Въпросът ми е към колеги от форума които да ми отговорят за да се ориентирам за предстоящата покупка на VW-PassatB4(с решетката отпред)след 1995г.,климатик 1.8,моноинжекцион,90к.с.,ръчна скоростна кутия?
1-Кой вариант е по-дълъг-(КОМБИ или СЕДАН)?
2-Кой вариант(КОМБИ или СЕДАН) изразходва повече гориво-БЕНЗИН,ГАЗ,МЕТАН?
3-С какво единия модел(КОМБИ или СЕДАН) е по-добър от другия?
4-Кой модел(КОМБИ или СЕДАН) е по лесен за обслужване?
Предварително благодаря.Бъдете живи и здрави.
Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Нед 20 ное 2011 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Бяла река,общ.Първомай
Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион
Последна промяна от radich_58 на Пон 09 апр 2012 16:15, променено общо 1 път.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжектор
Предвид мининалната разлика в килограмите им не следва да имат различен разход на гориво http://i.data.bg/07/06/21/428332_orig.jpg
По отношение ценовото обслужване на двигател и ходова част също няма разлика. На седана се разглобяват по-малко пластмаси за смяна на задни амортисьори и/или пружини.
Комбито е с по-голям обем багажник, а за мен, както и според други колеги от естетическа гледна точка има по-добра визия, макар да е чисто субективно.
По отношение ценовото обслужване на двигател и ходова част също няма разлика. На седана се разглобяват по-малко пластмаси за смяна на задни амортисьори и/или пружини.
Комбито е с по-голям обем багажник, а за мен, както и според други колеги от естетическа гледна точка има по-добра визия, макар да е чисто субективно.
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Нед 20 ное 2011 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Бяла река,общ.Първомай
Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжектор
Тези данни от тук за КОМБИ същите ли са и за СЕДАН:
http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=8980
http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=8980
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Нед 20 ное 2011 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Бяла река,общ.Първомай
Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион
Който разбира нека да ми обясни какво е предимството и недостатъците за един същ обем(кубатура)на двигател ако е МОНОИНЖЕКЦИОН и ПЪЛЕН ИНЖЕКЦИОН,какво е ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН?
Предварително благодаря.
Предварително благодаря.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион
Ако си забелязал на пазара има повече Комбита!От тук следва,че имаш повече бройки между които да избираш!Кубатурата на един двигател не е критерий за мощност-има степен на сгъстяване,брой клапани и още куп фактори...Двигателя за който питаш(1.8 моно) става с обикновена газова(евтина),докато газовия инжекцион общо казано представлява допълнителен компютър,4 бр газови дюзи,релета ,инсталация....Инжекциона се монтира предимно на двигатели с пластмасови колектори(смукателни),а и по принцип на многоточковите(пълна инжекция
) инжекциони.

-
- VW експерт
- Мнения: 13411
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион
Почти съм сигурен,без да ровя де,седана е мааалко по-дълъг от комбито.
А казват,че пасата,ако не е комби,не е пасат.Въпреки,че като обем на багажника,нема голема разлика.Ама комбито ме кефи като визия.,не че карам такова.

- kirqka_85
- Мнения: 35
- Регистриран на: Нед 11 юли 2010 20:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион
Zdravko Zankov написа:Почти съм сигурен,без да ровя де,седана е мааалко по-дълъг от комбито.А казват,че пасата,ако не е комби,не е пасат.Въпреки,че като обем на багажника,нема голема разлика.Ама комбито ме кефи като визия.,не че карам такова.
Колега,комбито си е комби и е много одобно за дълъг път !
- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион
Колега ако си намериш запазен 1.8 моно комби взимай смело,но гледай да му работи всичко особено климата че там си
иначе мисля че няма разлика в размерите на седан и комби,един приятел има седан и сме ги сравнявали с стария ми б4 комби и бяха еднакви като дължина,предимството на комбито е че има равен под и можеш да товариш много лесно пък като паднат и седалките и става спалня
,при седана не е равна повърхноста при паднали седалки,другия минус на седана е когато караш назад поради високата задница не се вижда много добре и само на огледала 



