KirilGeorgiev написа:Стига с тва Пежо бре човек Дай да му метна 500чифта дънки вътре и да го карам както карам Пасата да го видиш колко е здраво Какви цени да пиша като за 170 000км съм сменил една перка за 80лв и един датчик за 60лв Кекавата предница е на 350 000км и носачите са още здрави Това че някой си купил кенеф и после реве не означава че колата е чуплива А забравих и 4 свещи по 11лв Колата е на 11 години и още е със заводския акумулатор какво повече да пиша Искам да я счупя за да си взема друга но тя не се предава
350 000km. с душманско каране и носачите са все още оригиналните и са здрави

Че защо тогава му се носи лоша слава на това поколение Пасат след като е здраво колкото Голф2

Не ми се мисли за тези които сменят носачи сигурно са милионници. Викаш ти искаш да я счупиш, а тя не се дава, а

Въпреки тези 500 чифта дънки все още драпа

Само едно ми е интересно правиш ли поне веднъж годишно преглед на ходовата част и реглаж, та си толкова убеден в здравината на ходовата част? Защото тези изказвания от типа "за пет години нищо не съм пипнал по тази кола и тя е супер здрава" за мен означават, че ако тази кола влезне в сервиз ще изкочат 1100 неща за правене, но иначе е в топ състояние. Виж обаче ако още петима колеги кажат че за 170к не са пипнали почти нищо, то тогава тези Пасати са наистина здрави, но да го кажат хора които си обичат и гледат колите, а не такива които не са виждали колата си отдолу. Чудно защо обаче такива мнения за суперздравия Пасат Б5 липсват.
Matematiks това за частите е факт, но ако знаеш къде и как да търсиш не е проблем. Да не говорим за регистрацията в Пежо сървизбокс където само с VIN можеш да разбереш какви части са вградени точно в твоята кола, каталожни номера, схеми, цени и наличност в СФА. Пак от сървизбокса можеш получиш пълна информация за това с какво обурудване и екстри излиза колата ти от завода, а с един екселски файл разбираш и деня и годината в която колата е излезнала от завода. Това е голямо удобство, защото когато ти потрябва някаква част отваряш сървизбокса гледаш отделно ли върви или комплект с друга, виждаш оригинален номер, виждаш цена и наличност в СФА и преценяваш според цената дали ще я вземеш от там или ще търсиш аналог в друг магазин, но вече имаш оригинален номер и оригинална цена за ориентир. Мога да разбера дори болтчето на подкалника ми с какъв номер и каква цена е, а от схемите мога да разбера къде се намира и как се стига до него.
При VW обурудването се разбира с платени VIN декодери или част от него с безплатни такива, ако липсва лепенката в багажника. За деня на излизане на колата от завода не знам дали можеш да разбереш от някъде. За наличност на части и цени звъниш на дилъра за града, а за оригинални номера и схеми гледаш в Етка. Говорим за обикновен user който иска да разбере колко струва някаква оригинална част от колата му за да прецени дали да я замени пак с такава или да вземе аналог, не за продвач в магазин с достъп до сервизни платени програми.
За визията на 406 мен лично комбитата и преди и след фейса не ми допадат, но аз съм фен на седаните и комби от нито една марка не ми допада освен RS6 Avant. Въпреки, че 406 е много по-лесно да се намери с всички екстри и голям мотор във вариант комби. Иначе мисля, че за годините си 406 фейслифт е една от най-красивите коли.
Позицията на волана не ми е направило впечатление да е по-различена от тази в Голф 3, но ако някой не го кефи може да си го регулира в дълбочина и по височина
