Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион

Техническа и сервизна информация за Passat
radich_58
Мнения: 55
Регистриран на: Нед 20 ное 2011 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Бяла река,общ.Първомай

Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион

Мнениеот radich_58 » Пон 09 апр 2012 13:01


Въпросът ми е към колеги от форума които да ми отговорят за да се ориентирам за предстоящата покупка на VW-PassatB4(с решетката отпред)след 1995г.,климатик 1.8,моноинжекцион,90к.с.,ръчна скоростна кутия?
1-Кой вариант е по-дълъг-(КОМБИ или СЕДАН)?
2-Кой вариант(КОМБИ или СЕДАН) изразходва повече гориво-БЕНЗИН,ГАЗ,МЕТАН?
3-С какво единия модел(КОМБИ или СЕДАН) е по-добър от другия?
4-Кой модел(КОМБИ или СЕДАН) е по лесен за обслужване?
Предварително благодаря.Бъдете живи и здрави.

Последна промяна от radich_58 на Пон 09 апр 2012 16:15, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжектор

Мнениеот Dpop » Пон 09 апр 2012 15:05


Предвид мининалната разлика в килограмите им не следва да имат различен разход на гориво http://i.data.bg/07/06/21/428332_orig.jpg
По отношение ценовото обслужване на двигател и ходова част също няма разлика. На седана се разглобяват по-малко пластмаси за смяна на задни амортисьори и/или пружини.
Комбито е с по-голям обем багажник, а за мен, както и според други колеги от естетическа гледна точка има по-добра визия, макар да е чисто субективно.


radich_58
Мнения: 55
Регистриран на: Нед 20 ное 2011 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Бяла река,общ.Първомай

Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжектор

Мнениеот radich_58 » Пон 09 апр 2012 15:20


Тези данни от тук за КОМБИ същите ли са и за СЕДАН:
http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=8980


radich_58
Мнения: 55
Регистриран на: Нед 20 ное 2011 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Бяла река,общ.Първомай

Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион

Мнениеот radich_58 » Пон 09 апр 2012 16:52


Който разбира нека да ми обясни какво е предимството и недостатъците за един същ обем(кубатура)на двигател ако е МОНОИНЖЕКЦИОН и ПЪЛЕН ИНЖЕКЦИОН,какво е ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН?
Предварително благодаря.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион

Мнениеот pas1.8mi » Пон 09 апр 2012 17:50


Ако си забелязал на пазара има повече Комбита!От тук следва,че имаш повече бройки между които да избираш!Кубатурата на един двигател не е критерий за мощност-има степен на сгъстяване,брой клапани и още куп фактори...Двигателя за който питаш(1.8 моно) става с обикновена газова(евтина),докато газовия инжекцион общо казано представлява допълнителен компютър,4 бр газови дюзи,релета ,инсталация....Инжекциона се монтира предимно на двигатели с пластмасови колектори(смукателни),а и по принцип на многоточковите(пълна инжекция mhihi ) инжекциони.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13411
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 09 апр 2012 21:50


Почти съм сигурен,без да ровя де,седана е мааалко по-дълъг от комбито. :oops:А казват,че пасата,ако не е комби,не е пасат.Въпреки,че като обем на багажника,нема голема разлика.Ама комбито ме кефи като визия.,не че карам такова.


Потребителски аватар
kirqka_85
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 11 юли 2010 20:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион

Мнениеот kirqka_85 » Пон 09 апр 2012 23:57


Zdravko Zankov написа:Почти съм сигурен,без да ровя де,седана е мааалко по-дълъг от комбито. :oops:А казват,че пасата,ако не е комби,не е пасат.Въпреки,че като обем на багажника,нема голема разлика.Ама комбито ме кефи като визия.,не че карам такова.

Колега,комбито си е комби и е много одобно за дълъг път !


Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион

Мнениеот I4o_naskov » Вто 10 апр 2012 8:55


Колега ако си намериш запазен 1.8 моно комби взимай смело,но гледай да му работи всичко особено климата че там си :banghead: иначе мисля че няма разлика в размерите на седан и комби,един приятел има седан и сме ги сравнявали с стария ми б4 комби и бяха еднакви като дължина,предимството на комбито е че има равен под и можеш да товариш много лесно пък като паднат и седалките и става спалня :drunk ,при седана не е равна повърхноста при паднали седалки,другия минус на седана е когато караш назад поради високата задница не се вижда много добре и само на огледала :beer


radich_58
Мнения: 55
Регистриран на: Нед 20 ное 2011 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Бяла река,общ.Първомай

Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион

Мнениеот radich_58 » Вто 10 апр 2012 16:04


С климатик ли е по-добре,или с климатроник? Кое е по надеждно,и не създава проблеми и е по-евтино за ремонт? Между другото ако се повредят климатика или климатроника особено през зимата VW има ли парно? Питам защото искам да ги знам тези неща,защото аз освен LADA-1500S(30г.е карам и още върви,ама вече издъхва)друга лека кола не съм карал.
Предварително благодаря.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион

Мнениеот pas1.8mi » Сря 11 апр 2012 7:51


Климатика е по-надежден,поради липсата на степ-двигателчета за управление на клапите и липса на контролер ,както е при климатроника. :idea: Зимата така или иначе компресора не се запуска от една защита,мисля под темп.4-5гр.Топло ще имаш при климатика,дори ако нещо по охлаждането се повреди.При климатроника зависи какво се е повредило(контролер,управление на скоростта не вентилатора...).С Климатроник е по-комфортно(ако работи)!


Потребителски аватар
ak_47
Мнения: 190
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион

Мнениеот ak_47 » Сря 11 апр 2012 8:50


1-Кой вариант е по-дълъг-(КОМБИ или СЕДАН)?
Няма разлика, или ако има то тя ще е максимум 2-3 см евентуално от разлика в задните брони. Предполагам че питаш заради Ладата - там май комбитата са една идея по-дълги( поне визуално на мен така ми прилича )
2-Кой вариант(КОМБИ или СЕДАН) изразходва повече гориво-БЕНЗИН,ГАЗ,МЕТАН?
Всичко зависи от десния крак. На комбитата дават по книжка с 0.1-0.2 по-голям разход. Може би има малка разлика в аеродинамиката :)
3-С какво единия модел(КОМБИ или СЕДАН) е по-добър от другия?
Това си е субективно, но лично аз 2 пъти съм се пренасял със стария пасат комби( всички мебели без изключение ), което със седан нямаше как да стане. Според мен, седана е по-"младежки" тип кола - да возиш гаджето, да ходиш по екскурзийки и т.н. Ако ходиш до вилата да си вършиш работа, или да си пренесеш мебели, или имаш голямо семейство с повечко багаж - комбито е истината
4-Кой модел(КОМБИ или СЕДАН) е по лесен за обслужване?
Както един колега по-горе каза, само при достъпа на задните амортесьори има разлика. Иначе - едно и също

П.С. ако не те притеснява по-големия данък, двулитровия мотор със 115к.с.( с кодове 2Е, ADY, AGG ) също е много добър избор - разхода му е много близък до този на 1.8, да не кажа същият, но динамиката е друга. Но пък там с газифицирането е по-различно - при него май си трябва газов инжекцион.

Успех с покупката, и да не забравиш да се похвалиш тук :да:


Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион

Мнениеот I4o_naskov » Сря 11 апр 2012 10:20


radich_58 написа:С климатик ли е по-добре,или с климатроник? Кое е по надеждно,и не създава проблеми и е по-евтино за ремонт? Между другото ако се повредят климатика или климатроника особено през зимата VW има ли парно? Питам защото искам да ги знам тези неща,защото аз освен LADA-1500S(30г.е карам и още върви,ама вече издъхва)друга лека кола не съм карал.
Предварително благодаря.


Ей колега ти минаваш точно по моя път,преди 4 години когато купих моя пасат б4 и аз карах Лада само че 2104 :Mr Green Fun,щом не си запознат с модела сядай и чети има много изписано за проблеми по този вид Пасат,за да знаеш какво да гледаш като го купуваш, и една препоръка от мен не си взимай евтин вариант,за да няма ядове после :да:


Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион

Мнениеот vpetrovbg » Сря 11 апр 2012 15:17


I4o_naskov написа:
radich_58 написа: и една препоръка от мен не си взимай евтин вариант,за да няма ядове после :да:

Моля, не заблуждавай колегата! Цената въобще не може да е ориентир - особено в България. :wink: По тази твоя логика моят автомобил трябва да е гробница, ама нека кажат колегите от пловдивската група mhihi ...
Виж и в гаража ми....


Потребителски аватар
stoyan0264
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион

Мнениеот stoyan0264 » Чет 12 апр 2012 10:41


С двете ръце съм за комби!Сега имам малко дете и сме като един пътуващ цирк.Б4-ката(1.9 ТДИ 1Z) ми е комби и събирам всичко в багажника.Предишната ми "каляска" беше Б3-ка(комби разбира се heavy metal zork ) 1.8 моно с обикновена АГУ . И нищо , че тогава ме люлееше ергрнлъка пак комбито ми беше супер удобно.Така че колега щом си решил за Б4 1.8 моно търси КОМБИ-низон , това е истината.Това е масова талига и има части колкото си искаш (втора употреба , нови , турски, всякакви)
При покупката мохга да ти дам няколко съвета за какво да гледаш:

1.запалете колата и я изчакайте да загрее до включване на вентилатора.Следи температурата на таблото - вкл перката на 90-92 градуса.После респективно трябва да охледи и да се изключи.
Оборотите трябва да са постоянни (да не играе стрелката на оборотомера) и да са под 1000.При 1.8 моно мизерия прави т.нар степ моторче (регулира оборотите).Ако има проблем там оборотите са променливи , или колата държи високи или гасне.Усеща се веднага , че мотора работи неравномерно.

2.Преди запалването провери маслото на щека - дори и да е черно (за смяна) трябва да е мазно и да няма разни "съсиреци" в него.Нивото му също трябва да е нормално.

3.Пак на студен мотор отвори разширителния съд на охл.с-ма - антифриза трябва да е чист (бистър).Ако е някаква мътилка може да има пробив на гарнитурата на главата и да има навлязло масло в охл.с-ма , или обратно антифриз в маслото.

Ако има вариант я закачете на VAG.Пак ако има вариант като я избираш вземи някого с теб , който има такава кола.Гледай да я вземеш без АГУ !Ще си монтираш сам .За тази кола става обикновена АГУ , няма нужда от газова инжекция.Като си сложиш АГУ-то всичко по него ще ти е чисто ново - клапани , маркучи , бутилка , тръби , мембрани на изпарител и тнт.Майстора ше ти я настрои и си свиркаш.
Моята гореше 11-13/100 в градски условия и 8.5/9 на 100 изван града.
Търси я с климатик (климатриник).Гледай за следи от употреба (състояние на : волан,външен ръб на шоф.седалка , гумички на педали , маншон на ск.лост , ключа на колата.)Пак всичко е субективно , защото всичко се сменя.
Проверете и съединителя - пробвай да потеглиш на 3-та от място с опъната докрай ръчна.Ако всичко е ОК Пасата ще иска да гасне.Или като я карате погледни къде отделя съединителя ,ако е много нагоре смятай , че е тръгнал.

За това се сещам за сега !
Успех !


stefaan84
Мнения: 80
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 22:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион

Мнениеот stefaan84 » Чет 12 апр 2012 17:36


И аз сам с двете ръце за комби!
Имам я от 2 месеца Б3 1,8 АБС 92г с климатик бензин/газ, за годините си много ми допада и харесва! Имах рено лагуна-2 1,9дци но пасата по нищо не отстапва на френското и по ново возило. Колега гледаи хубаво и взимаи смело.
Успех



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта