ся...
сипах 10 лв газ и направих няколко разходки на шосе ето кво става
преди време гледах клапата отваряше и си затваряше никви ядове - днес гледам стои на топло
пробвах я стои си там в града и на шосе
спрях и запоих със запалката тръбичката за вакуума така че клапата да стои в постоянно студено положение
тръгвам - няма особенна разлика в работата на газ и на бензин
спрях да пробвам нещо което си мислих тая сутрин в кенефа
спрях до работа и взех един маншон за ПВЦ тръба с външно Ф60 а вътрешно Ф40 - тръбата за топлия въздух е с диаметър 43 а тази за студения около 60
съвсем с недоверие отворих кутията и натъпках маншона в отвора за студеното - тука нищо не пипам по газовото
тръгвам и за мое голямо учудване даже ми стана смешно колата работи добре - не бих казал чудно но осезаемо по-добре
стоя така

и спирам - свалих гумата и тръгнах
газ мас и на 5та стига 140 и започва да хълца като ускорението на 1ва и 2ра става само на тласъци и някъде след 3500 оборота заработва нормално
не можах да повярвам и пуснах да работи на бензин без гумата - никви ядове колата набира доста доволно за умрелите си коне
спирам пак (това е разходка Бургас - Ветрен няколко пъти та наблюденията ми са точни) , слагам гумата и тръгвам на бензин - може би тука има малко спънка при работата на колата но спокойно подържа 120-130 което ми стига за бензина
тука стана интересно - карам 1ва 2ра с педал до дъно и колата набира доста по-добре от колкото без маншона ,аз пак така
разбира се има едно забиване при оборотите под 3К но нищо общо с предния опит
спрях във Ветрен и дигам капака гледайки умно - реших да оставя маншона на място и да пробвам да завия крана - завих го с 1/4 оборот и на връщане към Бургас стана така
завих с 1/4 оборот газта , оставих маншона,изолирах топлото - резултата е че колата работи доволно на газ и без угризения карах с 160
на бензин е малко по-счупена но ще го преживея някак си
за да не остана с грешно впечатление свалих маншона и оставих газта завита с 1/4 както преди малко - посегнах да направя 160 и ми умря ускорението при 130 като на 4та пробвах и освен хълцане в движение друго не можах да постигна
опитах се да си го обясня някяк че като стесних отвора от Ф60 на Ф40 колата пуска по-малко въздух и с по-малко газ работи някак по-добре от колкото с повече въздух и същата газ
честно да си кажа обяснение още нямам но резултата е на лице
сега ще я оставя да истине хубаво и ще я пробвам студена как пали и т.н.
проблема с гасненето по инерция при по висока скорост обаче остава
