Каква е тази дюза (оградената)
Какво се включва в нея ?



Всмукателен колектор 037 133 223 К
- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Всмукателен колектор 037 133 223 К
Това не е ли 5-та дюза на KR?
Re: Всмукателен колектор 037 133 223 К
Това е 5тата дюза.Вземи едно парче маркуч забензин и свържи дюзата към щуцера на рейката.Отделно трябва да има и ел букса.Късмет.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 01 ное 2011 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vidin
- Контакти:
Re: Всмукателен колектор 037 133 223 К
колата е на приятел Голф 3 ГТИ 2.0 8кл. 115к.с.
Идеята е следната...иска да смени колектора+шината с дюзите понеже има съмнение,че неговите не затварят добре !
От къде се пуска гориво за въпросната дюза и от къде се пуска сигнал към нея ?
Идеята е следната...иска да смени колектора+шината с дюзите понеже има съмнение,че неговите не затварят добре !
От къде се пуска гориво за въпросната дюза и от къде се пуска сигнал към нея ?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Всмукателен колектор 037 133 223 К
besniq30 написа:...2.0 8кл. 115к.с....
Точно!

2Е е кода на мотора (на KR също има такава дюза, но и колектора, и основните дюзи са различни)
Бензин за тази дюза се подава от горивната рейка. Точно под дюзата се вижа празния щуцер на рейката отдолу.
Едно маркучле с 2 скобички и готово!

Електрически се захранва от контролера. Една 2-пинова буксичка със същия син цвят като корпуса на дюзата.
Я обясни какво точно иска да прави твоя човек, за да обясня какво и как да се прави с дюзата.
Отделно - ще сменя ли и електрониката освен колектор и дюзи.
Както и защо не ги даде да ги почистят с ултразвукова вана?
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 01 ное 2011 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vidin
- Контакти:
Re: Всмукателен колектор 037 133 223 К
radotom написа:besniq30 написа:...2.0 8кл. 115к.с....
Точно!![]()
2Е е кода на мотора (на KR също има такава дюза, но и колектора, и основните дюзи са различни)
Бензин за тази дюза се подава от горивната рейка. Точно под дюзата се вижа празния щуцер на рейката отдолу.
Едно маркучле с 2 скобички и готово!
Електрически се захранва от контролера. Една 2-пинова буксичка със същия син цвят като корпуса на дюзата.
Я обясни какво точно иска да прави твоя човек, за да обясня какво и как да се прави с дюзата.
Отделно - ще сменя ли и електрониката освен колектор и дюзи.
Както и защо не ги даде да ги почистят с ултразвукова вана?
На кратко,колата е купена с втори мотор(оригиналният и) на нея има друг мотор пак е 2.0 ГТИ 8в но на всмукателя няма тази дюза иначе маи има и инсталацията за този всмукател.
Беше решил да смени целия всмукател с шината и инжекторите за по лесно и от там доиде този въпрос.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Всмукателен колектор 037 133 223 К
besniq30 написа:... втори мотор(оригиналният и) на нея има друг мотор пак е 2.0 ГТИ 8в но на всмукателя няма тази дюза ...
Почти разбрах, но не напълно

Този, който няма такава V-а дюза, така ли?
А сигурно ли е, че той пак е 2Е?
Обяснения:
Тази дюза я има при по-ранните версии на 2Е. Служи за да впръсква единствено когато върти стартера, на студен мотор, с цел обогатяване на сместа.
При по-късните версии на 2Е се използват стандартните 4 дюзи, просто се оставят по-дълго време отворени.
Аз съм с 2Е, по-ранната версия. При мен тази дюза я има.
Но съм сменил контролера с от последните такива и сега този контролер въобще не ми управлява дюзата. Вътре физически липсват транзисторите към съответния пин на контролера.
Въпреки това колата пали по-лесно, защото горивната смес се обогатява по-равномерно

Иначе контролерите са plug-n-play - разкачаш единия, ръчкаш другия и палиш!

Ако, обаче, контролера изисква такава V дюза, когато е студен мотора трудно ще пали.
Обратния случай не е проблем! Дюзата седи там само да запушва отвора

Относно размяната на двигатели: Има още 2 модела 2.0, 8в, 115 коня мотори - AGG и ADY.
При тях се различава горивната рейка от този. На 2Е и четерите дюзи са свързани на едно - т.е. впръскват едновременно. При другите 2 всяка дюза си е на отделно управление. Най-лесно двата типа мотори се различават по дебитомерите, но и всмукателите колектори са различни. На AGG и ADY общата 'тумбеста' част отгоре е по-тясна.
Та... Ако сега монтирания двигател е 2Е и няма такава дюза спокойно можете да качите колектора и рейката и всичко ще е ОК.
С едно огромно предупреждение!!! Дюзите, ако са стояли дълго време неработещи, най-вероятно са запекли.
Да не се окаже безсмислено упражнението

-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 01 ное 2011 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vidin
- Контакти:
Re: Всмукателен колектор 037 133 223 К
Разбрал си ме съвсем точно !
просто не знаехме за какво е тази дюза,въртеше ми се нещо в главата,че е за допълнително гориво след определени обороти с цел повече мощност но явно не е така но все пак мисля,че може да се използва и за това...със сигурност знам,че такава операция е правена на двигател Хонда моно-инжекцион и ефекта е положителен.
просто не знаехме за какво е тази дюза,въртеше ми се нещо в главата,че е за допълнително гориво след определени обороти с цел повече мощност но явно не е така но все пак мисля,че може да се използва и за това...със сигурност знам,че такава операция е правена на двигател Хонда моно-инжекцион и ефекта е положителен.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Всмукателен колектор 037 133 223 К
Уфф... отбягвай дългите цитати, освен ако не е наложително, че ми се запали скрола да въртя
Махнах го, де 
А иначе и аз съм обмислял идеята за обогатяване на горивото във високите с тази дюза
Притесняват ме само 3 неща:
-Мързела ми да си пусна 2 кабелчета (това е основното)
-Това, че тази дюза хвърля доста и може да падне налягането в горивната рейка (това е малко несериозно, но принципно не е невъзможно)
-Това, че няма да обогати сместа равномерно - към 4-и и 3-ти цилиндър ще е по-богата сместа (това пък го използвам, за да си оправдая мързела пред себе си
)


А иначе и аз съм обмислял идеята за обогатяване на горивото във високите с тази дюза

Притесняват ме само 3 неща:
-Мързела ми да си пусна 2 кабелчета (това е основното)
-Това, че тази дюза хвърля доста и може да падне налягането в горивната рейка (това е малко несериозно, но принципно не е невъзможно)
-Това, че няма да обогати сместа равномерно - към 4-и и 3-ти цилиндър ще е по-богата сместа (това пък го използвам, за да си оправдая мързела пред себе си

-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 01 ное 2011 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vidin
- Контакти:
Re: Всмукателен колектор 037 133 223 К
Никой ли в този форум не го е правил ?!!
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 01 ное 2011 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vidin
- Контакти:
Re: Всмукателен колектор 037 133 223 К
Мерси на отзовалите се !
За триене.
За триене.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта