човеко, вдигни си телефона бре, две седмици те търся
Поне ми дай знак, клипни, звънни и кажи нещо от сорта на "гледай какво... няма да стане ра'отата, 'че стане, ама еди-кога-си" и т.н.
Искам да си оставя парите при теб, ти не ги искаш 2 седмици...
Нищо не те извинява, братле
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7867
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - Герман - niksi и Мишо
Никс, чичо Мишо. Помислете нещо върху организацията 

- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - Герман - niksi и Мишо
Според мен не им е лесно само двамата да се справят ... все пак не може да помогнат на всички на минутата
Според мен им трябва още един човек, който да им помага
Желая им успех, аз също съм доволен от тях. Дадох невъзможна задача на Ники да открие откъде се чуват странните звуци в Полото 

- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5092
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - Герман - niksi и Мишо
nosex написа:Аз съм Боби със старото синьо поло 2Ф за смяна на ламбда сонда...или имаш клиенти, към които имаш приоритет в ангажиментите
Като цяло нямам какво да кажа защото не съм в течение на случката, но си прав за приоритетите.
При нас като цяло приоритетни са колите които не могат да се движат /особено като ги докарат на въже или с репатрак/. Иначе за "старото" Поло - ич не ми дреме дали колата ти е 80-а или 2010 г. - тук такъв приоритет няма и независимо от това се работи с еднакво внимание и едната и другата.
По-нагоре се спомена за адреса - ето затова не искам да го напиша тук, защото гледаме да работим с предварителна уговорка и като минат днес няколко човека без да са звънели и им обърнеш внимание /защото не може да не го направиш/ и се объркват нещата.
Надявам се да се изяснят нещата и да няма недоволни, а към колегата Веско, дай предложение как и каква организация да се създаде, за трети човек - трудно се намира човек на който да доверя едва ли не живота на хората които ни посещават.
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - Герман - niksi и Мишо
Човек бързо свиква на хубавото и забравя какво е било без кола 2 месеца и половина...
Та в тая връзка, със закъснение - БЛАГОДАРЯ
Аз явно съм от тоя тип хора, дето докато не опре ножа до кокала - не барат.
Та - с изгорели свещи (разбрах го след оправянето вече) реших, че ще изкарам зимата
Сравнително нов (на 1 година де) акумулатор - въртим до откат, в повечето случаи пали, ама един път запуши
и се разпои една жица на стартера.. Та зазимих гоуфо, че беше в една преспа и немаше вадене, освен от верижна машина, която нямах.
Та - стопи се снега, врътнах един телефон... Вдигнах Ники съвсем рано и извън работно време, щото пък аз нямаше как да дойда по-късно... Той пък, вместо да ми тегли една, както се прави рано сутрин, ме закара и до Черни връх след като си оставих гошко в неговите ръце
На всичкото отгоре, след няколко часа ми се обади да ми каже, че проблема е отстранен, свещите са сменени и гоуфо вече пали
За капак на всичкото си взех колата по нощите, естествено извън работно време, щото мойте началници са много важни, ри'иш ли.
От тогава още не мога да му се нарадвам на гоуфо и го карам като за последно
Думи нямам
А, и друго... От тогава вече виждам на фарове, та случайно да сте ми оправили кривогледството на гоуфо?
Та в тая връзка, със закъснение - БЛАГОДАРЯ
Аз явно съм от тоя тип хора, дето докато не опре ножа до кокала - не барат.
Та - с изгорели свещи (разбрах го след оправянето вече) реших, че ще изкарам зимата
Сравнително нов (на 1 година де) акумулатор - въртим до откат, в повечето случаи пали, ама един път запуши
и се разпои една жица на стартера.. Та зазимих гоуфо, че беше в една преспа и немаше вадене, освен от верижна машина, която нямах.Та - стопи се снега, врътнах един телефон... Вдигнах Ники съвсем рано и извън работно време, щото пък аз нямаше как да дойда по-късно... Той пък, вместо да ми тегли една, както се прави рано сутрин, ме закара и до Черни връх след като си оставих гошко в неговите ръце
На всичкото отгоре, след няколко часа ми се обади да ми каже, че проблема е отстранен, свещите са сменени и гоуфо вече пали
За капак на всичкото си взех колата по нощите, естествено извън работно време, щото мойте началници са много важни, ри'иш ли.
От тогава още не мога да му се нарадвам на гоуфо и го карам като за последно
Думи нямам
А, и друго... От тогава вече виждам на фарове, та случайно да сте ми оправили кривогледството на гоуфо?
- nosex
- Вечен БАН
- Мнения: 2416
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София (Волуяк/Бояна)
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - Герман - niksi и Мишо
Вчера свършихме работа, благодаря 
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - Герман - niksi и Мишо
Благодаря и на двама ви за комплексното обслужване на новия ми (старичък...) Passat B5 вчера. Заслужават похвала комуникативността, коректността и професионализма ви. Бих препоръчал сервиза ви на всеки. Успех!
- airjohn
- Мнения: 707
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
- Автомобил: Tiguan Elegance Night shade blue
- Двигател: 2025 DXDB
- Местоположение: София
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - Герман - niksi и Мишо
И от мен благодарности на Ники за добре свършената работа по Леона.


