Смяна на радиатор на охладителна система Голф 2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Gazaro_wow
Мнения: 220
Регистриран на: Чет 25 юни 2009 19:44
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.6 EZ 1990
Местоположение: asdf

Смяна на радиатор на охладителна система Голф 2

Мнениеот Gazaro_wow » Нед 25 мар 2012 18:40


Здравейте колеги предстои ми смяна на радиатора на охладителната система на Голф 2 1.6 90година код на мотора ЕZ. От известно време започна да ми тече антифриз от радиатора ,един приятел ме посъветва да сипя от тези добавки които спирали течовете ,толкова беше убедителен ,че го послушах но ефект нямаше. Та тези дни ще проверя за цени и ще взема нов. Искам да питам има ли някакви по особени процедури при смяната, от къде да източа антифриза? (или като извадя маркучите от там ще изтече?) и нужно ли е да продухам системата от тази "боза" която сипах (как да я прочистя) и след това трябва ли обезвъздушаване на системата? Благодаря на всички които ще се отзоват.




Потребителски аватар
plamen-roni
Мнения: 682
Регистриран на: Чет 22 окт 2009 20:19
Автомобил: SEAT EXEO TDI
Двигател: CAGC-2010
Местоположение: Варна

Re: Смяна на радиатор на охладителна система Голф 2

Мнениеот plamen-roni » Нед 25 мар 2012 20:13


Нов е не повече от 100лв. А иначе голяма грешка си направил с тази добавка scare ,дано не си запушил радиатора на парното. Ще си проличи на следващата зима.


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: Смяна на радиатор на охладителна система Голф 2

Мнениеот djshomi » Пон 26 мар 2012 0:19


:търсачкаа


Потребителски аватар
antonco
Мнения: 303
Регистриран на: Вто 24 ное 2009 18:38
Автомобил: Golf 2
Двигател: RP

Re: Смяна на радиатор на охладителна система Голф 2

Мнениеот antonco » Пон 26 мар 2012 7:20


Голяма грешка с тая добавка , може да спре теча но може и да запуши други важни места..Примерно радиаторчето на парното..
Развиваш датчика за вентилатор-а, отваряш после капачката на разширителния съд. Преди това ако ще си запазваш антифриза сложи нещо под датчика. Най-добре нов че вътре ще има още мизерий от добавката.
Свали после стойката на вентилатор-а , двата маркуча горен и долен , развиваш го , горе където се заключва капака има две метални пластини които го държат - развиваш и ги махаш.
Слагаш новия радиатор и махаш маркучите (двата) които влизат в купето(за малкото радиаторче) с вода под налягане (водо , пароструйка) за да продухаш радиатор-а ако е мн наблъскан с боклуци може и да се случи случка.
Ако ще промиваш цялата система свържи маркучите към големия радиатор , палниш с вода(дистилирана) чешмяна не е за предпочитане .
Палиш колата да работи за да отвори термостата и да източи втория кръг.
Сваляш пак датчика за вентилатор-а източваш - пълниш пак с вода. Пак загрява пак точиш.
Наливаш си антифриз , оставяш отворена капачката на разширителния съд и чакаш да се включи перката за охлаждане, така си обезваздушил и нивото е спаднало доливаш антифриз но не до максимума. Антифриза и водата се разширяват при нагряването .. А все пак лято идва ако я напълниш до максимум и караш дълго.. Може да избие от слабите места примерно като тройника или при 1.6 е двойник само mhihi

Мисля че ме разбра ..


Потребителски аватар
Gazaro_wow
Мнения: 220
Регистриран на: Чет 25 юни 2009 19:44
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.6 EZ 1990
Местоположение: asdf

Re: Смяна на радиатор на охладителна система Голф 2

Мнениеот Gazaro_wow » Пон 26 мар 2012 10:32


antonco написа:Голяма грешка с тая добавка , може да спре теча но може и да запуши други важни места..Примерно радиаторчето на парното..
Развиваш датчика за вентилатор-а, отваряш после капачката на разширителния съд. Преди това ако ще си запазваш антифриза сложи нещо под датчика. Най-добре нов че вътре ще има още мизерий от добавката.
Свали после стойката на вентилатор-а , двата маркуча горен и долен , развиваш го , горе където се заключва капака има две метални пластини които го държат - развиваш и ги махаш.
Слагаш новия радиатор и махаш маркучите (двата) които влизат в купето(за малкото радиаторче) с вода под налягане (водо , пароструйка) за да продухаш радиатор-а ако е мн наблъскан с боклуци може и да се случи случка.
Ако ще промиваш цялата система свържи маркучите към големия радиатор , палниш с вода(дистилирана) чешмяна не е за предпочитане .
Палиш колата да работи за да отвори термостата и да източи втория кръг.
Сваляш пак датчика за вентилатор-а източваш - пълниш пак с вода. Пак загрява пак точиш.
Наливаш си антифриз , оставяш отворена капачката на разширителния съд и чакаш да се включи перката за охлаждане, така си обезваздушил и нивото е спаднало доливаш антифриз но не до максимума. Антифриза и водата се разширяват при нагряването .. А все пак лято идва ако я напълниш до максимум и караш дълго.. Може да избие от слабите места примерно като тройника или при 1.6 е двойник само mhihi

Мисля че ме разбра ..
Едно голямо БЛАГОДАРЯ :да:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 67 госта