Пасат АФН - малък теч на масло

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Пасат АФН - малък теч на масло

Мнениеот ventostz » Чет 05 апр 2012 18:22


Здравейте колеги. Имам малък теч по мотора, и по-точно на капака на мотора, там където са 3-те шпилки с които се хваща капака. Смених им гумените уплътнения, но разлика няма, пак си излиза масло от там. Ето и снимки да се ориентирате за къде по-точно става дума, че май не мога да го обясня като хората.

Изображение Изображение

Та някакви идеи какво друго мога да направя освен смяната на гумените уплътнения?




ivansa78
Мнения: 286
Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
Автомобил: vw golf3 GTI
Двигател: ADY 1995
Местоположение: софия

Re: Малък теч на масло - Пасат АФН

Мнениеот ivansa78 » Чет 05 апр 2012 18:34


опа не погледнах снимката между отду6ника и капака има гумен преход може да е скъсан


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Малък теч на масло - Пасат АФН

Мнениеот ventostz » Чет 05 апр 2012 19:50


не е от там, написал съм от къде идва маслото. от двете крайните шпилки.


Потребителски аватар
na4o4o
Мнения: 189
Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
Автомобил: PASSAT B5 1998
Двигател: AFN
Местоположение: кюстендил

Re: Малък теч на масло - Пасат АФН

Мнениеот na4o4o » Чет 05 апр 2012 20:01


ventostz написа:Здравейте колеги. Имам малък теч по мотора, и по-точно на капака на мотора, там където са 3-те шпилки с които се хваща капака. Смених им гумените уплътнения, но разлика няма, пак си излиза масло от там. Ето и снимки да се ориентирате за къде по-точно става дума, че май не мога да го обясня като хората.

Изображение Изображение

Та някакви идеи какво друго мога да направя освен смяната на гумените уплътнения?


колега и на мен оттам ми е с масло,не му се притеснявам.
Питах един майстор има ли смисъл да ги сменявам той ми каза карай си няма проблеми.


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Малък теч на масло - Пасат АФН

Мнениеот ventostz » Чет 05 апр 2012 21:02


и все пак някакви идеи как да спра теча?


ivansa78
Мнения: 286
Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
Автомобил: vw golf3 GTI
Двигател: ADY 1995
Местоположение: софия

Re: Малък теч на масло - Пасат АФН

Мнениеот ivansa78 » Чет 05 апр 2012 21:08


тогава виктор реинц силикон отвии гаиките извади гумените 6апки намажи капака сложи и около шпилките и гумените шапки отдолу на един АФН стана


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Малък теч на масло - Пасат АФН

Мнениеот ventotdi » Пет 06 апр 2012 16:27


колега поразрови се малко в търсачката ,защото имаше абсолютно същата тема само, че за мотор AAZ, който и той е с 3 болта на капака на клапаните. Ако капака беше като на AHF примерно нямаше да капи от тези шпилки mhihi ... само 3 болта за къде го е мислел немеца ;)


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Малък теч на масло - Пасат АФН

Мнениеот ventostz » Пет 06 апр 2012 18:43


ааа предпочитам си афн-на :D все пак, би ли ме насочил към тази тема, че не мога да я открия


minevia99
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 13 юли 2009 12:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: samokov

Re: Малък теч на масло - Пасат АФН

Мнениеот minevia99 » Пет 06 апр 2012 19:33


силикон колега от този червения масло и топлуостоичивиа,под и над гуменото танпонче и няма грижи аз така направих и сам доволен омасляването спря :beer


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Малък теч на масло - Пасат АФН

Мнениеот ventostz » Пет 06 апр 2012 21:58


няма ли опастност да влезе силикон в двигателя?


76presley
Мнения: 91
Регистриран на: Пет 08 окт 2010 21:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: пловдив

Re: Малък теч на масло - Пасат АФН

Мнениеот 76presley » Нед 08 апр 2012 16:48


Колега аз съм със същата кола и тази процедура вече съм я минал!
Сложих от този високо-температурния силикон на Виктор Райнц по начина, по който ти е описал колегата по-горе!
Само едно уточнение - мажеш, завиваш леко, изчакваш около 2 часа и после стягаш добре!
Вече около година след тази процедура - НЯМАМ ГРИЖИ!!! :banana
Успех и на тебе! :beer
П.С. Не мисля,че може да влезе силикон в двигателя!


Потребителски аватар
refresh4o
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 09 апр 2011 20:59
Автомобил: VW POLO B5188PP
Двигател: AEX 1996
Местоположение: Варна

Re: Малък теч на масло - Пасат АФН

Мнениеот refresh4o » Нед 08 апр 2012 16:57


аз съм с АЕХ мотор и ми тече от лявата страна на капака на клапаните, смених гарнитурата, но същата...


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Малък теч на масло - Пасат АФН

Мнениеот samo_pechka » Нед 08 апр 2012 21:52


ventotdi написа:колега поразрови се малко в търсачката ,защото имаше абсолютно същата тема само, че за мотор AAZ, който и той е с 3 болта на капака на клапаните. Ако капака беше като на AHF примерно нямаше да капи от тези шпилки mhihi ... само 3 болта за къде го е мислел немеца ;)

Наистина недомислена работа с тез трите шпилчици :beat_butt2 .То на един Голф 2 дизеларка е по-добре направено !!Аз съм се мъчил с тоя проблем и накрая дигнах ръце :banghead:


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Малък теч на масло - Пасат АФН

Мнениеот ventostz » Пон 09 апр 2012 7:50


освен ще пробвам и аз да потърся такъв силикон


TihomirC220
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 04 май 2010 15:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: haskovo

Re: Малък теч на масло - Пасат АФН

Мнениеот TihomirC220 » Пон 09 апр 2012 8:42


Колега ,ако си сменил само външните гумени уплътнения няма да стане.Без отваряне на капака на клапаните и без смяна и на вътрешните уплътнения ще си тече.Това вече съм го минал.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта