
Разлика в работата при моно - топла/студена
- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Re: Разлика в работата при моно - топла/студена
Да поясня,че явно сте ме разбрали погрешно.Голфа ми е каран на метан,но само в Италия.Тук е дошъл без нищо,което да е останало от метановата уредба.Газта е слагана от предишния собственик на колата в Ловеч.А това колега Парно,което описваш,че се случва с въпросния маншон е същото като при мен с тази ламаринка,на моята филтърна кутия,която стеснява отвора на засмуквания въздух.То е ясно,че като намалиш обема на засмуквания въздух,ще трябва да понамалиш и количеството газ засмуквана от двигателя,при положение,че запазваш динамиката на автомобила.А пък целия този ефект,за да е по-завършен се постига и с по-тесен дифузьор на плочката.Тогава пък да видиш как от нормално към момента,да речем,два оборота развит болт на тройника на газта,изведнъж как върви по-пъргаво със само един оборот отвит болт.Съответно при малко по-занижен разход на газ. 

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Разлика в работата при моно - топла/студена
parno написа:ся...
Нямаш коректна работа на изпарителя топъл - студен, от там ти идват проблемите. Ако ще и вчера да си сменял платна, ако ще самият Ланди Ренцо да ти ги е донесъл на вратата, това е положението. Всички тези гимнастики са излишни, ако не оправиш изпарителя. Ако ще комин от локомотив да сложиш...
Re: Разлика в работата при моно - топла/студена
Разлика в работата при моно - топла/студена
Разликата идва от различното предварение при студен двигател.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Разлика в работата при моно - топла/студена
ся
до преди малко бях навън с колата и пак правих проби разни
като цяло нещата стоят така
блокирана клапа,маншон,завит кран с 1/4 - доволен вървеж
блокирана клапа,без маншон ,завит кран с 1/4 - лош вървеж (осезаемо по-лош от варианта с маншона)
блокирана клапа,без маншон,кран развит с 1/4 - сходен вървеж като при вариант 1
блокирана клапа,с маншон,кран развит с 1/4 - сравнително по-добър вървеж от всички останали
при първия вариант колата си върви без проблеми с 140-150 което за мен са скорости които с тая кола никога не вдигам (голфа отнася тоя мор
)
като търсих кола исках АГУ не заради бомб-онерата в багажника а за икономичност
много се надявам след като завих крана с 1/4 да ми падне дори малко разхода
когато е студена колата все още работи по-добре от колкото топла...
тука вече се предадох и реших че мембраните наистина може би по няква случайност ей така пак са за смяна
ще ги отложа и първо ще сменя газово филтърче, разгледах си тампона на моното изглежда доста стар макар и като го клатя да няма проблеми ще сменя и него
тогава чак ще свалям изпарител
от цялата галимация останах с маншона,блокираната клапа и завития кран
колата пали без проблеми топла и студена.....остава да видя разхода как е
от цялата тема излизам с извода че ако не е газов филтър ще трябва да сменям мембрани (пак) заради тая разлика в работата на мотора
какви да взема тоя път - последно дадох 60лв за ловато

до преди малко бях навън с колата и пак правих проби разни
като цяло нещата стоят така
блокирана клапа,маншон,завит кран с 1/4 - доволен вървеж
блокирана клапа,без маншон ,завит кран с 1/4 - лош вървеж (осезаемо по-лош от варианта с маншона)
блокирана клапа,без маншон,кран развит с 1/4 - сходен вървеж като при вариант 1
блокирана клапа,с маншон,кран развит с 1/4 - сравнително по-добър вървеж от всички останали
при първия вариант колата си върви без проблеми с 140-150 което за мен са скорости които с тая кола никога не вдигам (голфа отнася тоя мор

като търсих кола исках АГУ не заради бомб-онерата в багажника а за икономичност
много се надявам след като завих крана с 1/4 да ми падне дори малко разхода
когато е студена колата все още работи по-добре от колкото топла...
тука вече се предадох и реших че мембраните наистина може би по няква случайност ей така пак са за смяна

ще ги отложа и първо ще сменя газово филтърче, разгледах си тампона на моното изглежда доста стар макар и като го клатя да няма проблеми ще сменя и него
тогава чак ще свалям изпарител
от цялата галимация останах с маншона,блокираната клапа и завития кран
колата пали без проблеми топла и студена.....остава да видя разхода как е
от цялата тема излизам с извода че ако не е газов филтър ще трябва да сменям мембрани (пак) заради тая разлика в работата на мотора
какви да взема тоя път - последно дадох 60лв за ловато

- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Разлика в работата при моно - топла/студена
Според мен каквито и мембрани да сложиш, няма как да избегнеш разликата тпло/студено, просто защото на изпарителя му трябва някаква температура за да работи както трябва.
Ограничавайки потока на студения въздух има вероятност дори при завит кран с 1/4 да засмуква пак същото или по-голямо количество газ.
Ограничавайки потока на студения въздух има вероятност дори при завит кран с 1/4 да засмуква пак същото или по-голямо количество газ.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Разлика в работата при моно - топла/студена
Winner25 написа:Според мен каквито и мембрани да сложиш, няма как да избегнеш разликата тпло/студено, просто защото на изпарителя му трябва някаква температура за да работи както трябва.
Ограничавайки потока на студения въздух има вероятност дори при завит кран с 1/4 да засмуква пак същото или по-голямо количество газ.
как колега като крана е завит?
в случая при по-завит кран колата работи по-добре след като е ограничен студения до няква степен
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Разлика в работата при моно - топла/студена
При нормален изпарител обогатяването на студено играе ролята на смукач при карбураторния бензинов и на обогатител при инжекцията. С повишаване на Т изпарителя обеднява сместа, но и мотора вече работи по-добре и нещата се компенсират. Ако работата на изпарителя се влоши, това не се постига и се пускат теми тук.
Добре, че жената гледа някакъв филм, инак не бих писал толкоз...
Добре, че жената гледа някакъв филм, инак не бих писал толкоз...
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Разлика в работата при моно - топла/студена
parno написа:Winner25 написа:Според мен каквито и мембрани да сложиш, няма как да избегнеш разликата тпло/студено, просто защото на изпарителя му трябва някаква температура за да работи както трябва.
Ограничавайки потока на студения въздух има вероятност дори при завит кран с 1/4 да засмуква пак същото или по-голямо количество газ.
как колега като крана е завит?
в случая при по-завит кран колата работи по-добре след като е ограничен студения до няква степен
Завит е, но ограничавайки въздуха почва да засмуква повече газ. Не мога да кажа дали е повече или по малко сравнено с отвит кран, но ако не шипаме кранчето за газта, ограничавайки въздуха се увеличава горивото

- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Разлика в работата при моно - топла/студена
Winner25 написа:parno написа:Winner25 написа:Според мен каквито и мембрани да сложиш, няма как да избегнеш разликата тпло/студено, просто защото на изпарителя му трябва някаква температура за да работи както трябва.
Ограничавайки потока на студения въздух има вероятност дори при завит кран с 1/4 да засмуква пак същото или по-голямо количество газ.
как колега като крана е завит?
в случая при по-завит кран колата работи по-добре след като е ограничен студения до няква степен
Завит е, но ограничавайки въздуха почва да засмуква повече газ. Не мога да кажа дали е повече или по малко сравнено с отвит кран, но ако не шипаме кранчето за газта, ограничавайки въздуха се увеличава горивото
не мога да си го обясня колега след като колата работи сравнително добре и не се изисква да натискам педала повече за да въври с постоянна скорост
другото че през тоя стеснен отвор не би трябвало да пуска повече газ
все едно през по завития чучур да тече повече вода

не споря ,просто не мога да си го обясня как по този начин ще гори повече газ - в сравнение с отвит кран и неблокиран въздух си мисля че трябва да дърпа по-малко
но най-сигурния отговор е в засичането
ще сложа 20лв от празно в Бургас и ще видя къде в Ст.Загора ще свърши

muns - най-вероятно ще е изпарителя ключа към палатката, просто не ми се искаше да го повярвам защото едва ли не вчера ги сменях

какви да взема и тоя път мисля сам да си ги сменя

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена
parno написа:
проблема с гасненето по инерция при по висока скорост обаче остава
На моя изпарител БРЦ в отвора в задната част съм сложил един маркуч и съм го наврял в едно шише от 500 мл цялото надупчено.Целта е завихрянията под капака да не засмукват мембраната, защото на място като духна съвсем лекичко оборотите се променят така, че ако изпарителя ти е на "кофти" място и се влияе от въздушните завихряния пробвай моя вариянт освен ако не си пробвал.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Разлика в работата при моно - топла/студена
не съм пробвал
ама аз съм с ел.ловато и не се сещам да имам такъв отвор
изпарителя е хванат до акумулатора зад фара
ама аз съм с ел.ловато и не се сещам да имам такъв отвор
изпарителя е хванат до акумулатора зад фара
Re: Разлика в работата при моно - топла/студена
М да ,твоя има две дупки в двата края, пробвай с духането
ако се влияят оборотите сложи нещо около редуктора така ,че да прикрива отворите но не да ги зашушва и пак я засили да видиш дали гасне.

-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Разлика в работата при моно - топла/студена
Само да вметна - от 2 дни съм с чисто нов изпарител и разхода си е пак висок - с 10 лв. газ, изминах 50км. само градско, което е 15/100 разход
Явно каквото и да я правя си гори зверски...

Явно каквото и да я правя си гори зверски...
- stefan4o
- Мнения: 19316
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Разлика в работата при моно - топла/студена
Hristo Dimov написа:Само да вметна - от 2 дни съм с чисто нов изпарител и разхода си е пак висок - с 10 лв. газ, изминах 50км. само градско, което е 15/100 разход![]()
Явно каквото и да я правя си гори зверски...
Абе човек, защо си харчиш парите за глупости не мога да те разбера


- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Разлика в работата при моно - топла/студена
Тия изпарители могат да побъркат човек
. И аз съм стоял, и съм се чудил, и съм умувал и все не мога да им хвана логиката. Някой път завиваш кранчето, тя тръгва да върви повече. Върви че разбери кво се случва. Пък и ние настройваме на ПРАЗЕН ХОД, при движение, под натоварване, и най-вече при висока скорост въздушния поток който влиза в двигателя е съвсеем различен, тъй че кво найстройваме и ние не знаем. истината е газовия инжекцион. При обикновената газова въртиш кранчето, караш пробваш докато докараш някакъв сносен разход и вървеж. Ако улучиш да стане много добре си голям късметлия.
Аз лично съм забелязал че колкото повече въздух влиза в двигателя при работа на газ - толкова по-добре, тва става въпрос за метан. Аз не правя разлика между двете горива, все е газава уредба, т.е един голям Х*Й, но колегите на пропан бутан казват че като ограничат въздуха вървели по-добре.
По темата: и аз съм с моно инжекцион и при мен е абсолютно същия ефект, когато е студена на газ върви значително по-добре, в града просто галиш газта за да върви, много прояно за каране, ама загрее ли .. газова уредба, кво да правиш

Аз лично съм забелязал че колкото повече въздух влиза в двигателя при работа на газ - толкова по-добре, тва става въпрос за метан. Аз не правя разлика между двете горива, все е газава уредба, т.е един голям Х*Й, но колегите на пропан бутан казват че като ограничат въздуха вървели по-добре.
По темата: и аз съм с моно инжекцион и при мен е абсолютно същия ефект, когато е студена на газ върви значително по-добре, в града просто галиш газта за да върви, много прояно за каране, ама загрее ли .. газова уредба, кво да правиш
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта