RadoShopa написа:K написа:За втори път сипах Мотул Специфик 5-40. ТДИ-то го харесва, по-малко от 0.5л. изгори за 10 хиляди км, за разлика от Кастрол Едж, който си го папаше за норматив.
И аз към МОТУЛ-а ще се ориентирам май... 

  В началото ми бяха сипали МОБИЛ 5в 40  без спецификацията 501.01 (незнание  

  )лапна литър на 10к ,а сега с Кастрол Едж отива повечко сякаш... 

 Карам 90 % извънградско,сигурно има значение....ако и с МОТУЛ-а е така хм......нещо ще си заминава сигурно  

 
И аз карам с Мотул Спесифик от почти 4 години от както съм с дизел. карал съм джета 1,9 тд, 2007 пассат 2.0т, 1,8т, 2.0тди и сега с двата голфа дизел. на новия обаче е с новия специфик за 507.00. Нямал съм проблем, макар че тука трудно се намира, заради американските счюпентии. А и е 16.00$/л
Друго ми прави впечатление обаче, темата е за какво масло слагаме, а виждам че някои все още не разбират какви масла да слагат. Според мен марката не е от значение толкова, ами параметрите. Щом купиш масло, което VW е одобрило за дадена спецификация, значи става. За тези, които питат, отворете си ръководствата или капака на колата и там пише каква спесификация иска. А за онези които слагат разни други, за да спестят някой лев, просто не ги разбирам. Ще спести 1-2лв/л, а като си счупиш машината после.....Някъде да пише в ръководството,че щом минеш 200000км да слагаш полусинтетично или минерално? Аз не съм видял. Като неразбиртел мисля, че инженерите са казали нещо, защото така трябва.