Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kn9453
Мнения: 731
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот kn9453 » Пет 16 мар 2012 11:26


Поздравления колега за успеха на ремонта,макар и много скъпо :applause: Пожелавам само приятни моменти с този автомобил.
Във връзка с това никога вече "ПД" технология.Да приятна е за каране,НО има много "НО"-та особено в тук в БГ.




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот samo_pechka » Пет 16 мар 2012 11:49


Много се радвам ,че колегата erebus_odora е достигнал до финал с колата си.От него имаше какво да се научи ,като полезна информация за PD- моторите.Отсега нататък-само приятни мигове с Пасатора !! 8)


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот kossis » Пет 16 мар 2012 11:57


Радвам се, че колегата е оправил Пасата. :да:

Задавам си въпроса дали този проблем е единичен случай или е масов проблем при ПД.

Като търся в нета не намирам друг идентичен случай като този.
В други теми сменят само опръстените на ПД.


Потребителски аватар
RadoShopa
Мнения: 590
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
Автомобил: Vw Passat
Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот RadoShopa » Пет 16 мар 2012 12:05


kossis написа:Радвам се, че колегата е оправил Пасата. :да:

Задавам си въпроса дали този проблем е единичен случай или е масов проблем при ПД.

Като търся в нета не намирам друг идентичен случай като този.
В други теми сменят само опръстените на ПД.


Аз пак ще се повторя......д'ет се вика-изчел съм всичко относно този модел и двигател,проблемите си ги има,но просто не са се случвали на куп както при колегата,от друга страна той е предпочел да си вземе всичко ново за ремонт (човек ако има възможност-най-добре,но малко са такива) и затова всичко е толкова плашещо като сума.Колата сигурно е била смазана от каране......и да,засега основно се сменят О-пръстени като гледам статистиката...след време ни чакат и другите неща,ако ги караме все още :beer

Последна промяна от RadoShopa на Пет 16 мар 2012 14:06, променено общо 2 пъти.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот kossis » Пет 16 мар 2012 12:33


Да разбирам, че дори и да има ръбове, зависи колко са се накопали леглата. И би се налажила смяната на цялата глава само ако износването е критично ?

И до колкото разбирам колегата е сложил старите дюзи, тоест те са здрави.


Потребителски аватар
mr_opp
Мнения: 51
Регистриран на: Вто 29 ное 2011 13:34
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот mr_opp » Пет 16 мар 2012 13:02


А колата е на 150 000 км в момента но не вярвам да е на толкоз сигурен съм че в автокъщата от която я взех за я върнали назад.

Колега, и моята беше на "150 000" (Б5 2000 г ПД 116 к.с.). Направих "грешката" да я закача на VAG COM и видях реалните километри 438 000 maikomila
Хубавото е че колата е перфектна и няма никакви ядове :D засега.
От един познат "майстор" съм чувал, че ако има проблем с някоя помпадюза, при стартиране на мотора, самият двигател се разклаща ненормално силно и това е знак да бягаш от такава кола. Не знам дали е вярно :oops:
Успех колега :beer


Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот I4o_naskov » Пет 16 мар 2012 13:26


Споделям мнението на колегата че Българина трябва да се научи да чете :dummy: преди да си дава парите на вятъра,особено за стара техника.Има толкова информация в този форума,аз почти всеки ден чета откакто съм регистриран и съм научил доста за ВАГ - автомобилите,така че според мен хората трябва да отделят време да по четат и тогава да си направят сметката какви коли купуват и колко пари са им нужни :talk: И бих си взел Пасат б5.5 но когато мога си го позволя,всичко е според чергата. :да:

Дано нямаш проблеми и то толкова сериозни относно мотора и само безаварийни километри :да:


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот kossis » Пет 16 мар 2012 15:59


mr_opp написа:А колата е на 150 000 км в момента но не вярвам да е на толкоз сигурен съм че в автокъщата от която я взех за я върнали назад.

Колега, и моята беше на "150 000" (Б5 2000 г ПД 116 к.с.). Направих "грешката" да я закача на VAG COM и видях реалните километри 438 000 maikomila
Хубавото е че колата е перфектна и няма никакви ядове :D засега.
От един познат "майстор" съм чувал, че ако има проблем с някоя помпадюза, при стартиране на мотора, самият двигател се разклаща ненормално силно и това е знак да бягаш от такава кола. Не знам дали е вярно :oops:
Успех колега :beer


Колега да разбирам ли, че тоя мотор на 400 хиляди няма проблем и следователно на 1 милион стават тия ръбове. Аз това разбирам от твоето изказване.


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот penko_pulev » Пет 16 мар 2012 17:39


kossis написа:
mr_opp написа:А колата е на 150 000 км в момента но не вярвам да е на толкоз сигурен съм че в автокъщата от която я взех за я върнали назад.

Колега, и моята беше на "150 000" (Б5 2000 г ПД 116 к.с.). Направих "грешката" да я закача на VAG COM и видях реалните километри 438 000 maikomila
Хубавото е че колата е перфектна и няма никакви ядове :D засега.
От един познат "майстор" съм чувал, че ако има проблем с някоя помпадюза, при стартиране на мотора, самият двигател се разклаща ненормално силно и това е знак да бягаш от такава кола. Не знам дали е вярно :oops:
Успех колега :beer


Колега да разбирам ли, че тоя мотор на 400 хиляди няма проблем и следователно на 1 милион стават тия ръбове. Аз това разбирам от твоето изказване.



Точно когато удари 1 милион и до следващата сутрин са станали ръбовете да знаеш :Mr Green Fun
Така, че умната с километрите


Потребителски аватар
kn9453
Мнения: 731
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот kn9453 » Пет 16 мар 2012 18:15


Според мен не само въпросния колега с Пасата е имал проблеми с ПД "технологията" Проблемните "ПД" автомобили във форума са повече но,малко си признават като автора на темата.Някой купил такъв мотор и сблъскал се с проблема ПД не споделя с всички да не го правим на "поредния" тъ... който е лапнал "дървото" и леко се опитва и той да се отърве от колата.Това можеше и колегата да направи с неговия Пасат.Да го обяви в "продава" на тънка цена "спешно" че заминава в "чужбина" и друг колега да го "яде" но той постъпи по "другия" начин за което :applause:


Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот I4o_naskov » Пет 16 мар 2012 19:01


kn9453 написа:Според мен не само въпросния колега с Пасата е имал проблеми с ПД "технологията" Проблемните "ПД" автомобили във форума са повече но,малко си признават като автора на темата.Някой купил такъв мотор и сблъскал се с проблема ПД не споделя с всички да не го правим на "поредния" тъ... който е лапнал "дървото" и леко се опитва и той да се отърве от колата.Това можеше и колегата да направи с неговия Пасат.Да го обяви в "продава" на тънка цена "спешно" че заминава в "чужбина" и друг колега да го "яде" но той постъпи по "другия" начин за което :applause:


:да: :beer


Потребителски аватар
RadoShopa
Мнения: 590
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
Автомобил: Vw Passat
Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот RadoShopa » Пет 16 мар 2012 19:23


kn9453 написа:Според мен не само въпросния колега с Пасата е имал проблеми с ПД "технологията" Проблемните "ПД" автомобили във форума са повече но,малко си признават като автора на темата.Някой купил такъв мотор и сблъскал се с проблема ПД не споделя с всички да не го правим на "поредния" тъ... който е лапнал "дървото" и леко се опитва и той да се отърве от колата.Това можеше и колегата да направи с неговия Пасат.Да го обяви в "продава" на тънка цена "спешно" че заминава в "чужбина" и друг колега да го "яде" но той постъпи по "другия" начин за което :applause:


Значи ти Ни изкара с най-калпавите коли тук и по света,лапнали сме най-дебелите дървета и сме тъпаци за това...Благодаря все пак :beer Може и така да е.....това,че на колегата така се е получило не значи,че всички са такива,гледам-карат ги хората.Всички коли се чупят по един или друг начин :deal

Има поговорка-"Една лисица като не опита гроздето, казва, че е кисело." ...не казвам,че ти не си го опитвал,но принципно си е български манталитет.... аз лично такова отношение не съм усещал от колегите.....че сме "тъпаци" явно само ти Ни мислиш за такива :wink:


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот samo_pechka » Пет 16 мар 2012 22:13


Не е хубаво колеги да се обиждаме и да "цапаме" темата с ненужни риторики .Нека се придържаме към "добрия тон" и да споделяме проблемите си и тяхното решаване в нашия любим форум.Никой не казва,че колите PD са калпави -просто при нас идват често с "луд" километраж -естествено с "корекция" на родния пазар..Не е ли чудно как така в немско колите на 300- 350 х.км. са по-скъпи с 30-40 % от нашите със 130 х.км. Нека няма коментари ,че те в Италия са много "изгодни" колите и не ги карат и ала-бала.Единствено на "италианките" им харесвам ,че нямат корозия (като цяло)!


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот kossis » Пон 19 мар 2012 9:21


Истината винаги е по-средата. Аз зададох така въпроса за да разбера горе-долу колко хиляди искарва тоя мотор без проблеми и какво си купуваме тук от джамбазите за парите си.
Иначе колегата е прав, че повечето не споделят. Те или оправят проблема или продават бързо. Но това зависи пак от това колко каран е мотора, какъв ти е късмета. Ако си си го внесъл сам от някой пенсионер по западно-може и да имаш късмет. Иначе на всички ни е ясно, че западняка кара много, особено дизелите и те масово са на по-300-400 хиляди като чукнат 10 години. Значи немеца прави здрави двигатели, ако на тия хиляди няма проблеми.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот kossis » Пон 19 мар 2012 9:25


penko_pulev написа:
kossis написа:
mr_opp написа:А колата е на 150 000 км в момента но не вярвам да е на толкоз сигурен съм че в автокъщата от която я взех за я върнали назад.

Колега, и моята беше на "150 000" (Б5 2000 г ПД 116 к.с.). Направих "грешката" да я закача на VAG COM и видях реалните километри 438 000 maikomila
Хубавото е че колата е перфектна и няма никакви ядове :D засега.
От един познат "майстор" съм чувал, че ако има проблем с някоя помпадюза, при стартиране на мотора, самият двигател се разклаща ненормално силно и това е знак да бягаш от такава кола. Не знам дали е вярно :oops:
Успех колега :beer


Колега да разбирам ли, че тоя мотор на 400 хиляди няма проблем и следователно на 1 милион стават тия ръбове. Аз това разбирам от твоето изказване.



Точно когато удари 1 милион и до следващата сутрин са станали ръбовете да знаеш :Mr Green Fun
Така, че умната с километрите

Едно е сигурно колега като чукне милионника-кошника ПД, по добре да не е твой. :Mr Green Fun



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: railfan, zueka1 и 53 госта