Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ukyrt
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 31 яну 2010 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гълъбово

Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот ukyrt » Сря 04 апр 2012 16:28


Двигателя ми е AHU1Z. Изреждам подменените компоненти:
1. Дебитомер
2. Клапан H75
3. Всички вакум маркучи
4. Почистени изпускателни колектори
5. Почистен ЕГР клапан
6. Подменена гъвкава връзка в компютъра
7. Подменени всички възможни филтри
8. Изчистен резервоар и сонда
9. Остава само смяна на колата това не съм пробвал....
Проблема е: Колата забива над 120км/h, особено се забелязва ако карам с ниска скорост на по-голяма предавка и после ускоря рязко.
Гася двигателя в движение след 2-3сек. паля с ключа НЕ на скорост, проблема изчезва и след следващото ускоряване се появява пак.
Имам главоболия и ми побеля брадата....какво остана още????
Давайте съвети.
Мерси.




Потребителски аватар
hobsy
Мнения: 142
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот hobsy » Сря 04 апр 2012 16:51


Спукани турбо пътища , интеркулер ?


Потребителски аватар
bkunev
Мнения: 402
Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот bkunev » Сря 04 апр 2012 16:59


Виж, Колега, нито съм специалист, нито препоръчвам някой си майстор. Ама след като си наринал стотици, а може би и някоя хилядарка лева, знам ли, защо не посетиш някой от форумните специалисти. Има имена доказали се във времето. Навременната и точна диагностика е ключовото преди да почне какъвто и да е ремонт. Има майстор във Варна, София и на още места сигурно. Видях къде е Гълъбово. В крайна сметка запали и иди до Варна(инвестирай едни пари за нафта до там) при Ifidik и да те закачи и да каже човека... Чувал съм че бил бог... Знам ли и аз!!
Нека и други колеги да кажат кои са ДОБРИТЕ МАЙСТОРИ в България на нашата секта!!!
Нека хората ги знаят!!! :beer :beer
love.vwclub


Потребителски аватар
ukyrt
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 31 яну 2010 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гълъбово

Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот ukyrt » Сря 04 апр 2012 18:26


Относно сервизите в България нищо лично, посетих два елитни сервиза в Ст.Загора. Не споменавам имената им от коректност. 1-вия резултат след 12ч. в неизвестност ми я върнаха прегрята без да ме уведомят. И с половин резервоар, а беше пълен, в контролния лист пишеше (не върви) всеки да го тълкува както си иска... 2-рия сервиз хвърляха боб и гледаха на карти макар, че имат съвършена техника ама няма кой да работи с нея. Ако беше за гледачки щях да ида в Петрич. Закачана е на ВАГКОМ в по-слабо известен сервиз, там ми замениха дебитомера с техен 2-ра ръка, а моя беше маркиран...и какво да говоря повече. Технически съм грамотен и почвам да работя сам. Относно спуканите колектори, проверени са здрави са. Понеже се наложи да свалям главата след като я "отремонтираха" в 1-вия сервиз. Интерколера ми е здрав, гаранция защото иначе щеше да дими като локомотив.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот Zinoto » Сря 04 апр 2012 19:12


Виж дали не е блокирал клапана за разтоварване на самата турбина, макар и рядко се случва.


Потребителски аватар
batsasho1
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 10 фев 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот batsasho1 » Сря 04 апр 2012 19:40


Първо и най- важно , е колата да се закачи на компютър, без това всичко е разтривка за ръцете...


Потребителски аватар
hristodj
Мнения: 718
Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:24
Автомобил: golf 3 kombi
Двигател: AHU 97
Местоположение: Кърджали
Контакти:

Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот hristodj » Сря 04 апр 2012 19:55


Има човек на Brezel в Елхово ако желаеш да се разходиш до там.Поставя чипове.Преди поставяне се прави диагностика и преглед на всичко което се сетиш по мотора.Мисля ще ти свърши работа.Ако решиш ще ти пратя телефон на лични да се разберете предварително дали може да ти помогне и кога.


Потребителски аватар
GuLiVeR
Мнения: 287
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот GuLiVeR » Сря 04 апр 2012 20:02


колега според мен е или задръстено турбо или спукан маркуч но ч закачи и на компютър


Потребителски аватар
ukyrt
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 31 яну 2010 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гълъбово

Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот ukyrt » Сря 04 апр 2012 21:15


Колега, турбината ми не е с променлива геометрия сваляна е и не е там проблема. Нещо друго е. Мерси


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот golfmk1 » Сря 04 апр 2012 21:25


Препоръчвам ти сервиза в Стара Загора до КАТ.Казва се Дизел Пойнт.Мисля, че там ще ти решат проблема :wink:


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот Supawiza » Сря 04 апр 2012 21:40


Това са останалите причина да забива мап сензор или актуатор.
Да питам само турбото отваряли ли сте го да го чистите?


Потребителски аватар
GuLiVeR
Мнения: 287
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот GuLiVeR » Сря 04 апр 2012 22:19


колега ми то друго неостава освен спукан маркуч на турбото/спукан кулер или някои клапан да се ебава хлабава връзка или окислена /или вакумче но малко вероятно /ако пуши черно преди да мине в аварие режим много е вероятно да е спукано нещо :beer


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот samo_pechka » Сря 04 апр 2012 22:44


ukyrt написа:Двигателя ми е AHU1Z.
Проблема е: Колата забива над 120км/h, особено се забелязва ако карам с ниска скорост на по-голяма предавка и после ускоря рязко.
Гася двигателя в движение след 2-3сек. паля с ключа НЕ на скорост, проблема изчезва и след следващото ускоряване се появява пак.
Имам главоболия и ми побеля брадата....какво остана още????
Давайте съвети.
Мерси.

Колега да не би нещо с горивния филтър да е проблема :roll: да няма дебит нафтата . Когато се угаси за момент ,вакуума създаден от ГНП-ето засмуква нафта и колата пали до следващото "изрязване" ,след което логично се "изпразва" ГНП-ето и колата забива муцуната .Ти си сменял филтъра - пробвай с друг-доказано при мен -купен НОВ филтър с дефект-не минаваше достатъчно гориво ..Другия момент -проблем в ГНП с пластинчатата помпа за ниското налягане на горивото- не осигурява достатъчно нафта .Това са само предположения -може и да не съм прав..


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот 6669 » Сря 04 апр 2012 22:55


Разгледай актуатора, миналата седмица имах случай с близък до твойте симптоми проблем - излезе спукан актуатор(дупката беше колкото косъм) :wink:


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот Zinoto » Чет 05 апр 2012 0:33


Абе какъв актуатор какво чистене? Турбината е обикновена! Варияантите при работещ дебитомер са: N75, маркучетата от и до N75, мап сензор, мисля че е външен, но ако е 1Z e в компютъра /мъркучето, което влиза в компютъра/, много задръстени ВСМУКАТЕЛНИ колектори и както написах по-горе заял бай-пас на турбината. За да не се действа на принципа проба-грешка най-добре да се закачи и да се види в движение пренадува ли, какво прави.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa, kukata_pasat, tdi fen, williams_vn и 48 госта