Дизел + отработено олио?????

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот leonardo_vd » Пон 26 мар 2012 21:30


Oт 2 седмици карам бус Т4 1.9тд на преработено масло+нафта в съотношение 10% нафта към маслото.
Недостатъците за сега са:
1.Мирише малко гадно отзад и попушва докато загрее макс 1мин. работа
2.По-ниски обороти на празен ход и като че ли играят малко.

Други наблюдения.
1.Сутрин си пали от раз като на нафта
2.Върви почти без разлика
3.Разхода е същия

Предимства:
Литър масло за 0,35лв. :beer Те тука му е майката. И едно лято да изкара помпата ще спестя от гориво за цял мотор и помпа.
За мен е оправдано и мога да рискувам. Всеки сам решава как да си строши колата.




Потребителски аватар
Special mk3
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
Автомобил: Vw Golf Mk3
Двигател: TDI
Местоположение: Видин.
Контакти:

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот Special mk3 » Пон 26 мар 2012 22:08


По Дискавари съм гледал W124 мерцедес изцяло на преработено олио .и нямаше никакви ядове.
Майстори казаха на 10х да се сменят всички филтри.
Човека чийто автомобил показаха събирал преработеното олио от около 10 ресторанта който му го давали без пари,той старателно го прецеждал през много много ситна цедка и налива в туби.Показаха даже че набира мудно но до скорост 120/30 си подържа без ядове.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8994
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот samo_pechka » Вто 27 мар 2012 22:09


Малко да "поразбутам" темата :Mr Green Fun Като си "ровех" из нета ,намерих един линк на фирма предлагаща система на олио за дизелови мотори,не видях дали е "качван" линка от друг преди мен -ако го има някъде в темата ,моля модераторите да изтрият мнението ми ,ако го сметнат за ненужно http://www.biogorivo.com/info_page.html и една примерна схема за такава система на Сасолио Варна :
схема на олио.jpg


Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот bobi_diesel » Сря 28 мар 2012 10:56


Тази фирма е българска и продава елементите на системата и по отделно.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8994
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот samo_pechka » Сря 28 мар 2012 20:51


Не знам защо ,но сайта на Сасолио нещо не е активен ли какво?!Исках да проверя за едни трипътни клапани ...но нъци ..Тая фирма редовна ли е ?Как така няма сайт активен?!


toshkov81
Мнения: 59
Регистриран на: Пон 07 мар 2011 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: пазарджик
Контакти:

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот toshkov81 » Чет 29 мар 2012 7:45


фирмата е супер точна, аз им звъня по телефона и човека обяснява много подробно и съдейства винаги с каквото може.


Потребителски аватар
boss_901
Мнения: 340
Регистриран на: Пон 02 фев 2009 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: пазарджик

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот boss_901 » Чет 29 мар 2012 22:25


Колеги взех филтър от Рено и тези дни ще го слагам, обаче има дупка за маркуча само за нафтата от резервоара, а за обратната нафта няма :( Добре ли ще е да сложа едно малко филтърче от бензинова кола на обратната нафта или просто да съединя маркучите :?: :?:


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8994
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот samo_pechka » Съб 31 мар 2012 9:52


Колеги кажете откъде да намеря или в кои коли се ползва този трипътен магнет вентил pierburg pa6 gf30 смятам да ползвам два такива, да превключвам от дизел на олио и обратно .Да добавя и снимка току що намерена в нета
pierburg-1.jpg
Сега намерих ,че се ползва от Волво http://www.teilesuche24.de/search?g=number&q=8627299 ама цената :shock .Някой знае ли в кои други коли се ползва -да го търсим в моргите :D .За тези които смятат ,че не е подходящ този вентил и ,че се ползва за съвсем други цели -нека погледнат и тука :D http://www.ebay.de/itm/elektrisches-2-3 ... 255c691275


toshkov81
Мнения: 59
Регистриран на: Пон 07 мар 2011 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: пазарджик
Контакти:

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот toshkov81 » Съб 31 мар 2012 17:39


е това е супер, само не разбрах от описанието дали е 8мм отвора, ако е така направо почвам да търся по моргите, че мойте сдадоха багажа и не ми се дават по 120 лв за брой.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8994
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот samo_pechka » Съб 31 мар 2012 17:53


Ами от описанието ми излиза ,че щуцерите са 8 мм -което значи може би около 6 мм вътрешен :roll: .Според мен по-важно е тръбичките от доп.резервоар за олиото да са примерно с вътрешен диаметър 8-10 мм ,че те вървят под пода на колата ,а там все пак е много по-кофти и студено от коша на мотора :) ,където и всъщност ще са клапаните-разлика балкан ! Така ,че може да сложим клапани и с по-малък диаметър на щуцерите :beer Важно за нас е да "носят" на тормоза от олиото ,а тези май са такива :Mr Green Fun


shulio
Мнения: 99
Регистриран на: Нед 08 май 2011 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот shulio » Съб 31 мар 2012 23:41


Някой мислил ли е за резервар в моторния отсек. Естествено със специална форма за да пасне някъде


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8994
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот samo_pechka » Съб 31 мар 2012 23:49


Ами аз съм си мислил,ама..едното е на местото на въздушния филтър (голф 3) -само дето филтъра после къде да е и другото е на местото на акумулатора-сега пък за акумулатора е проблема и стигнах до извода ,че най-хубавото място си остава багажника на местото на резервната гума -слага се газова тороидална бутилка с начин да се направи от отвън да се зарежда и си в джаза 8)


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8994
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот samo_pechka » Пон 02 апр 2012 7:43


Една тарикатска идея за подгряван от охладителната система на колата ,горивен филтър :
филтър с подгрев.jpg
както се вижда корпуса(конзолата) го има по бусчето Т3 и май по Голф 1 за 2 не знам :roll: ,топлообменника е всъщност масления охладител на VW -има го по турбодизелите и някои по-яки бензинки :Mr Green Fun .Като ще се наложи единствено промяна в дължината на резбовата връзка за филтъра -все пак масления охладител ( тук ще бъде "подгревател" :Mr Green Fun )е около три пръста (грубо) висок!


variant tdi
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 13 яну 2012 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот variant tdi » Пон 02 апр 2012 14:20


Някой карал ли е голф 3 тди на смес олио+дизел по дълго време да каже има ли проблеми няма ли.Мераклия сам за такива баркочи.Двигателят ми е АХУ.


darklegend
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 26 мар 2012 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Как да филтрирам олио

Мнениеот darklegend » Вто 03 апр 2012 16:42


Мисля да пробвам да карам с отработено олио в съотношение 50/50.Не съм сигурен обаче , че ще успея да го филтрирам както трябва.ако някои вече е успял и е доволен от цялата работа, моля да сподели по какъв начин го е филтрирал и дали е добре да се сложи и накаква добавка към сместа от олио и нафта.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: miro slav и 59 госта