Разлика в работата при моно - топла/студена

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот balamata » Пон 02 апр 2012 15:45


Да поясня,че явно сте ме разбрали погрешно.Голфа ми е каран на метан,но само в Италия.Тук е дошъл без нищо,което да е останало от метановата уредба.Газта е слагана от предишния собственик на колата в Ловеч.А това колега Парно,което описваш,че се случва с въпросния маншон е същото като при мен с тази ламаринка,на моята филтърна кутия,която стеснява отвора на засмуквания въздух.То е ясно,че като намалиш обема на засмуквания въздух,ще трябва да понамалиш и количеството газ засмуквана от двигателя,при положение,че запазваш динамиката на автомобила.А пък целия този ефект,за да е по-завършен се постига и с по-тесен дифузьор на плочката.Тогава пък да видиш как от нормално към момента,да речем,два оборота развит болт на тройника на газта,изведнъж как върви по-пъргаво със само един оборот отвит болт.Съответно при малко по-занижен разход на газ. :wink:




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот muns61 » Пон 02 апр 2012 16:19


parno написа:ся...
:Mr Green Fun

Нямаш коректна работа на изпарителя топъл - студен, от там ти идват проблемите. Ако ще и вчера да си сменял платна, ако ще самият Ланди Ренцо да ти ги е донесъл на вратата, това е положението. Всички тези гимнастики са излишни, ако не оправиш изпарителя. Ако ще комин от локомотив да сложиш...


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот i.e.i » Пон 02 апр 2012 16:28


Разлика в работата при моно - топла/студена

Разликата идва от различното предварение при студен двигател.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот parno » Пон 02 апр 2012 16:57


ся :Mr Green Fun
до преди малко бях навън с колата и пак правих проби разни
като цяло нещата стоят така
блокирана клапа,маншон,завит кран с 1/4 - доволен вървеж
блокирана клапа,без маншон ,завит кран с 1/4 - лош вървеж (осезаемо по-лош от варианта с маншона)
блокирана клапа,без маншон,кран развит с 1/4 - сходен вървеж като при вариант 1
блокирана клапа,с маншон,кран развит с 1/4 - сравнително по-добър вървеж от всички останали

при първия вариант колата си върви без проблеми с 140-150 което за мен са скорости които с тая кола никога не вдигам (голфа отнася тоя мор :Mr Green Fun )
като търсих кола исках АГУ не заради бомб-онерата в багажника а за икономичност
много се надявам след като завих крана с 1/4 да ми падне дори малко разхода
когато е студена колата все още работи по-добре от колкото топла...
тука вече се предадох и реших че мембраните наистина може би по няква случайност ей така пак са за смяна :|
ще ги отложа и първо ще сменя газово филтърче, разгледах си тампона на моното изглежда доста стар макар и като го клатя да няма проблеми ще сменя и него
тогава чак ще свалям изпарител

от цялата галимация останах с маншона,блокираната клапа и завития кран
колата пали без проблеми топла и студена.....остава да видя разхода как е

от цялата тема излизам с извода че ако не е газов филтър ще трябва да сменям мембрани (пак) заради тая разлика в работата на мотора
какви да взема тоя път - последно дадох 60лв за ловато :?


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот Winner25 » Пон 02 апр 2012 19:46


Според мен каквито и мембрани да сложиш, няма как да избегнеш разликата тпло/студено, просто защото на изпарителя му трябва някаква температура за да работи както трябва.
Ограничавайки потока на студения въздух има вероятност дори при завит кран с 1/4 да засмуква пак същото или по-голямо количество газ.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот parno » Пон 02 апр 2012 20:44


Winner25 написа:Според мен каквито и мембрани да сложиш, няма как да избегнеш разликата тпло/студено, просто защото на изпарителя му трябва някаква температура за да работи както трябва.
Ограничавайки потока на студения въздух има вероятност дори при завит кран с 1/4 да засмуква пак същото или по-голямо количество газ.

как колега като крана е завит?
в случая при по-завит кран колата работи по-добре след като е ограничен студения до няква степен


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот muns61 » Пон 02 апр 2012 21:31


При нормален изпарител обогатяването на студено играе ролята на смукач при карбураторния бензинов и на обогатител при инжекцията. С повишаване на Т изпарителя обеднява сместа, но и мотора вече работи по-добре и нещата се компенсират. Ако работата на изпарителя се влоши, това не се постига и се пускат теми тук.
Добре, че жената гледа някакъв филм, инак не бих писал толкоз...


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот Winner25 » Пон 02 апр 2012 23:16


parno написа:
Winner25 написа:Според мен каквито и мембрани да сложиш, няма как да избегнеш разликата тпло/студено, просто защото на изпарителя му трябва някаква температура за да работи както трябва.
Ограничавайки потока на студения въздух има вероятност дори при завит кран с 1/4 да засмуква пак същото или по-голямо количество газ.

