Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот gancho » Чет 05 апр 2012 8:47


ukyrt написа:Колега, турбината ми не е с променлива геометрия сваляна е и не е там проблема. Нещо друго е. Мерси

Колега-виж тази тема http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=186249&hilit=%D0%BE%D1%89%D0%B5+%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B0+%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%B0+%D0%B7%D0%B0+%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5
Ти си без променлива геометрия,но би трябвало да имаш черно-бялото клапанче.То трябва лесно да пропуска в едната посока,в другата-НЕ.
Да не си сменил части за хиляди лв.,а причината да е това и да е за стотинки :bowdown

Последна промяна от gancho на Чет 12 апр 2012 8:21, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот Supawiza » Чет 05 апр 2012 15:33


Zinoto написа:Абе какъв актуатор какво чистене? Турбината е обикновена! Варияантите при работещ дебитомер са: N75, маркучетата от и до N75, мап сензор, мисля че е външен, но ако е 1Z e в компютъра /мъркучето, което влиза в компютъра/, много задръстени ВСМУКАТЕЛНИ колектори и както написах по-горе заял бай-пас на турбината. За да не се действа на принципа проба-грешка най-добре да се закачи и да се види в движение пренадува ли, какво прави.


Стефко ей тоя бай-пас къде му викаш кой го дърпа?


Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот Trimontcium » Чет 05 апр 2012 17:41


Кабелчетата на буксата на N75, точно където влизат в буксата, виж някой от двата да не е леко прекъснат!
Огледай много отблизко!
Или да не са ти обърнати маркучите от N75...


Потребителски аватар
bkunev
Мнения: 402
Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот bkunev » Чет 05 апр 2012 20:09


Първо компютъра да каже, после някой специалист. Като се замисля на колегата AHU-то се оказа маркучлето влизащо в компютъра. Имало МАР сензор ли к'во. Беше се прекъснал. Вътре. Оправи го и стана. Пробвай поне пари няма да ти струва. Комп. е под чистачките от страната на шофьора, поне при мен.
Успех и пиши какво се поучило след всички акъли дето даваме, ние специалистите!!! :D :D


Потребителски аватар
bate
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 13 сеп 2010 19:17
Автомобил: Бора 20 115
Двигател:
Местоположение: София

Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот bate » Чет 05 апр 2012 20:25


колега имах същият проблем. Вземи си ВД-40 и раздвижи актуатура - това е клапана който разтоварва турбината и може да се види само в канал. В него влиза маркуче от капана Н75


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот ifidik » Чет 05 апр 2012 21:31


[quote="ukyrt"]quote]

колега, понеже много майстори са пипали, трудно е да се даде диагноза от тук.ако имаш път към варна, няма да те забавя много и нищо няма да ти струва.


Потребителски аватар
hristodj
Мнения: 718
Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:24
Автомобил: golf 3 kombi
Двигател: AHU 97
Местоположение: Кърджали
Контакти:

Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот hristodj » Чет 05 апр 2012 21:38


ifidik написа:
ukyrt написа:quote]

колега, понеже много майстори са пипали, трудно е да се даде диагноза от тук.ако имаш път към варна, няма да те забавя много и нищо няма да ти струва.

:да: ако изчакаш да се стопли ще го съчетаеш и с почивка на морето.Майтапа на страна Иво е човека.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот samo_pechka » Чет 05 апр 2012 21:42


ifidik написа:
ukyrt написа:quote]

колега, понеже много майстори са пипали, трудно е да се даде диагноза от тук.ако имаш път към варна, няма да те забавя много и нищо няма да ти струва.

:bowdown :kissy: :bowdown Това е! Човека иска да помогне ,да се реши проблема !


Потребителски аватар
bkunev
Мнения: 402
Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот bkunev » Чет 05 апр 2012 21:58


ifidik написа:
ukyrt написа:quote]

колега, понеже много майстори са пипали, трудно е да се даде диагноза от тук.ако имаш път към варна, няма да те забавя много и нищо няма да ти струва.

явно :да:


7842
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 22 яну 2012 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот 7842 » Нед 08 апр 2012 15:50


имах абсолютно същият проблем сеат кордоба AHU мотор с чип и дюзи от 110 коня вървеше като бясна коли от по големи класове ги оставях замислени и започна това забиване когато тя реши както върви здраво отнемам газта и при следващо подаване мъртвец чист дизел,гася после паля и пак хуква до когато реши пак да го направи.излизаше грешка не помня номера но пишеше разлика в налягането,закачиха я на компа казаха че дава грешна информация за атмосферното налягане взеха ми 50 лева не знам какво сменяха или коригираха но проблема го няма.


FGRC
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SOFIA

Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот FGRC » Сря 11 апр 2012 20:27


Здравейте на всички.Както каза колегата,заял байпас на турбината прави тези номера.Малко по трудно се диагностицира щото ту работи, ту не работи в различните режими на натоварване.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот rosen79 » Вто 17 апр 2012 21:03


А тоя байпас къде се намира?Защото и аз имам подобен проблем с моя 1Z.


Потребителски аватар
ukyrt
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 31 яну 2010 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гълъбово

Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот ukyrt » Вто 24 апр 2012 17:02


Благодаря на всички колеги за съветите. Проблема е решен.
Всъщност, пукнатата тръбичка на самия актоатор от към входа на маркуча от клапан H75. Там НЕ е вакум а налягане и понеже пукнатината е малка (в самото коляно) бавно налягането пада и колата забива. Проблема е решен с 5гр. течен метал и хубаво зачистване.
В момента колата си върви както преди.
Ако желаете оставете темата, ако не....


Потребителски аватар
ukyrt
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 31 яну 2010 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гълъбово

Re: Неразрешим проблем с Голф 1,9ТДИ 1997година

Мнениеот ukyrt » Вто 01 май 2012 20:18


Грешките са 00575 и 17-10 означават пренадуване на турбото. Следователно проблемите могат да бъдат два. Неизправен клапан H75 констатира се като с включена към него букса , запален двигател и изваден маркуч към актуатора трябва да подава постоянно налягане има случай когато се чува че работи и когато не (трябва да духа). 2-ро неизправен актуатор - констатира се като се застава под колата и се наблюдава шпилката от мембраната към турбото. При запалване трябва да има някакво движение, при подаване на газ трябва да мърда около 5мм. Ако няма движение проблемите са два: не изправна мембрана (констатира се като се подаде обратно въздух с компресор около 1-2 атмосфери при загасен двигател) Спукано коляно или изгнило към самата мембрана... маркуча който влиза от H75 към самия актуатор. Клеасал механизъм към турбото може да се раздвижи по принцип с проникващ спрей от рода на WD40 или нещо подобно с цена от над 10лв.
Желая ви само да я четете за информация без да ви е нужна за ремонт тази тема.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта