Проблем със запалването, Клеморед+лоши връзки. Jetta2 >Решен

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Проблем със запалването - НЕ Е клеморед - Jetta 2

Мнениеот Iezekil » Съб 10 мар 2012 7:50


факт,още повече че съвети за слаби връзки и проверка на реле дадох преди доста време и чакаме резултати.За мен проблема е решен частично-нов кабел,явно човека сега така кара.Лошото е че се трупат постове без насрещната проверка и пак остават много възможности.
Какво стана с релето,какво значи излекувал и пробва ли с мост направо там?Какво стана с другото реле,дето щеше да се слага до бутона?Провери ли кабелите до стартера за лоша връзка?
В края на краищата подмяна на кабел също е решение,за директен също се писа.

Скоро ходих да помогна на един дизел,интересна работа.Кабела от бушона до шината за подгряващите свещи не провеждаше ток.Здрав,дебел кабел,без нараняване,стегнати клеми заводско а тока не минава.Може наистина да беше окислил в самите обувки,но грам ток не пускаха и нямаше визуална причина.Така,че решение е да се смени директния кабел а на този от ключа да се смени оувката.Ти до някъде си стигнал до проблема сам с този мост,който говори красноречиво.




Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем със запалването - НЕ Е клеморед - Jetta 2

Мнениеот x15 » Съб 10 мар 2012 15:33


Последното което правих е да сложа старите свещи с 3 електрода, че новите спряха да работят??? Незнам, нагоряха ли, или аз я задавих с бензин колата....?

Релето за запалването още не съм го сложил че клемореда който ми донесоха беше друг, и сега съм си поръчал нов и го чакам.
А релето за скоростният лост са го заобиколили с мост.

:) както писах малко по нагоре кабелите на мултицета ми паднаха при ремъка докато мерих дебитомера и сега съм малко без мултицет с който да меря eusa

Скоро ще пиша резултати. :beer


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Проблем със запалването - НЕ Е клеморед - Jetta 2

Мнениеот Iezekil » Съб 10 мар 2012 18:55


провери го този мост,да не е той с халтавите връзки


Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем със запалването - НЕ Е клеморед - Jetta 2

Мнениеот x15 » Нед 11 мар 2012 2:55


Между другото кои свещи най-малко нагарят?
(говорим за случаите при които двигателят има техн. проблеми и не работи оптимално)
Обикновени, платинени, иридиеви, 1, 2, 3, 4 електрода?

Платинените свещи с 1 електрод които бях сложил нагарят доста и понякога спират да работят когато бръмча на място дълго време и след това спра двигателя,(на дълги разстояния явно се самопочистват добре и са ОК) докато старите ми свещи с три електрода които мисля са обикновенни се представят малко по-добре.
Мислех да си взема като тези на втората снимка (Бош платина) като на този модел средният електрод е покрит почти целият с керамика, показва се само малка точка метал с размерите на върха на игла, но пък ако и тя вземе да нагори..... scare

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Проблем със запалването - НЕ Е клеморед - Jetta 2

Мнениеот Iezekil » Нед 11 мар 2012 8:31


свещи се взимат по каталог,защото имат разлика в топлинните числа както и вградени или не резистори.Аз съм с триполюсни,такива дава производитела-такива слагам.Повечето полюси гарантират винаги искра,нито съм мерил разстояние нито съм регулирал вече 50000км.


Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем със запалването - НЕ Е клеморед - Jetta 2

Мнениеот x15 » Пон 12 мар 2012 16:02


Почистих клемите на акумолатора, и прегледах червено-черно кабела,
- сериино ли на джетата има толкова много кабели на акумолатора - снимка 1
- снадката с черният кабел и жълтите букси фабрично ли си е така - снимка 2
- и ако някой знае това реле за какво е - снимка 3

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Проблем със запалването - НЕ Е клеморед - Jetta 2

Мнениеот Iezekil » Пон 12 мар 2012 20:34


имам подоно реле в коша с 4 кабела за газовата....


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Проблем със запалването - НЕ Е клеморед - Jetta 2

Мнениеот radi_nrj » Вто 13 мар 2012 9:32


По инсталацията тази колица са си правили свободни съчинения - предполагам газаджия. Не видях да са ти отговорили за мотора. 1,8 Диджифант е пълна инжекция и има 2 варианта PB с ламбда сонда и PF без.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Проблем със запалването - НЕ Е клеморед - Jetta 2

Мнениеот Iezekil » Вто 13 мар 2012 10:15


няма как да е ориггинално с толкова кабели по клемите,най вече защото самите обувки щяха да са предвидени за толкова кабели,не да ги хващат към гайката ръйш ли.Не знам какво са захранвали,но е възможно да кажем музика и друго не се сещам.По снимка 2 няма как да е оригинално,кабелите щяха да са еднакъв цвят,да не говорим,че цялата идея за снадки е безпредметна.Ако е имала газ и музика примерно,както и допълнителна аларма може да се допусне нещо.


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем със запалването - НЕ Е клеморед - Jetta 2

Мнениеот genov1 » Вто 13 мар 2012 11:47


Колега да не се окаже че четките на стартера ти заминават ..


Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем със запалването - НЕ Е клеморед - Jetta 2

Мнениеот x15 » Вто 13 мар 2012 16:25


Колата има ламбда и катализатор, и според колегите в долната тема е PF?
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=313250&start=0

иначе никога не е имала газова, мисля че е имала допълнителна аларма някога, а за музиката?

И аз си мислех за четки, но като му пуснеш директно ток винаги пали, или поне прави гаден стържещ звук "ДДДЖЖЖжжжжжжж" :bishop


Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем със запалването - НЕ Е клеморед - Jetta 2

Мнениеот x15 » Пет 16 мар 2012 19:03


Зад таблото с бушоните имам 4 букси които не са вкл. никъде? Те за диагностика ли са, или са се извадили от някъде?
(№ 5 е моста който заобикаля защитата на скоростният лост)
Изображение


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Проблем със запалването - НЕ Е клеморед - Jetta 2

Мнениеот Iezekil » Пет 16 мар 2012 20:12


ние не знаем какви са ти екстрите на колата,освен че се виждат тръби на климатик.От друга страна може да са за всичко,например случайно открих че имам такава букса за плафон със закъснение,подаваше плюс след контакт/може и за друго да беше,но аз за това и я използвах/


Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем със запалването - НЕ Е клеморед - Jetta 2

Мнениеот x15 » Пет 16 мар 2012 20:31


? само климатик има, другото мисля е сериино?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Проблем със запалването - НЕ Е клеморед - Jetta 2

Мнениеот Iezekil » Пет 16 мар 2012 20:38


е,не знам кво е серийно,дали бавния плафон или ел.стъкла-идея нямам.Колкото и да е серийно,инсталацията може да е идентична с тази за екстричките.Аз например и халогени нямам,и темпомат ама буксите ги имам



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 50 госта