как колега като крана е завит?
в случая при по-завит кран колата работи по-добре след като е ограничен студения до няква степен

Завит е, но ограничавайки въздуха почва да засмуква повече газ. Не мога да кажа дали е повече или по малко сравнено с отвит кран, но ако не шипаме кранчето за газта, ограничавайки въздуха се увеличава горивото :wink:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот parno » Вто 03 апр 2012 6:09


Winner25 написа:
parno написа:
Winner25 написа:Според мен каквито и мембрани да сложиш, няма как да избегнеш разликата тпло/студено, просто защото на изпарителя му трябва някаква температура за да работи както трябва.
Ограничавайки потока на студения въздух има вероятност дори при завит кран с 1/4 да засмуква пак същото или по-голямо количество газ.

как колега като крана е завит?
в случая при по-завит кран колата работи по-добре след като е ограничен студения до няква степен

Завит е, но ограничавайки въздуха почва да засмуква повече газ. Не мога да кажа дали е повече или по малко сравнено с отвит кран, но ако не шипаме кранчето за газта, ограничавайки въздуха се увеличава горивото :wink:

не мога да си го обясня колега след като колата работи сравнително добре и не се изисква да натискам педала повече за да въври с постоянна скорост
другото че през тоя стеснен отвор не би трябвало да пуска повече газ
все едно през по завития чучур да тече повече вода :beer
не споря ,просто не мога да си го обясня как по този начин ще гори повече газ - в сравнение с отвит кран и неблокиран въздух си мисля че трябва да дърпа по-малко
но най-сигурния отговор е в засичането
ще сложа 20лв от празно в Бургас и ще видя къде в Ст.Загора ще свърши :wink:

muns - най-вероятно ще е изпарителя ключа към палатката, просто не ми се искаше да го повярвам защото едва ли не вчера ги сменях :? тея километри нищо не са а уж мембраните са ОРИГИНАЛНИ
какви да взема и тоя път мисля сам да си ги сменя :roll:


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот vladtod® » Вто 03 апр 2012 11:59


parno написа:
проблема с гасненето по инерция при по висока скорост обаче остава :Mr Green Fun


На моя изпарител БРЦ в отвора в задната част съм сложил един маркуч и съм го наврял в едно шише от 500 мл цялото надупчено.Целта е завихрянията под капака да не засмукват мембраната, защото на място като духна съвсем лекичко оборотите се променят така, че ако изпарителя ти е на "кофти" място и се влияе от въздушните завихряния пробвай моя вариянт освен ако не си пробвал.
Прикачени файлове
9998926282897151051271101508x4w0vN6oFasiwo4Ild0R.JPG


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот parno » Вто 03 апр 2012 12:25


не съм пробвал
ама аз съм с ел.ловато и не се сещам да имам такъв отвор
изпарителя е хванат до акумулатора зад фара
Прикачени файлове
SAM_2877 (912 x 684).jpg


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот vladtod® » Вто 03 апр 2012 16:01


М да ,твоя има две дупки в двата края, пробвай с духането :Mr Green Fun ако се влияят оборотите сложи нещо около редуктора така ,че да прикрива отворите но не да ги зашушва и пак я засили да видиш дали гасне.


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот nepreklonniq » Вто 03 апр 2012 19:37


Само да вметна - от 2 дни съм с чисто нов изпарител и разхода си е пак висок - с 10 лв. газ, изминах 50км. само градско, което е 15/100 разход scare
Явно каквото и да я правя си гори зверски...


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19316
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот stefan4o » Вто 03 апр 2012 19:41


Hristo Dimov написа:Само да вметна - от 2 дни съм с чисто нов изпарител и разхода си е пак висок - с 10 лв. газ, изминах 50км. само градско, което е 15/100 разход scare
Явно каквото и да я правя си гори зверски...

Абе човек, защо си харчиш парите за глупости не мога да те разбера :screwy Какъвто и изпарител да сложиш с това предварение и плочка по-хубав разход едва ли ще видиш :wink:


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот genov1 » Чет 05 апр 2012 10:16


Тия изпарители могат да побъркат човек :mrgreen: . И аз съм стоял, и съм се чудил, и съм умувал и все не мога да им хвана логиката. Някой път завиваш кранчето, тя тръгва да върви повече. Върви че разбери кво се случва. Пък и ние настройваме на ПРАЗЕН ХОД, при движение, под натоварване, и най-вече при висока скорост въздушния поток който влиза в двигателя е съвсеем различен, тъй че кво найстройваме и ние не знаем. истината е газовия инжекцион. При обикновената газова въртиш кранчето, караш пробваш докато докараш някакъв сносен разход и вървеж. Ако улучиш да стане много добре си голям късметлия.
Аз лично съм забелязал че колкото повече въздух влиза в двигателя при работа на газ - толкова по-добре, тва става въпрос за метан. Аз не правя разлика между двете горива, все е газава уредба, т.е един голям Х*Й, но колегите на пропан бутан казват че като ограничат въздуха вървели по-добре.
По темата: и аз съм с моно инжекцион и при мен е абсолютно същия ефект, когато е студена на газ върви значително по-добре, в града просто галиш газта за да върви, много прояно за каране, ама загрее ли .. газова уредба, кво да правиш



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта