голф 3 1.9ТД проблем със запалването

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
darklegend
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 26 мар 2012 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

голф 3 1.9ТД проблем със запалването

Мнениеот darklegend » Пон 26 мар 2012 17:20


Здравейте.Проблема ми е следния.когато запалвам колата не пали всеки път.въртя ключа и нищо не става.нито звук нито нощо.понякога пали от първото завъртане , друг път след 5то ,6то.Понякога и след 10 опита не върти.налага се да я запалва с кабел като и подавам директо ток на стартера.Това от контактният ключ ли ще е или от самия стартер.колата е голф 3 1.9ТД




red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем със запалването голф 3 1.9ТД

Мнениеот red.devilll » Вто 27 мар 2012 1:00


Според мен е клеморед.


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Проблем със запалването голф 3 1.9ТД

Мнениеот ShoGo_GTI » Сря 28 мар 2012 21:36


подкрепям за клемореда :)


Потребителски аватар
su6an
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 18 яну 2010 9:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Проблем със запалването голф 3 1.9ТД

Мнениеот su6an » Сря 28 мар 2012 22:03


Преди да разбуташ нещо, може да провериш и кабелчето към включвателя да не е окислено.


darklegend
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 26 мар 2012 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: Проблем със запалването голф 3 1.9ТД

Мнениеот darklegend » Съб 31 мар 2012 14:48


su6an написа:Преди да разбуташ нещо, може да провериш и кабелчето към включвателя да не е окислено.


Може и нещо такова да е, защото понякога като завъртя ключа и го задържа така за 6-7 секунди чак тогава почва да върти.ама не всеки път става


r1vera
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 17 юни 2012 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем със запалването голф 3 1.9ТД

Мнениеот r1vera » Пет 10 авг 2012 14:43


И аз имам същият проблем. Като подгрее лампата угасне въртя и нищо. Чува се само цък, цък...


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем със запалването голф 3 1.9ТД

Мнениеот samo_pechka » Пет 10 авг 2012 21:26


Направи следния експеримент: включи си лампичката за салона и дай на контакт , след като угасне подгрева - завърти ключа за стартер и в това време следи лампата на салона как свети , ако силно "смъкне" тока - проблем в акумулатор или износен стартер ( втулките и ротора "залепва" в статора) , но ако само "притраква" соленоида на стартера и не пали - вероятно самия соленоид е дал фира, проверка за проблем в стартер или четки- дава се " накъсо" с ключ ( нещо метално ).Внимание !! Не се препоръчва, да се борави внимателно! Ако въобще няма ни тон , ни картина - контактен ключ ( отдолу под него има клеморед-той )


lordsol

Re: Проблем със запалването голф 3 1.9ТД

Мнениеот lordsol » Нед 28 окт 2012 1:03


Колеги , и аз имам подобен проблем , завъртам ключа и само цък , цък и нищо , забелязах , че , изчезват и показанията и на двете дисплейчета, на километража и на часовника , плюс всички светлини на таблото с изключение на светлината за ръчната спирачка , тя си остава да свети .... С една дума , всичко на таблото гасне , свети само светлината за ръчната ! Не знам какво й е , но знам какво не е , акумулатора го смених днес защото се съмнявах , че той е заминал !


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Проблем със запалването голф 3 1.9ТД

Мнениеот ShoGo_GTI » Нед 28 окт 2012 10:12


здрасти колега, стартера как е? това което казваш като симптоми ме кара да си мисля че е от него. направи си един експеримент - вземи един кабел и единия край го закачи на плюса на акомулатора а другия карак го допри до клемата на стартера (където е единичната букса, нея я откачаш) като преди това си изклюил от скорост, ако стартера е наред трябва да завърти. това което обесняваш ме кара да си мисля, че проблема е от него, че прави голяма консумация и заради това всичко по таблото ти изгасва


lordsol

Re: Проблем със запалването голф 3 1.9ТД

Мнениеот lordsol » Сря 31 окт 2012 0:16


Клеморед се оказа :)


darklegend
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 26 мар 2012 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: Проблем със запалването голф 3 1.9ТД

Мнениеот darklegend » Чет 22 ное 2012 23:17


Значи че клемореда беше за смяна беше , обаче вече стана 2 сменям за 1 месец и все така става.Първата седмица добре , пали нормално , после почва да се появява това забавяне И С времето става по голямо изчакване и понякое време пткаже нацяло.Ина нещо което ги гори според мен ама незнам какво ще е.Дали може да е от някое Реле ?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19715
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем със запалването голф 3 1.9ТД

Мнениеот radotom » Чет 22 ное 2012 23:46


Не, значи, че попадаш на гнусна партида.
Преди няколко години, когато се наложи аз да сменям клеморед, влезнах в Ауто+ (че ми е най-близо) и казах какво искам.
Пича вече ме познава :lol: та ме попита "Хубав или евтин?"
Е, взех си хубав и... за сега поне нямам грижи с клемореда


darklegend
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 26 мар 2012 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: Проблем със запалването голф 3 1.9ТД

Мнениеот darklegend » Пет 23 ное 2012 12:50


Може да си прав , защото единия наистина го взех евтино и да не стока ама втория го свалих от друга троика и си беше оригинален ,това ме навежда на мисълта че може нещо да ги гори !!!!


lordsol

Re: голф 3 1.9ТД проблем със запалването

Мнениеот lordsol » Сря 02 яну 2013 1:26


Всъщност , като проверих и смених всичко по системата в ред : акумулатор , клеморед , ключалка , се оказа соленойд на стартера , смених същия защото си мислех и за смена на четки и се оказа че рециклиран струвал 150 лева и направо го смених ...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Tipsy и 34 госта