


Смяна на радиатор на охладителна система Голф 2
- Gazaro_wow
- Мнения: 220
- Регистриран на: Чет 25 юни 2009 19:44
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ 1990
- Местоположение: asdf
Смяна на радиатор на охладителна система Голф 2
Здравейте колеги предстои ми смяна на радиатора на охладителната система на Голф 2 1.6 90година код на мотора ЕZ. От известно време започна да ми тече антифриз от радиатора ,един приятел ме посъветва да сипя от тези добавки които спирали течовете ,толкова беше убедителен ,че го послушах но ефект нямаше. Та тези дни ще проверя за цени и ще взема нов. Искам да питам има ли някакви по особени процедури при смяната, от къде да източа антифриза? (или като извадя маркучите от там ще изтече?) и нужно ли е да продухам системата от тази "боза" която сипах (как да я прочистя) и след това трябва ли обезвъздушаване на системата? Благодаря на всички които ще се отзоват.
- plamen-roni
- Мнения: 682
- Регистриран на: Чет 22 окт 2009 20:19
- Автомобил: SEAT EXEO TDI
- Двигател: CAGC-2010
- Местоположение: Варна
Re: Смяна на радиатор на охладителна система Голф 2
Нов е не повече от 100лв. А иначе голяма грешка си направил с тази добавка
,дано не си запушил радиатора на парното. Ще си проличи на следващата зима.

Re: Смяна на радиатор на охладителна система Голф 2
Голяма грешка с тая добавка , може да спре теча но може и да запуши други важни места..Примерно радиаторчето на парното..
Развиваш датчика за вентилатор-а, отваряш после капачката на разширителния съд. Преди това ако ще си запазваш антифриза сложи нещо под датчика. Най-добре нов че вътре ще има още мизерий от добавката.
Свали после стойката на вентилатор-а , двата маркуча горен и долен , развиваш го , горе където се заключва капака има две метални пластини които го държат - развиваш и ги махаш.
Слагаш новия радиатор и махаш маркучите (двата) които влизат в купето(за малкото радиаторче) с вода под налягане (водо , пароструйка) за да продухаш радиатор-а ако е мн наблъскан с боклуци може и да се случи случка.
Ако ще промиваш цялата система свържи маркучите към големия радиатор , палниш с вода(дистилирана) чешмяна не е за предпочитане .
Палиш колата да работи за да отвори термостата и да източи втория кръг.
Сваляш пак датчика за вентилатор-а източваш - пълниш пак с вода. Пак загрява пак точиш.
Наливаш си антифриз , оставяш отворена капачката на разширителния съд и чакаш да се включи перката за охлаждане, така си обезваздушил и нивото е спаднало доливаш антифриз но не до максимума. Антифриза и водата се разширяват при нагряването .. А все пак лято идва ако я напълниш до максимум и караш дълго.. Може да избие от слабите места примерно като тройника или при 1.6 е двойник само
Мисля че ме разбра ..
Развиваш датчика за вентилатор-а, отваряш после капачката на разширителния съд. Преди това ако ще си запазваш антифриза сложи нещо под датчика. Най-добре нов че вътре ще има още мизерий от добавката.
Свали после стойката на вентилатор-а , двата маркуча горен и долен , развиваш го , горе където се заключва капака има две метални пластини които го държат - развиваш и ги махаш.
Слагаш новия радиатор и махаш маркучите (двата) които влизат в купето(за малкото радиаторче) с вода под налягане (водо , пароструйка) за да продухаш радиатор-а ако е мн наблъскан с боклуци може и да се случи случка.
Ако ще промиваш цялата система свържи маркучите към големия радиатор , палниш с вода(дистилирана) чешмяна не е за предпочитане .
Палиш колата да работи за да отвори термостата и да източи втория кръг.
Сваляш пак датчика за вентилатор-а източваш - пълниш пак с вода. Пак загрява пак точиш.
Наливаш си антифриз , оставяш отворена капачката на разширителния съд и чакаш да се включи перката за охлаждане, така си обезваздушил и нивото е спаднало доливаш антифриз но не до максимума. Антифриза и водата се разширяват при нагряването .. А все пак лято идва ако я напълниш до максимум и караш дълго.. Може да избие от слабите места примерно като тройника или при 1.6 е двойник само

Мисля че ме разбра ..
- Gazaro_wow
- Мнения: 220
- Регистриран на: Чет 25 юни 2009 19:44
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ 1990
- Местоположение: asdf
Re: Смяна на радиатор на охладителна система Голф 2
Едно голямо БЛАГОДАРЯantonco написа:Голяма грешка с тая добавка , може да спре теча но може и да запуши други важни места..Примерно радиаторчето на парното..
Развиваш датчика за вентилатор-а, отваряш после капачката на разширителния съд. Преди това ако ще си запазваш антифриза сложи нещо под датчика. Най-добре нов че вътре ще има още мизерий от добавката.
Свали после стойката на вентилатор-а , двата маркуча горен и долен , развиваш го , горе където се заключва капака има две метални пластини които го държат - развиваш и ги махаш.
Слагаш новия радиатор и махаш маркучите (двата) които влизат в купето(за малкото радиаторче) с вода под налягане (водо , пароструйка) за да продухаш радиатор-а ако е мн наблъскан с боклуци може и да се случи случка.
Ако ще промиваш цялата система свържи маркучите към големия радиатор , палниш с вода(дистилирана) чешмяна не е за предпочитане .
Палиш колата да работи за да отвори термостата и да източи втория кръг.
Сваляш пак датчика за вентилатор-а източваш - пълниш пак с вода. Пак загрява пак точиш.
Наливаш си антифриз , оставяш отворена капачката на разширителния съд и чакаш да се включи перката за охлаждане, така си обезваздушил и нивото е спаднало доливаш антифриз но не до максимума. Антифриза и водата се разширяват при нагряването .. А все пак лято идва ако я напълниш до максимум и караш дълго.. Може да избие от слабите места примерно като тройника или при 1.6 е двойник само![]()
Мисля че ме разбра ..

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 92 госта