- stenly_m
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: ASV
- Местоположение: Wilmington, NC
- Контакти:
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - Герман - niksi и Мишо
Здравейте. Искам и аз да изкажа огромни благодарности към Мишо. След като си пребоядисах колата корите, дръжките и нещата, които бяха сваляни скърцаха. Оставих си колата и вчера...о Чудо! вратите се затварят повече от добре 90% от шумовете ги няма вече, а останалите 10% просто наистина няма какво да се направи.
Искам също да похваля и Ники! малко със закъснение, но преди 24-25 хил. км ходих при тях да ми прави основно обслужване - ангренаж, ролки всичко. Работата беше свършена много бързо и съм много доволен.
Скоро пак ще ги посетя да поставим STP изолация по колата и за диагностика, че ще пътувам едни 4000 км.
@nosex - моя случай е същия, но това не ме прави недоволен, защото знам, че щом не ми вдигат значи правят колата на някой колега и ако беше моята кола, ще предпочета същото - да ми я правят, а не като повечето псевдомайстори - с едната ръка правят колата, с другата говорят, с третата прибират парите и "са много добри". Аз сигурно звънях в продължение на няколко дни докато се свържа, но причаната да не ми вдигнат със сигурност не е "Щото имат нещо лично или не искат да ми вземат парите".
P.S. Към колегата с Леона - много лачена. Като оставях моята я видях.
ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ!
Искам също да похваля и Ники! малко със закъснение, но преди 24-25 хил. км ходих при тях да ми прави основно обслужване - ангренаж, ролки всичко. Работата беше свършена много бързо и съм много доволен.
Скоро пак ще ги посетя да поставим STP изолация по колата и за диагностика, че ще пътувам едни 4000 км.
@nosex - моя случай е същия, но това не ме прави недоволен, защото знам, че щом не ми вдигат значи правят колата на някой колега и ако беше моята кола, ще предпочета същото - да ми я правят, а не като повечето псевдомайстори - с едната ръка правят колата, с другата говорят, с третата прибират парите и "са много добри". Аз сигурно звънях в продължение на няколко дни докато се свържа, но причаната да не ми вдигнат със сигурност не е "Щото имат нещо лично или не искат да ми вземат парите".
P.S. Към колегата с Леона - много лачена. Като оставях моята я видях.
ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ!
- alex77777
- Мнения: 63
- Регистриран на: Вто 05 май 2009 0:40
- Автомобил: Поло МК6
- Двигател: tsi
- Местоположение: София
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - Герман - niksi и Мишо
Още един доволен клиент, след ходене по мъките две седмици, проблема беше отстранен точно за 5 минути, БЛАГОДАРНОСТИ 
-
valter1968
- Мнения: 146
- Регистриран на: Чет 02 апр 2009 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: КЛУБЕН СЕРВИЗ - Герман - niksi и Мишо
Със закъснение. И аз доволен от Мишо.Зимъска отидох до Герман.Колата ми забиваше и гаснеше при изключена скорост.Момчето първо ме попита дали е сменяван скоро горивен филтър,след което ми закакачи компа ,въпреки че отидох без обаждане и час, той показа че няма грешки.Каза смени си горивен филтър и ако продължава да забива ще трябва да чистим турбината.Смених филтъра колата се отпуши и тръгна и не забива.За сега така,но ако ми се наложи съм директно пак при него.
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта