ALH - "Твърда" работа ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: ALH - "Твърда" работа ?

Мнениеот juve » Вто 20 мар 2012 20:44


не бих тормозил зимата ТДИ с нещо по-гъсто от 5W40.

Ами в книгата си пише, че 10W40 си е напълно реален (зимен) вискозитетен клас за нашият климат. Нищо чудно да работи по тихо..като си спомня как мазно работеше ТД то с мотул 6100 15W50 - какво от това че не го даваха "баш" за него - просто "мърмореше" под нос ;) А за това кога един двигател "не е " вече за определено масло - за мен това е когато самият мотор започне да бърка маслото с нафтата и започне да ги хапва поравно mhihi
Последния проблем на този мотор е маслото

Ми не го познавам още "тоа", може и да си прав.... :drunk кой знае... не случайно има един лаф от Сеат форума: "Тази година сеат, догодина вече и лек автомобил mhihi "




SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: ALH - "Твърда" работа ?

Мнениеот SACHO7803 » Чет 22 мар 2012 21:24


маслото няма общо с тракането--тракането си е от помпата дюзите и тем подобните дизелови простотииииии


resprom
Мнения: 73
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 21:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: zarata

Re: ALH - "Твърда" работа ?

Мнениеот resprom » Пет 23 мар 2012 20:00


КОлега здравей!Виждам ,че си с алх мотор 90 коня въпроса ми по принцип не е по темата за което се извинявам предварително!Та въпроса ми е този мотор алх с променлива гиометрия ли е турбото или не?И ако да имаш ли някви снимки или схеми на турбото как изглежда!Благодаря предварително ! :beer


Потребителски аватар
ДАНЧО
Мнения: 794
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
Автомобил: Audi A4 B6
Двигател: AVB 2003
Местоположение: Ст.Загора

Re: ALH - "Твърда" работа ?

Мнениеот ДАНЧО » Съб 24 мар 2012 12:02


resprom написа:КОлега здравей!Виждам ,че си с алх мотор 90 коня въпроса ми по принцип не е по темата за което се извинявам предварително!Та въпроса ми е този мотор алх с променлива гиометрия ли е турбото или не?И ако да имаш ли някви снимки или схеми на турбото как изглежда!Благодаря предварително ! :beer


На Голф 4 се слагат 2 90 к.с. мотора.
Единият е ALH - с променлива геометрия на турбото
Другият е AGR - той НЕ Е с променлива геометрия


resprom
Мнения: 73
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 21:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: zarata

Re: ALH - "Твърда" работа ?

Мнениеот resprom » Съб 24 мар 2012 19:10


Благодаря за инфото :) :beer


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: ALH - "Твърда" работа ?

Мнениеот juve » Пон 26 мар 2012 19:40


маслото няма общо с тракането--тракането си е от помпата дюзите и тем подобните дизелови простотииииии

Ми аз само коли с такива простотии карам, ама те не тракат така...гнусно :idea:
Единият е ALH - с променлива геометрия на турбото

проклет да е тоя, дето измисли тЪз гадоЗЗЗ :banghead: вместо да си карам "харабийската" да се напъвам като голфаджия :wink: заради едната тъпа геометрия... :evil:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: saragon и 56 госта