ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
mirkata_
Мнения: 121
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 18:16
Автомобил: Bmw
Двигател:

Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????

Мнениеот mirkata_ » Вто 24 яну 2012 12:54


точно за тва става на въпрос,и аз не съм чувал някои да казва,някой казват че се появява някакъв шум когато колата работи на празен ход.Бях чел даже за един колега който като отишъл да сменя съединител и се оказало че е с обикновен маховик на голф 4 110 коня мисля че беше




Потребителски аватар
marto9111
Мнения: 68
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В гаража

Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????

Мнениеот marto9111 » Вто 24 яну 2012 13:26


Аз на Поло 6N 1.9 дизел AEF мотор сложих съединител с едномасов маховик и за около 2 години 30хил. км не съм имал никакъв проблем откъм съединител, скорости и т.н. На BMW M50B20 vanos съм го сменял с едномасов маховик също няма проблем, мойта 3ка с М52Б28 също му сложих едномасов махових ии няма ядове.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????

Мнениеот Даскала™ » Вто 24 яну 2012 16:41


Има една теория която гласи,че всичките вибрации от мотора заминават директно към скоростната кутия БЕЗ ДЕМПФЕРЕН МАХОВИК!!!


idpapi
Мнения: 81
Регистриран на: Нед 29 юли 2007 13:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????

Мнениеот idpapi » Пет 27 яну 2012 19:47


Даскала™ написа:Има една теория която гласи,че всичките вибрации от мотора заминават директно към скоростната кутия БЕЗ ДЕМПФЕРЕН МАХОВИК!!!

Е добре де тогава първите 35000 АГР-а трябва да са с разбита скоростна кутия.Съмнява ме :|


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????

Мнениеот IvailoOo » Пет 27 яну 2012 20:00


Просто при едномасовия маховик на феродовия диск има много повече пружини,които обират голяма част от вибрациите и затова не са с разбити кутии


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????

Мнениеот Aprilia » Съб 24 мар 2012 23:54


Даскала™ написа:
aLeXoV написа:Само да ви кажа, Октавиа 1 на баща ми е с AGR мотора и сменя съединител, сложи такъв от голф 3 с обикновен маховик и няма абсолютно никакъв проблем нито с пасването, нито притриса... Няма смисъл да хвърляте безумни пари за маховици...

...и после нова скоростна кутия :!:

Една скоростна кутия 5 скорости е около 200-250 лева, един маховик 800-1000, което ще рече да хвърля 5 кутии докато избия маховика mhihi


Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????

Мнениеот sto4o » Нед 25 мар 2012 5:47


Aprilia написа:
Даскала™ написа:
aLeXoV написа:Само да ви кажа, Октавиа 1 на баща ми е с AGR мотора и сменя съединител, сложи такъв от голф 3 с обикновен маховик и няма абсолютно никакъв проблем нито с пасването, нито притриса... Няма смисъл да хвърляте безумни пари за маховици...

...и после нова скоростна кутия :!:

Една скоростна кутия 5 скорости е около 200-250 лева, един маховик 800-1000, което ще рече да хвърля 5 кутии докато избия маховика mhihi

:да:
минал съм по този път и ме е яд че сложих пак демпферен боклук трябваше едномасов да си сложа, но не е късно :)


tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????

Мнениеот tdi_20yare » Нед 25 мар 2012 10:24


Що какво стана,че изведнъж тук взе да излиза ,че обикновен е по добре от демпферен...Сподели какъв си купи и какъв е проблема,защото и аз бях пред дилемата.. :beer


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????

Мнениеот Даскала™ » Нед 25 мар 2012 10:25


На Golf IV 110коня какъв едномасов маховик става....от Golf III ABF 150 коня?


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????

Мнениеот IvailoOo » Нед 25 мар 2012 10:29


Маховик от 1Z,а феродовия става от ABF,ако не се лъжа(или ABF или VR6 беше....трябва да проверя,понеже сега ставам :lol: )


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????

Мнениеот Даскала™ » Нед 25 мар 2012 10:35


Феродовия за Голф 4 толкова ли е по-скъп от на Голф 3?
1Z какво ше рече?1.9 тди 90 коня Голф 3?


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????

Мнениеот red.devilll » Нед 25 мар 2012 14:06


Даскала™ написа:Феродовия за Голф 4 толкова ли е по-скъп от на Голф 3?
1Z какво ше рече?1.9 тди 90 коня Голф 3?

Да ще рече 1,9 тди 90 конски сили.
Феродовия диск има разлика дали е с демферен или плътен маховик.Ако си с плътен маховик на феродовия диск има пружини,които обират вибрациите,а като е с демферен вибрациите ги обира маховика а феродовия е само желязо-без пружини.


МИТАКА1654
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 02 апр 2010 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Долна Митрополия

Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????

Мнениеот МИТАКА1654 » Нед 25 мар 2012 18:52


Току що си подкарах колата с подмененият съединител.Леон АХФ 110к.с. с ремап от Брезел,след което сгъна съединителя за малко под 4000км.Минах от съединител 219мм с демпферен маховик,на притискател,феродов и аксиален лагер за голф 3 ВР6 228мм и плътен маховик от голф 3 тди 90к.с.(1з).Всичко става без никакво преправяне,само че ви трябват болтчетата за притискателя на голф 3-ка.Впечатления-никакви вибрации и шум.Вътре не се разбира,че колата работи(буквално),чак сега усетих какво са 300+НМ.Изчезнаха и едни вибрации на празен ход,които ги имаше и преди при здрав оригинален съединител и заради които ходиха дюзите на стенд и смених ролката на генератора и демпферната шайба на кол.вал.Цената на цялото удоволствие-около 200лв комплект съединител ВАЛЕО за ГОЛФ 3 ВР6,30лв за маховик от голф 3 тди,болтчета от морга за 4лв и труд 80лв.Интересното е,че по мои преценки,оригиналният ми маховик не изглежда разбит,има един луфт около 2см настрани и никакъв вертикален,пък каква голяма разлика!


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????

Мнениеот Stivi » Пон 23 апр 2012 20:49


Тука гледам едни примамливи оферти и се чудя дали за 400лв да не бодна един такъв комплект на дЪртанян че му идва времето,цената Х 2 /минимум/ за демпферен някак не ми се връзва с цената на самата кола :screwy
http://www.ebay.co.uk/itm/VOLKSWAGEN-VW-GOLF-TDI-FLYWHEEL-FLY-WHEEL-CLUTCH-KIT-/250677997545?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a5d92afe9#ht_1593wt_1270


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????

Мнениеот Aprilia » Пон 23 апр 2012 22:46


Stivi написа:Тука гледам едни примамливи оферти и се чудя дали за 400лв да не бодна един такъв комплект на дЪртанян че му идва времето,цената Х 2 /минимум/ за демпферен някак не ми се връзва с цената на самата кола :screwy
http://www.ebay.co.uk/itm/VOLKSWAGEN-VW-GOLF-TDI-FLYWHEEL-FLY-WHEEL-CLUTCH-KIT-/250677997545?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a5d92afe9#ht_1593wt_1270

Само гуугълни фирмата techniclutch и се дръж за масата mhihi По-лесно ще е да намериш динозаври отколкото хора доволни от тая фирма :lol: И аз се бях навил за един техен кит дето го дават до 400нм ама като попрочетох и се поотказах mhihi



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта