Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година
Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година
Двигателя ми е AHU1Z. Изреждам подменените компоненти:
1. Дебитомер
2. Клапан H75
3. Всички вакум маркучи
4. Почистени изпускателни колектори
5. Почистен ЕГР клапан
6. Подменена гъвкава връзка в компютъра
7. Подменени всички възможни филтри
8. Изчистен резервоар и сонда
9. Остава само смяна на колата това не съм пробвал....
Проблема е: Колата забива над 120км/h, особено се забелязва ако карам с ниска скорост на по-голяма предавка и после ускоря рязко.
Гася двигателя в движение след 2-3сек. паля с ключа НЕ на скорост, проблема изчезва и след следващото ускоряване се появява пак.
Имам главоболия и ми побеля брадата....какво остана още????
Давайте съвети.
Мерси.
1. Дебитомер
2. Клапан H75
3. Всички вакум маркучи
4. Почистени изпускателни колектори
5. Почистен ЕГР клапан
6. Подменена гъвкава връзка в компютъра
7. Подменени всички възможни филтри
8. Изчистен резервоар и сонда
9. Остава само смяна на колата това не съм пробвал....
Проблема е: Колата забива над 120км/h, особено се забелязва ако карам с ниска скорост на по-голяма предавка и после ускоря рязко.
Гася двигателя в движение след 2-3сек. паля с ключа НЕ на скорост, проблема изчезва и след следващото ускоряване се появява пак.
Имам главоболия и ми побеля брадата....какво остана още????
Давайте съвети.
Мерси.
- hobsy
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година
Спукани турбо пътища , интеркулер ?
- bkunev
- Мнения: 402
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година
Виж, Колега, нито съм специалист, нито препоръчвам някой си майстор. Ама след като си наринал стотици, а може би и някоя хилядарка лева, знам ли, защо не посетиш някой от форумните специалисти. Има имена доказали се във времето. Навременната и точна диагностика е ключовото преди да почне какъвто и да е ремонт. Има майстор във Варна, София и на още места сигурно. Видях къде е Гълъбово. В крайна сметка запали и иди до Варна(инвестирай едни пари за нафта до там) при Ifidik и да те закачи и да каже човека... Чувал съм че бил бог... Знам ли и аз!!
Нека и други колеги да кажат кои са ДОБРИТЕ МАЙСТОРИ в България на нашата секта!!!
Нека хората ги знаят!!!

Нека и други колеги да кажат кои са ДОБРИТЕ МАЙСТОРИ в България на нашата секта!!!
Нека хората ги знаят!!!



Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година
Относно сервизите в България нищо лично, посетих два елитни сервиза в Ст.Загора. Не споменавам имената им от коректност. 1-вия резултат след 12ч. в неизвестност ми я върнаха прегрята без да ме уведомят. И с половин резервоар, а беше пълен, в контролния лист пишеше (не върви) всеки да го тълкува както си иска... 2-рия сервиз хвърляха боб и гледаха на карти макар, че имат съвършена техника ама няма кой да работи с нея. Ако беше за гледачки щях да ида в Петрич. Закачана е на ВАГКОМ в по-слабо известен сервиз, там ми замениха дебитомера с техен 2-ра ръка, а моя беше маркиран...и какво да говоря повече. Технически съм грамотен и почвам да работя сам. Относно спуканите колектори, проверени са здрави са. Понеже се наложи да свалям главата след като я "отремонтираха" в 1-вия сервиз. Интерколера ми е здрав, гаранция защото иначе щеше да дими като локомотив.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година
Виж дали не е блокирал клапана за разтоварване на самата турбина, макар и рядко се случва.
- batsasho1
- Мнения: 152
- Регистриран на: Пет 10 фев 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година
Първо и най- важно , е колата да се закачи на компютър, без това всичко е разтривка за ръцете...
- hristodj
- Мнения: 718
- Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:24
- Автомобил: golf 3 kombi
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Кърджали
- Контакти:
Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година
Има човек на Brezel в Елхово ако желаеш да се разходиш до там.Поставя чипове.Преди поставяне се прави диагностика и преглед на всичко което се сетиш по мотора.Мисля ще ти свърши работа.Ако решиш ще ти пратя телефон на лични да се разберете предварително дали може да ти помогне и кога.
- GuLiVeR
- Мнения: 287
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година
колега според мен е или задръстено турбо или спукан маркуч но ч закачи и на компютър
Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година
Колега, турбината ми не е с променлива геометрия сваляна е и не е там проблема. Нещо друго е. Мерси
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година
Препоръчвам ти сервиза в Стара Загора до КАТ.Казва се Дизел Пойнт.Мисля, че там ще ти решат проблема 

- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година
Това са останалите причина да забива мап сензор или актуатор.
Да питам само турбото отваряли ли сте го да го чистите?
Да питам само турбото отваряли ли сте го да го чистите?
- GuLiVeR
- Мнения: 287
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година
колега ми то друго неостава освен спукан маркуч на турбото/спукан кулер или някои клапан да се ебава хлабава връзка или окислена /или вакумче но малко вероятно /ако пуши черно преди да мине в аварие режим много е вероятно да е спукано нещо

- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година
ukyrt написа:Двигателя ми е AHU1Z.
Проблема е: Колата забива над 120км/h, особено се забелязва ако карам с ниска скорост на по-голяма предавка и после ускоря рязко.
Гася двигателя в движение след 2-3сек. паля с ключа НЕ на скорост, проблема изчезва и след следващото ускоряване се появява пак.
Имам главоболия и ми побеля брадата....какво остана още????
Давайте съвети.
Мерси.
Колега да не би нещо с горивния филтър да е проблема

- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година
Разгледай актуатора, миналата седмица имах случай с близък до твойте симптоми проблем - излезе спукан актуатор(дупката беше колкото косъм) 

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година
Абе какъв актуатор какво чистене? Турбината е обикновена! Варияантите при работещ дебитомер са: N75, маркучетата от и до N75, мап сензор, мисля че е външен, но ако е 1Z e в компютъра /мъркучето, което влиза в компютъра/, много задръстени ВСМУКАТЕЛНИ колектори и както написах по-горе заял бай-пас на турбината. За да не се действа на принципа проба-грешка най-добре да се закачи и да се види в движение пренадува ли, какво прави.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot], goppa, milench0, stefan4o, tdi fen, williams_vn и 53 госта