Разлика в работата при моно - топла/студена
- sp_konsulov
- Мнения: 197
- Регистриран на: Сря 14 мар 2012 15:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село София ;-)
Re: Разлика в работата при моно - топла/студена
Решението е да сложиш един термо клапан на маркучите с антифриза към изпарителя. Изпарителя да загрява само до 50-60 градуса. Не можах обаче да намеря такъв клапан.
Re: Разлика в работата при моно - топла/студена
Здравейте, аз имам същия проблем. Като загрее и пада мощността, само че при мен е така като и на газ така и на бензин. Та ..... въпроса ми е .... Възможно ли е да е от износен двигател?!?!? Едно приятелче ми сподели, че като е студена колата и маслото е по-гъсто и уплътнява по хубаво, а кото загрее става по-рядко и съответно по-течно, не знам дали е така?!?!? Аз не разбирам от такива неща, само се качвам и въртя ключа. Време е да се ограмотявам малко по малко
.

- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Разлика в работата при моно - топла/студена
Мдааааааа,
а центровката на делкото на колко градуса е
и още нещо, температурния датчик работили коректно 



-
- Мнения: 203
- Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Разлика в работата при моно - топла/студена
Със сигурност маслото е достатъчно рядко доста преди колата да е загряла до 50-60С, така че не вярвам това с маслото да е причина.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта