Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот miro_hack » Чет 01 мар 2012 11:14


Продължавам със дистрибуторна капачка,палец,зачистване на хол и подмяна на о пръстен.
Предния ден записахме първа победа над поло което беше 130 коня.
И загуба от фиат купе 300 коня :D като до втора седя до него :D резултата е ясен.
Материал няма да качвам,защото клипа на който голфа бие го нямало имало само клиповете на които пада :D Това го казвам с най-добри чувства.




Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот miro_hack » Пон 12 мар 2012 23:08


По делкото има за смяна само един пръстен,на разпределителния вал имаше ли семеринг от страната на делкото,че забравих вече?


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот prokopoff » Пон 12 мар 2012 23:15


Няма, но има семеринг вътре в делкото. И беше някакъв крив размер (19х12х5 май)


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот miro_hack » Пон 12 мар 2012 23:17


Разбрах от темите на колегите,че вътре има долен семеринг и той е за смяна,гаранция но шплента неска не искаше да излиза и реших,че не е направен за избиване а си е така,сега разбирам че и него трябва да избия,за да сменя семера вътре.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот Stenly » Вто 13 мар 2012 21:00


Излиза с доста бой ...


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот Bobby_ » Сря 14 мар 2012 22:34


излиза, излиза..... с малко чук и точен дорник... Внимавай да не изкривиш корпуса или оста. Също така има и позиция на която се монтира частта която се върти от вала.


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот miro_hack » Пон 19 мар 2012 4:05


Със прекъсването проблема продължава! Не е от делкото и замислям самоубийство вече! Днес видяхме че на манометъра на рейката показва 2 бара и като изфорсирам пада още тогава се озадъчих за помпи,хванах го в момент в който нямаше прекъсване,спуках му шортите до 3-та и воала! Лошото звено издаде багажа,голфа заработи едвам-едвам,налягането в рейката изчезна и някоя помпа излезе в пенсия.1-вия въпрос е коя помпа може да е? 2-рия въпрос е дали мога да сложа потопяема от 1.8 t ? Прекъсването мисля,че ще е от тези косури.


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот miro_hack » Пон 19 мар 2012 22:32


Сменихме подкачващата помпа (тази в резервоара) с оригинална от ваг.Помпата прави налягане 0.24 бара дебита не го знам марката е топран.

Колата заработи перфектно! Спукахме и шортите по околовръстното и нямаше проблеми,прекъсването изчезна.

Някой от Пловдив ако иска замерки на закрити врата да заповяда :) без много шум и клипове за сега :oops:


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот indjov_GTI » Вто 20 мар 2012 0:10


miro_hack написа:Сменихме подкачващата помпа (тази в резервоара) с оригинална от ваг.Помпата прави налягане 0.24 бара дебита не го знам марката е топран.

Колата заработи перфектно! Спукахме и шортите по околовръстното и нямаше проблеми,прекъсването изчезна.

Някой от Пловдив ако иска замерки на закрити врата да заповяда :) без много шум и клипове за сега :oops:


Днес цял ден бях в Пловдив,ама кой да знае..... :D


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот miro_hack » Вто 20 мар 2012 20:52


Мислех да напиша в предния си пост "без турбинирани и нитро коли" :D но щом някой идва от далече няма да го върна 8) :lol:


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот indjov_GTI » Вто 20 мар 2012 23:16


не бе аз,само да свера часовника....голяма работа,като ме опукаш :D


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот miro_hack » Сря 21 мар 2012 1:16


Ако взема да опукам турбиниран голф,няма да е малка работата :shock :D :shock


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот indjov_GTI » Сря 21 мар 2012 23:09


на драго сърце,ще се замеря с теб колега :),но като направа голфа,че преди около 3ч скоростите станаха на части :roll: mhihi :beer


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот miro_hack » Вто 27 мар 2012 4:30


С радост разбрах онзи ден,че повръщането е спряло! И то от самосебеси,естествено нищо друго не може да е причината освен,че сегментите са улегнали.След като един път са улегнали,и около година не е каран блока явно искат пак да улягат.И мотора е напълно в кондиция след смяната и на подкачващата помпа! Тези дни се захващам с еърбокса.


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB

Мнениеот negodnika » Вто 27 мар 2012 23:33


Направи един клип, да видиме и ние де, нещо 0-150 примерно 8)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта