Здравеите на всички,
за разтуха се порових в мобилето и почнах да мечтая по Пасатите след 1997. Има доста коли с "големи" двигатели (като тези в заглавието, 150 пс срещу 193 пс), и то на сравнително достижими (според мен) цени (за акциза ми е ясно).
Няколко думи да кажете дали е удачно на такъв дзвер да му се слага газова (ясно че ще е газов инжекцион) - или има някакви технически пречки, които обричат начинанието на неуспех? Кой от тия двата мотора е по-добър като качество / поддръжка?
Мерси предварително.
Газова за Пасат 1,8 5V Turbo / 2,8 V6?
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Газ на големи мотори
Не знам защото всеки се хвърля веднага на газов инжекцион?Първо е тройно по-скъпо,а и не вярвам щом някой слага газ колата да му е за състезание,щракаш на бензин и айде газ!На такива мотори се слагат без проблеми обикновени(конвенционални) уредби,зареждам коли с метан и по цял ден им вдигам капаците и виждам,пък и на моята кола сам си я сложих и съм доста доволен. 

Re: Газова за Пасат 1,8 5V Turbo / 2,8 V6?
Извинявам се че изтупвам тази тема от прахта ... но да не пускам нова, а съм със същото питане.
Реших да слагам газ на мойта ламя Спаска, Пасат B5, V6 , 2.8, APR, пластмасови колектори, 5 клапана.
Колата се кара предимно извънградско, на дълги разстояния.
Обикновено маршрутите ми са по 6-7-800 км отиване и връщане.
Предния месец трябваше да пътувам за една седмица 4 пъти София-Плевен-София и направо ме съсипа
На градско се кара рядко, на къси разстояния, така че за града няма значение на какво карам( в града си джиткам с колелото
)
Искам да сложа нещо хубаво, което да не ме вкарва в сервиза всеки месец за настройки.
Бюджета ми е макс 2000 лв. Така като гледам какво има на пазара, мисля доволно ще стигнат.
Засега като гледам май най-доброто което има на пазара е Бардолини , или греша ?
От сайта на ПроГаз:
Мислех и за вариант за течна фаза, обаче май единствените които предлагат в България, са май Каравеле Газ или нещо такова, имат форма за запитване на сайта си, писах, ама не ми отговориха.А и там май отивам на значително по-големи суми.
Един колега от форума със същия пасат е с Томасето, каза че е доволен, но нещо инжекторите му не били харесвали.
Какво бихте препоръчали като марка, а съответно и сервиз, където да ми я монтират.
Държа на наистина добър сервиз, а не на "марков". Достатъчно "маркови" съм посещавал вече
Едит: сега звънях да питам за газов инжекцион течна фаза, и там цената определено ме отказа
. Но пък ми казаха че в момента най-доброто за нормален газов инжекцион било Романо.
Благодаря,
Сашо
Реших да слагам газ на мойта ламя Спаска, Пасат B5, V6 , 2.8, APR, пластмасови колектори, 5 клапана.
Колата се кара предимно извънградско, на дълги разстояния.
Обикновено маршрутите ми са по 6-7-800 км отиване и връщане.
Предния месец трябваше да пътувам за една седмица 4 пъти София-Плевен-София и направо ме съсипа

На градско се кара рядко, на къси разстояния, така че за града няма значение на какво карам( в града си джиткам с колелото

Искам да сложа нещо хубаво, което да не ме вкарва в сервиза всеки месец за настройки.
Бюджета ми е макс 2000 лв. Така като гледам какво има на пазара, мисля доволно ще стигнат.
Засега като гледам май най-доброто което има на пазара е Бардолини , или греша ?
От сайта на ПроГаз:
Газов инжекцион Bardolini MAX OBD 6 цил. – Италиански компютър и български софтуер с OBDII комуникация с бензиновия компютър, италианска рейка Rail, италиански изпарител Gama(до 200к.с.) . Цена 1550лв. Промоция : 1400лв !
Мислех и за вариант за течна фаза, обаче май единствените които предлагат в България, са май Каравеле Газ или нещо такова, имат форма за запитване на сайта си, писах, ама не ми отговориха.А и там май отивам на значително по-големи суми.
Един колега от форума със същия пасат е с Томасето, каза че е доволен, но нещо инжекторите му не били харесвали.
Какво бихте препоръчали като марка, а съответно и сервиз, където да ми я монтират.
Държа на наистина добър сервиз, а не на "марков". Достатъчно "маркови" съм посещавал вече

Едит: сега звънях да питам за газов инжекцион течна фаза, и там цената определено ме отказа

Благодаря,
Сашо
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Газова за Пасат 1,8 5V Turbo / 2,8 V6?
Коя година е тази кола?Още със споменаването на изпарител Гама са те излъгали
Гама ако е италиански аз съм Хасан. 


Re: Газова за Пасат 1,8 5V Turbo / 2,8 V6?
landir написа:Коя година е тази кола?Още със споменаването на изпарител Гама са те излъгалиГама ако е италиански аз съм Хасан.
Pasat-а е 99-ти набор.
Това за Гама изпарителя в цитата е извадка от сайта на Прогаз. http://progas.bg/visok-klas-max-obd.html
Не знам, аз не разбирам въобще от газ. Затова първо реших да посъбера мнения, да не почнат да ме мятат по върбите

П.С. принципно, като питах за читав сервиз не говоря само за София, ако има добри сервизи на разумно разстояние, бих отишъл.( примерно говорим до 100-200 км, не за Силистра или Видин

-
- Мнения: 240
- Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Газова за Пасат 1,8 5V Turbo / 2,8 V6?
Този автомобил няма нужда и от ОБД!
Re: Газова за Пасат 1,8 5V Turbo / 2,8 V6?
landir написа:Този автомобил няма нужда и от ОБД!
Колега, виждам че си запознат


Примерно за ОБД-то, не знам дали има нужда, но примерно аз си имам кабелче за диагностика, и съответно би било добре ако може да имам достъп и до ЕКУ-то на инжекциона( за четене на грешки най-вече, ако нещо забележа непривично поведение на колата ).
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Газова за Пасат 1,8 5V Turbo / 2,8 V6?
ak_47 написа:landir написа:Този автомобил няма нужда и от ОБД!
Колега, виждам че си запознатПо ника ти съдя, че имаш нещо общо с Ланди Ренцо. Би ли споделил малко информация - мисля че ще е полезна, не само за мен
Примерно за ОБД-то, не знам дали има нужда, но примерно аз си имам кабелче за диагностика, и съответно би било добре ако може да имам достъп и до ЕКУ-то на инжекциона( за четене на грешки най-вече, ако нещо забележа непривично поведение на колата ).
ОБД-то се свързва с автомобили след 2002год.Затова и на теб няма да ти върши работа.Кабела за диагностика няма да ти върши работа за ГИ-то.За монтаж нашия сервиз е зает почти до края на месеца в София.В Пловдив има по голяма възможност.Мога да говоря с някой от партньорите ако се интересуваш от нашата марка.Лек ден!
Re: Газова за Пасат 1,8 5V Turbo / 2,8 V6?
Така, засега се спрях на сервиза на Ланди на Ботевградско шосе в София.
Имам запазен час за след 2 седмици.
Това което ми казаха е че понеже мотора е малко над границата от 140 kW( 142 ) е добре да се сложи двустепенен изпарител. Което на мен не ми говори много-много. Разбирам че е за по-мощни мотори. Излиза една идея по-скъпо, но пък предполагам колата ще може да си позапази динамиката , или се бъркам ? ( току виж взела че станала по-мощна
).
Друго което ми изникна като въпрос е относно бензиновите дюзи - колата ще си пали на бензин, даже мисля евентуално да ги питам да я направят да прехвърля на газ чак като си загрее оптимално( 90 градуса ).
Но се притеснявам от запушване на тези дюзи. Та те ми казаха че имало опция на по-високи обороти да се направи да впръсква и по малко бензинец( примерно това би било полезно при изпреварване, като се вкара 3-та и се изреже над 5000 оборота ).
Има ли някой който да е с такава опция ? Как се държи колата при различните обороти ?
Поздрави,
Сашо.
Имам запазен час за след 2 седмици.
Това което ми казаха е че понеже мотора е малко над границата от 140 kW( 142 ) е добре да се сложи двустепенен изпарител. Което на мен не ми говори много-много. Разбирам че е за по-мощни мотори. Излиза една идея по-скъпо, но пък предполагам колата ще може да си позапази динамиката , или се бъркам ? ( току виж взела че станала по-мощна

Друго което ми изникна като въпрос е относно бензиновите дюзи - колата ще си пали на бензин, даже мисля евентуално да ги питам да я направят да прехвърля на газ чак като си загрее оптимално( 90 градуса ).
Но се притеснявам от запушване на тези дюзи. Та те ми казаха че имало опция на по-високи обороти да се направи да впръсква и по малко бензинец( примерно това би било полезно при изпреварване, като се вкара 3-та и се изреже над 5000 оборота ).
Има ли някой който да е с такава опция ? Как се държи колата при различните обороти ?
Поздрави,
Сашо.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта