


ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????
Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????
точно за тва става на въпрос,и аз не съм чувал някои да казва,някой казват че се появява някакъв шум когато колата работи на празен ход.Бях чел даже за един колега който като отишъл да сменя съединител и се оказало че е с обикновен маховик на голф 4 110 коня мисля че беше
- marto9111
- Мнения: 68
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 9:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В гаража
Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????
Аз на Поло 6N 1.9 дизел AEF мотор сложих съединител с едномасов маховик и за около 2 години 30хил. км не съм имал никакъв проблем откъм съединител, скорости и т.н. На BMW M50B20 vanos съм го сменял с едномасов маховик също няма проблем, мойта 3ка с М52Б28 също му сложих едномасов махових ии няма ядове.
Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????
Има една теория която гласи,че всичките вибрации от мотора заминават директно към скоростната кутия БЕЗ ДЕМПФЕРЕН МАХОВИК!!!
Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????
Даскала™ написа:Има една теория която гласи,че всичките вибрации от мотора заминават директно към скоростната кутия БЕЗ ДЕМПФЕРЕН МАХОВИК!!!
Е добре де тогава първите 35000 АГР-а трябва да са с разбита скоростна кутия.Съмнява ме

- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????
Просто при едномасовия маховик на феродовия диск има много повече пружини,които обират голяма част от вибрациите и затова не са с разбити кутии
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????
Даскала™ написа:aLeXoV написа:Само да ви кажа, Октавиа 1 на баща ми е с AGR мотора и сменя съединител, сложи такъв от голф 3 с обикновен маховик и няма абсолютно никакъв проблем нито с пасването, нито притриса... Няма смисъл да хвърляте безумни пари за маховици...
...и после нова скоростна кутия
Една скоростна кутия 5 скорости е около 200-250 лева, един маховик 800-1000, което ще рече да хвърля 5 кутии докато избия маховика

- sto4o
- Мнения: 221
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
- Автомобил: Leon
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????
Aprilia написа:Даскала™ написа:aLeXoV написа:Само да ви кажа, Октавиа 1 на баща ми е с AGR мотора и сменя съединител, сложи такъв от голф 3 с обикновен маховик и няма абсолютно никакъв проблем нито с пасването, нито притриса... Няма смисъл да хвърляте безумни пари за маховици...
...и после нова скоростна кутия
Една скоростна кутия 5 скорости е около 200-250 лева, един маховик 800-1000, което ще рече да хвърля 5 кутии докато избия маховика

минал съм по този път и ме е яд че сложих пак демпферен боклук трябваше едномасов да си сложа, но не е късно

-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????
Що какво стана,че изведнъж тук взе да излиза ,че обикновен е по добре от демпферен...Сподели какъв си купи и какъв е проблема,защото и аз бях пред дилемата.. 

Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????
На Golf IV 110коня какъв едномасов маховик става....от Golf III ABF 150 коня?
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????
Маховик от 1Z,а феродовия става от ABF,ако не се лъжа(или ABF или VR6 беше....трябва да проверя,понеже сега ставам
)

Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????
Феродовия за Голф 4 толкова ли е по-скъп от на Голф 3?
1Z какво ше рече?1.9 тди 90 коня Голф 3?
1Z какво ше рече?1.9 тди 90 коня Голф 3?
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????
Даскала™ написа:Феродовия за Голф 4 толкова ли е по-скъп от на Голф 3?
1Z какво ше рече?1.9 тди 90 коня Голф 3?
Да ще рече 1,9 тди 90 конски сили.
Феродовия диск има разлика дали е с демферен или плътен маховик.Ако си с плътен маховик на феродовия диск има пружини,които обират вибрациите,а като е с демферен вибрациите ги обира маховика а феродовия е само желязо-без пружини.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 02 апр 2010 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Долна Митрополия
Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????
Току що си подкарах колата с подмененият съединител.Леон АХФ 110к.с. с ремап от Брезел,след което сгъна съединителя за малко под 4000км.Минах от съединител 219мм с демпферен маховик,на притискател,феродов и аксиален лагер за голф 3 ВР6 228мм и плътен маховик от голф 3 тди 90к.с.(1з).Всичко става без никакво преправяне,само че ви трябват болтчетата за притискателя на голф 3-ка.Впечатления-никакви вибрации и шум.Вътре не се разбира,че колата работи(буквално),чак сега усетих какво са 300+НМ.Изчезнаха и едни вибрации на празен ход,които ги имаше и преди при здрав оригинален съединител и заради които ходиха дюзите на стенд и смених ролката на генератора и демпферната шайба на кол.вал.Цената на цялото удоволствие-около 200лв комплект съединител ВАЛЕО за ГОЛФ 3 ВР6,30лв за маховик от голф 3 тди,болтчета от морга за 4лв и труд 80лв.Интересното е,че по мои преценки,оригиналният ми маховик не изглежда разбит,има един луфт около 2см настрани и никакъв вертикален,пък каква голяма разлика!
- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????
Тука гледам едни примамливи оферти и се чудя дали за 400лв да не бодна един такъв комплект на дЪртанян че му идва времето,цената Х 2 /минимум/ за демпферен някак не ми се връзва с цената на самата кола
http://www.ebay.co.uk/itm/VOLKSWAGEN-VW-GOLF-TDI-FLYWHEEL-FLY-WHEEL-CLUTCH-KIT-/250677997545?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a5d92afe9#ht_1593wt_1270

http://www.ebay.co.uk/itm/VOLKSWAGEN-VW-GOLF-TDI-FLYWHEEL-FLY-WHEEL-CLUTCH-KIT-/250677997545?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a5d92afe9#ht_1593wt_1270
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: ГОЛФ 4 1.9 тди АГР-обикновен или демпферен маховик????
Stivi написа:Тука гледам едни примамливи оферти и се чудя дали за 400лв да не бодна един такъв комплект на дЪртанян че му идва времето,цената Х 2 /минимум/ за демпферен някак не ми се връзва с цената на самата кола![]()
http://www.ebay.co.uk/itm/VOLKSWAGEN-VW-GOLF-TDI-FLYWHEEL-FLY-WHEEL-CLUTCH-KIT-/250677997545?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a5d92afe9#ht_1593wt_1270
Само гуугълни фирмата techniclutch и се дръж за масата



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта