Пасат или Пежо ?

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете

Пасат или Пежо

Пасат - TDI (110k.c.)
81
60%
Пежо 406 - HDI (110k.c.)
53
40%
 
Общо гласове: 134
Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Пасат или Пежо ?

Мнениеот Winner25 » Съб 07 апр 2012 18:55


За 4000лв може да се купи пасат Б4 TDI :wink: Не гледайте само годината на производство а и състоянието на колата :)




Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат или Пежо ?

Мнениеот Matematiks » Нед 08 апр 2012 0:23


Съгласен с горното мнение!!!!


Колкото до 406-ще подкрепя колегата Априлия по въпроса за частите.Миналата седмица ми се наложи да търся в Ибей АБС помпа и радиатор за еъркона-тия от Пежо са ненормални :screwy вярно има значение и месеца на производство и 99 година монтират 4(четири) вида помпи и 3(три) вида радиатори :screwy

Ониз ден видях едно много светли синьо комби на седемнайски и МНОГО ми хареса,май беше и фейслифтовото :applause:

Много ме дразни на тая кола,че волана излиза отдоло някакси,все едно си се качил в Икарус-много мразя волана да ми е така като във Сценик :banghead:


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: Пасат или Пежо ?

Мнениеот Каспър » Нед 08 апр 2012 12:19


KirilGeorgiev написа:Стига с тва Пежо бре човек Дай да му метна 500чифта дънки вътре и да го карам както карам Пасата да го видиш колко е здраво Какви цени да пиша като за 170 000км съм сменил една перка за 80лв и един датчик за 60лв Кекавата предница е на 350 000км и носачите са още здрави Това че някой си купил кенеф и после реве не означава че колата е чуплива А забравих и 4 свещи по 11лв Колата е на 11 години и още е със заводския акумулатор какво повече да пиша Искам да я счупя за да си взема друга но тя не се предава

350 000km. с душманско каране и носачите са все още оригиналните и са здрави :shock Че защо тогава му се носи лоша слава на това поколение Пасат след като е здраво колкото Голф2 :roll: Не ми се мисли за тези които сменят носачи сигурно са милионници. Викаш ти искаш да я счупиш, а тя не се дава, а :063: Въпреки тези 500 чифта дънки все още драпа :bowdown Само едно ми е интересно правиш ли поне веднъж годишно преглед на ходовата част и реглаж, та си толкова убеден в здравината на ходовата част? Защото тези изказвания от типа "за пет години нищо не съм пипнал по тази кола и тя е супер здрава" за мен означават, че ако тази кола влезне в сервиз ще изкочат 1100 неща за правене, но иначе е в топ състояние. Виж обаче ако още петима колеги кажат че за 170к не са пипнали почти нищо, то тогава тези Пасати са наистина здрави, но да го кажат хора които си обичат и гледат колите, а не такива които не са виждали колата си отдолу. Чудно защо обаче такива мнения за суперздравия Пасат Б5 липсват.
Matematiks това за частите е факт, но ако знаеш къде и как да търсиш не е проблем. Да не говорим за регистрацията в Пежо сървизбокс където само с VIN можеш да разбереш какви части са вградени точно в твоята кола, каталожни номера, схеми, цени и наличност в СФА. Пак от сървизбокса можеш получиш пълна информация за това с какво обурудване и екстри излиза колата ти от завода, а с един екселски файл разбираш и деня и годината в която колата е излезнала от завода. Това е голямо удобство, защото когато ти потрябва някаква част отваряш сървизбокса гледаш отделно ли върви или комплект с друга, виждаш оригинален номер, виждаш цена и наличност в СФА и преценяваш според цената дали ще я вземеш от там или ще търсиш аналог в друг магазин, но вече имаш оригинален номер и оригинална цена за ориентир. Мога да разбера дори болтчето на подкалника ми с какъв номер и каква цена е, а от схемите мога да разбера къде се намира и как се стига до него.
При VW обурудването се разбира с платени VIN декодери или част от него с безплатни такива, ако липсва лепенката в багажника. За деня на излизане на колата от завода не знам дали можеш да разбереш от някъде. За наличност на части и цени звъниш на дилъра за града, а за оригинални номера и схеми гледаш в Етка. Говорим за обикновен user който иска да разбере колко струва някаква оригинална част от колата му за да прецени дали да я замени пак с такава или да вземе аналог, не за продвач в магазин с достъп до сервизни платени програми.
За визията на 406 мен лично комбитата и преди и след фейса не ми допадат, но аз съм фен на седаните и комби от нито една марка не ми допада освен RS6 Avant. Въпреки, че 406 е много по-лесно да се намери с всички екстри и голям мотор във вариант комби. Иначе мисля, че за годините си 406 фейслифт е една от най-красивите коли.
Позицията на волана не ми е направило впечатление да е по-различена от тази в Голф 3, но ако някой не го кефи може да си го регулира в дълбочина и по височина :да:


Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Пасат или Пежо ?

Мнениеот rokera671 » Нед 08 апр 2012 13:03


Намери къде да питаш!Я влез в Пежо форума и питай там.И аз бях на същата дилема ама вече съм се отказал тотално от Пежото.При мен става дума за 307.Само да смениш въздушният филтър се разглобява половината кола.Има една течност от 3 литра която на която литъра е 45 лв.Свърши ли ,компа се шашка и колата не върви.Течноста при нормално каране изкарва около 3 месеца.И от Голф 4 се отказах поради неоправдано високата цена ,спрямо годините и сега си карам 3 ката докато излезе нещо.


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: Пасат или Пежо ?

Мнениеот Каспър » Нед 08 апр 2012 13:42


Хубаво си направил като си се отказал от 307. Течността е за FAP-филтъра и се казва EOLIS адитив. Вече на доста места премахват успешно FAP-а така че и този яд си има решение.
Иначе колегата хубаво пита тук, защото във форума има доста регистрирани колеги, много от тях имат по два или повече автомобила от различни марки и могат да дадът обективно мнение. Мисля, че целта на темата в този форум е да се разберът по-скоро силните и слабите страни на Пасата, отколкото тези на Пежото. Предполагам, че когато колегата избере Пежото във форума на Пежо ще попита за конкретния екземпляр и ще вземе окончателно решение.
Иначе и при мен има една течност на която литъра е 2.70лв. и при нормално каране изкарвам с 12 литра от нея около 100км. mhihi


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Пасат или Пежо ?

Мнениеот KirilGeorgiev » Нед 08 апр 2012 17:37


Никакви прегледи не правя защото нещо ако не е наред ще разбера веднага Тази кола ще я покарам още 50 000км ще и направя едно пастиране за 200лв и корекция на километрите и сети се какво ще каже следващия собственик като почне да се чупи само на 198 000км Тук се вкарват само кочини за да са евтини иначе Пасата е железен


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Пасат или Пежо ?

Мнениеот Vidol Nikolov » Нед 08 апр 2012 17:53


KirilGeorgiev написа:Никакви прегледи не правя защото нещо ако не е наред ще разбера веднага Тази кола ще я покарам още 50 000км ще и направя едно пастиране за 200лв и корекция на километрите и сети се какво ще каже следващия собственик като почне да се чупи само на 198 000км Тук се вкарват само кочини за да са евтини иначе Пасата е железен


Ти сигурно си единственият човек в този форум(а може би и в страната),който е минал вече 170 000км и не е пипал нищо по калата си.
Нищо лично колега,ама ако всички коли бяха толкова здрави(независимо от марката)то тогава магазините за авточасти да са фалирали.
Пък ти възнамеряваш и още 50к да минеш.Т.е стават 220 000км,е кажи ми на кой здравият разум би повярвал,че за 220 000км не си барал нищо по окачването.Звучи нереално :drinking: .
Пасата не е лош,но по нашите кратери няма как да издържи,особенно натоварен като магаре.
Няма железни автомобили-имам едни спай снимки от гаража на Мерцедес-знаеш ли колко Ес-ки и Е-класи има с изпуснало окачване-много са,ама много са :lol: .А уж нови на няма и 1-2 години :drinking:


Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Пасат или Пежо ?

Мнениеот rokera671 » Нед 08 апр 2012 18:04


Аз не съм сменял нищо по окачването ,194000 по километраж.Като не се броят амортисйори.Така ,че е възможно и колегата да не е сменял.


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Пасат или Пежо ?

Мнениеот KirilGeorgiev » Нед 08 апр 2012 18:06


Сменявал съм два накрайника защото минах с над 100 през две заготовки за кръпки и два задни амортисьора защото както споменах я товаря яко Не съм минал 220км а 170км Мерцедеса па кой те е излъгал че е здрава кола


Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Пасат или Пежо ?

Мнениеот rokera671 » Нед 08 апр 2012 18:21


KirilGeorgiev написа:Сменявал съм два накрайника защото минах с над 100 през две заготовки за кръпки и два задни амортисьора защото както споменах я товаря яко Не съм минал 220км а 170км Мерцедеса па кой те е излъгал че е здрава кола

Голфа е със желязна ходова част!Аз бях писал на времето през каква дупка бях минал и изпуснаха само амортисйорите.Ходовата част няма хлоп троп.Ходовата част на Пежото не ме притеснява ,а повече горивната система.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: plamen1234 и 22 госта