
понеже при мен няма начин да се сложи резонатор (много е тесен тунела и 63мм тръба го запълва ) и имам вариант само за крайно гърне .
Бях взел (според Килъра откраднал) едно "спортно" ама много беше шумна колата - не се седеше вътре повече от 1/2 час .... дори на 2 500 об/мин почти без газ беше адски шумно.
В събота след работа отидох в М Комплект горе на Павлово , където вдигнаха колата - появи се шефа (много - и веднага взехме решение - махаме ручалото и слагаме проходно гърне на 63 мм - 75 лв с монтажа .... за накрайник ползвахме парче от тръбата която беше на колата ...
сега колата ми и ма "слийпър-ски" вид... отпред интеркулера не се вижда , колата е доста по тиха ( като атмосферка е ) само блоу оффа ме издава:)
В неделя се качихме с Килър да се повозим ( а той го хванах в събота и той си сложи някакво гърне в М комлекта) и направихме 2-3 тегела на Цариградско.... ми..... на мокро от 4 000 об върти гуми на 3-4 скорост .... А той оцени проекта и си говорехме, че мойта тръгва много добре а горе я няма много - при него е обратното...
интересното е че аз съм с най голямата Т3 (доколкото знам де) а той с най малкия хибрид Т3/Т4. и няма междинен вариант

Вече е ясна необходимостта от бууст контролер при мен тъй като налягането осезаемо пада след 5 500 об/мин .....