
Та след смяна на тампоните(малък тампон) на макферсона на Голф 3 първия ден нямаше скърцане, но на следващия се получва едно скърцане от самия тампон. Въпроса е дали е от тампона или нещо не е затегнато или сложено, както трябва?
Gencho87 написа:Кога скърца? Когато се движи колата по неравности или при въртене на волана. При мен скърцаше при въртене на волана и се оказа, че се е скъсал маншона на накрайника, но на рейката либеше или шарнира не се сещам. Огледай маншоните все пак.
Само да вметна, че след каквото и да е разглобяване по ходовата част отпред е хубаво после колата да мине на стенд. Защото ми сваляха амортисьора и после нещо ми дърпаше настрани и като я закарах на стенд оня каза: Абе много ти е разбъзикана предницата... оправи я и спря да ми дърпа настрани.
vaiper 1 написа:Да несте го натегнали много,лагера скарца и моите са така хм
rexpitbul написа:vaiper 1 написа:Да несте го натегнали много,лагера скарца и моите са така хм
И това е възможно. За да разбера, трябва да се разглоби пак, а точно това не ми се прави и затова реших да поразгледам мнения тук. Фатално ли е за лагера ако е пренатегнат?
vaiper 1 написа:rexpitbul написа:vaiper 1 написа:Да несте го натегнали много,лагера скарца и моите са така хм
И това е възможно. За да разбера, трябва да се разглоби пак, а точно това не ми се прави и затова реших да поразгледам мнения тук. Фатално ли е за лагера ако е пренатегнат?
Виж 1 во дане е хлатнал отгоре тоест даси го издънил вече през някоя дупка,отгоре пробваи да развиещ1/5 и виж дали ще спре
parno написа:живей си живота и не се занимавай с глупости
сам ще спре да скърца
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Sky_is_the_Limit и 27 госта