факт,още повече че съвети за слаби връзки и проверка на реле дадох преди доста време и чакаме резултати.За мен проблема е решен частично-нов кабел,явно човека сега така кара.Лошото е че се трупат постове без насрещната проверка и пак остават много възможности.
Какво стана с релето,какво значи излекувал и пробва ли с мост направо там?Какво стана с другото реле,дето щеше да се слага до бутона?Провери ли кабелите до стартера за лоша връзка?
В края на краищата подмяна на кабел също е решение,за директен също се писа.
Скоро ходих да помогна на един дизел,интересна работа.Кабела от бушона до шината за подгряващите свещи не провеждаше ток.Здрав,дебел кабел,без нараняване,стегнати клеми заводско а тока не минава.Може наистина да беше окислил в самите обувки,но грам ток не пускаха и нямаше визуална причина.Така,че решение е да се смени директния кабел а на този от ключа да се смени оувката.Ти до някъде си стигнал до проблема сам с този мост,който говори красноречиво.
Проблем със запалването, Клеморед+лоши връзки. Jetta2 >Решен
Re: Проблем със запалването - НЕ Е клеморед - Jetta 2
Последното което правих е да сложа старите свещи с 3 електрода, че новите спряха да работят??? Незнам, нагоряха ли, или аз я задавих с бензин колата....?
Релето за запалването още не съм го сложил че клемореда който ми донесоха беше друг, и сега съм си поръчал нов и го чакам.
А релето за скоростният лост са го заобиколили с мост.
както писах малко по нагоре кабелите на мултицета ми паднаха при ремъка докато мерих дебитомера и сега съм малко без мултицет с който да меря
Скоро ще пиша резултати.
Релето за запалването още не съм го сложил че клемореда който ми донесоха беше друг, и сега съм си поръчал нов и го чакам.
А релето за скоростният лост са го заобиколили с мост.


Скоро ще пиша резултати.

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем със запалването - НЕ Е клеморед - Jetta 2
провери го този мост,да не е той с халтавите връзки
Re: Проблем със запалването - НЕ Е клеморед - Jetta 2
Между другото кои свещи най-малко нагарят?
(говорим за случаите при които двигателят има техн. проблеми и не работи оптимално)
Обикновени, платинени, иридиеви, 1, 2, 3, 4 електрода?
Платинените свещи с 1 електрод които бях сложил нагарят доста и понякога спират да работят когато бръмча на място дълго време и след това спра двигателя,(на дълги разстояния явно се самопочистват добре и са ОК) докато старите ми свещи с три електрода които мисля са обикновенни се представят малко по-добре.
Мислех да си взема като тези на втората снимка (Бош платина) като на този модел средният електрод е покрит почти целият с керамика, показва се само малка точка метал с размерите на върха на игла, но пък ако и тя вземе да нагори.....




(говорим за случаите при които двигателят има техн. проблеми и не работи оптимално)
Обикновени, платинени, иридиеви, 1, 2, 3, 4 електрода?
Платинените свещи с 1 електрод които бях сложил нагарят доста и понякога спират да работят когато бръмча на място дълго време и след това спра двигателя,(на дълги разстояния явно се самопочистват добре и са ОК) докато старите ми свещи с три електрода които мисля са обикновенни се представят малко по-добре.
Мислех да си взема като тези на втората снимка (Бош платина) като на този модел средният електрод е покрит почти целият с керамика, показва се само малка точка метал с размерите на върха на игла, но пък ако и тя вземе да нагори.....





- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем със запалването - НЕ Е клеморед - Jetta 2
свещи се взимат по каталог,защото имат разлика в топлинните числа както и вградени или не резистори.Аз съм с триполюсни,такива дава производитела-такива слагам.Повечето полюси гарантират винаги искра,нито съм мерил разстояние нито съм регулирал вече 50000км.
Re: Проблем със запалването - НЕ Е клеморед - Jetta 2
Почистих клемите на акумолатора, и прегледах червено-черно кабела,
- сериино ли на джетата има толкова много кабели на акумолатора - снимка 1
- снадката с черният кабел и жълтите букси фабрично ли си е така - снимка 2
- и ако някой знае това реле за какво е - снимка 3



- сериино ли на джетата има толкова много кабели на акумолатора - снимка 1
- снадката с черният кабел и жълтите букси фабрично ли си е така - снимка 2
- и ако някой знае това реле за какво е - снимка 3



- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем със запалването - НЕ Е клеморед - Jetta 2
имам подоно реле в коша с 4 кабела за газовата....
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Проблем със запалването - НЕ Е клеморед - Jetta 2
По инсталацията тази колица са си правили свободни съчинения - предполагам газаджия. Не видях да са ти отговорили за мотора. 1,8 Диджифант е пълна инжекция и има 2 варианта PB с ламбда сонда и PF без.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем със запалването - НЕ Е клеморед - Jetta 2
няма как да е ориггинално с толкова кабели по клемите,най вече защото самите обувки щяха да са предвидени за толкова кабели,не да ги хващат към гайката ръйш ли.Не знам какво са захранвали,но е възможно да кажем музика и друго не се сещам.По снимка 2 няма как да е оригинално,кабелите щяха да са еднакъв цвят,да не говорим,че цялата идея за снадки е безпредметна.Ако е имала газ и музика примерно,както и допълнителна аларма може да се допусне нещо.
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем със запалването - НЕ Е клеморед - Jetta 2
Колега да не се окаже че четките на стартера ти заминават ..
Re: Проблем със запалването - НЕ Е клеморед - Jetta 2
Колата има ламбда и катализатор, и според колегите в долната тема е PF?
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=313250&start=0
иначе никога не е имала газова, мисля че е имала допълнителна аларма някога, а за музиката?
И аз си мислех за четки, но като му пуснеш директно ток винаги пали, или поне прави гаден стържещ звук "ДДДЖЖЖжжжжжжж"
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=313250&start=0
иначе никога не е имала газова, мисля че е имала допълнителна аларма някога, а за музиката?
И аз си мислех за четки, но като му пуснеш директно ток винаги пали, или поне прави гаден стържещ звук "ДДДЖЖЖжжжжжжж"

Re: Проблем със запалването - НЕ Е клеморед - Jetta 2
Зад таблото с бушоните имам 4 букси които не са вкл. никъде? Те за диагностика ли са, или са се извадили от някъде?
(№ 5 е моста който заобикаля защитата на скоростният лост)

(№ 5 е моста който заобикаля защитата на скоростният лост)

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем със запалването - НЕ Е клеморед - Jetta 2
ние не знаем какви са ти екстрите на колата,освен че се виждат тръби на климатик.От друга страна може да са за всичко,например случайно открих че имам такава букса за плафон със закъснение,подаваше плюс след контакт/може и за друго да беше,но аз за това и я използвах/
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем със запалването - НЕ Е клеморед - Jetta 2
е,не знам кво е серийно,дали бавния плафон или ел.стъкла-идея нямам.Колкото и да е серийно,инсталацията може да е идентична с тази за екстричките.Аз например и халогени нямам,и темпомат ама буксите ги имам
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], MamaMy и 94 госта