-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Нед 20 ное 2011 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Бяла река,общ.Първомай
Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион
С климатик ли е по-добре,или с климатроник? Кое е по надеждно,и не създава проблеми и е по-евтино за ремонт? Между другото ако се повредят климатика или климатроника особено през зимата VW има ли парно? Питам защото искам да ги знам тези неща,защото аз освен LADA-1500S(30г.е карам и още върви,ама вече издъхва)друга лека кола не съм карал.
Предварително благодаря.
Предварително благодаря.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион
Климатика е по-надежден,поради липсата на степ-двигателчета за управление на клапите и липса на контролер ,както е при климатроника.
Зимата така или иначе компресора не се запуска от една защита,мисля под темп.4-5гр.Топло ще имаш при климатика,дори ако нещо по охлаждането се повреди.При климатроника зависи какво се е повредило(контролер,управление на скоростта не вентилатора...).С Климатроник е по-комфортно(ако работи)!

Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион
1-Кой вариант е по-дълъг-(КОМБИ или СЕДАН)?
Няма разлика, или ако има то тя ще е максимум 2-3 см евентуално от разлика в задните брони. Предполагам че питаш заради Ладата - там май комбитата са една идея по-дълги( поне визуално на мен така ми прилича )
2-Кой вариант(КОМБИ или СЕДАН) изразходва повече гориво-БЕНЗИН,ГАЗ,МЕТАН?
Всичко зависи от десния крак. На комбитата дават по книжка с 0.1-0.2 по-голям разход. Може би има малка разлика в аеродинамиката
3-С какво единия модел(КОМБИ или СЕДАН) е по-добър от другия?
Това си е субективно, но лично аз 2 пъти съм се пренасял със стария пасат комби( всички мебели без изключение ), което със седан нямаше как да стане. Според мен, седана е по-"младежки" тип кола - да возиш гаджето, да ходиш по екскурзийки и т.н. Ако ходиш до вилата да си вършиш работа, или да си пренесеш мебели, или имаш голямо семейство с повечко багаж - комбито е истината
4-Кой модел(КОМБИ или СЕДАН) е по лесен за обслужване?
Както един колега по-горе каза, само при достъпа на задните амортесьори има разлика. Иначе - едно и също
П.С. ако не те притеснява по-големия данък, двулитровия мотор със 115к.с.( с кодове 2Е, ADY, AGG ) също е много добър избор - разхода му е много близък до този на 1.8, да не кажа същият, но динамиката е друга. Но пък там с газифицирането е по-различно - при него май си трябва газов инжекцион.
Успех с покупката, и да не забравиш да се похвалиш тук
Няма разлика, или ако има то тя ще е максимум 2-3 см евентуално от разлика в задните брони. Предполагам че питаш заради Ладата - там май комбитата са една идея по-дълги( поне визуално на мен така ми прилича )
2-Кой вариант(КОМБИ или СЕДАН) изразходва повече гориво-БЕНЗИН,ГАЗ,МЕТАН?
Всичко зависи от десния крак. На комбитата дават по книжка с 0.1-0.2 по-голям разход. Може би има малка разлика в аеродинамиката

3-С какво единия модел(КОМБИ или СЕДАН) е по-добър от другия?
Това си е субективно, но лично аз 2 пъти съм се пренасял със стария пасат комби( всички мебели без изключение ), което със седан нямаше как да стане. Според мен, седана е по-"младежки" тип кола - да возиш гаджето, да ходиш по екскурзийки и т.н. Ако ходиш до вилата да си вършиш работа, или да си пренесеш мебели, или имаш голямо семейство с повечко багаж - комбито е истината
4-Кой модел(КОМБИ или СЕДАН) е по лесен за обслужване?
Както един колега по-горе каза, само при достъпа на задните амортесьори има разлика. Иначе - едно и също
П.С. ако не те притеснява по-големия данък, двулитровия мотор със 115к.с.( с кодове 2Е, ADY, AGG ) също е много добър избор - разхода му е много близък до този на 1.8, да не кажа същият, но динамиката е друга. Но пък там с газифицирането е по-различно - при него май си трябва газов инжекцион.
Успех с покупката, и да не забравиш да се похвалиш тук

- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион
radich_58 написа:С климатик ли е по-добре,или с климатроник? Кое е по надеждно,и не създава проблеми и е по-евтино за ремонт? Между другото ако се повредят климатика или климатроника особено през зимата VW има ли парно? Питам защото искам да ги знам тези неща,защото аз освен LADA-1500S(30г.е карам и още върви,ама вече издъхва)друга лека кола не съм карал.
Предварително благодаря.
Ей колега ти минаваш точно по моя път,преди 4 години когато купих моя пасат б4 и аз карах Лада само че 2104


- vpetrovbg
- Мнения: 569
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион
I4o_naskov написа:radich_58 написа: и една препоръка от мен не си взимай евтин вариант,за да няма ядове после
Моля, не заблуждавай колегата! Цената въобще не може да е ориентир - особено в България.


Виж и в гаража ми....
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион
С двете ръце съм за комби!Сега имам малко дете и сме като един пътуващ цирк.Б4-ката(1.9 ТДИ 1Z) ми е комби и събирам всичко в багажника.Предишната ми "каляска" беше Б3-ка(комби разбира се
) 1.8 моно с обикновена АГУ . И нищо , че тогава ме люлееше ергрнлъка пак комбито ми беше супер удобно.Така че колега щом си решил за Б4 1.8 моно търси КОМБИ-низон , това е истината.Това е масова талига и има части колкото си искаш (втора употреба , нови , турски, всякакви)
При покупката мохга да ти дам няколко съвета за какво да гледаш:
1.запалете колата и я изчакайте да загрее до включване на вентилатора.Следи температурата на таблото - вкл перката на 90-92 градуса.После респективно трябва да охледи и да се изключи.
Оборотите трябва да са постоянни (да не играе стрелката на оборотомера) и да са под 1000.При 1.8 моно мизерия прави т.нар степ моторче (регулира оборотите).Ако има проблем там оборотите са променливи , или колата държи високи или гасне.Усеща се веднага , че мотора работи неравномерно.
2.Преди запалването провери маслото на щека - дори и да е черно (за смяна) трябва да е мазно и да няма разни "съсиреци" в него.Нивото му също трябва да е нормално.
3.Пак на студен мотор отвори разширителния съд на охл.с-ма - антифриза трябва да е чист (бистър).Ако е някаква мътилка може да има пробив на гарнитурата на главата и да има навлязло масло в охл.с-ма , или обратно антифриз в маслото.
Ако има вариант я закачете на VAG.Пак ако има вариант като я избираш вземи някого с теб , който има такава кола.Гледай да я вземеш без АГУ !Ще си монтираш сам .За тази кола става обикновена АГУ , няма нужда от газова инжекция.Като си сложиш АГУ-то всичко по него ще ти е чисто ново - клапани , маркучи , бутилка , тръби , мембрани на изпарител и тнт.Майстора ше ти я настрои и си свиркаш.
Моята гореше 11-13/100 в градски условия и 8.5/9 на 100 изван града.
Търси я с климатик (климатриник).Гледай за следи от употреба (състояние на : волан,външен ръб на шоф.седалка , гумички на педали , маншон на ск.лост , ключа на колата.)Пак всичко е субективно , защото всичко се сменя.
Проверете и съединителя - пробвай да потеглиш на 3-та от място с опъната докрай ръчна.Ако всичко е ОК Пасата ще иска да гасне.Или като я карате погледни къде отделя съединителя ,ако е много нагоре смятай , че е тръгнал.
За това се сещам за сега !
Успех !

При покупката мохга да ти дам няколко съвета за какво да гледаш:
1.запалете колата и я изчакайте да загрее до включване на вентилатора.Следи температурата на таблото - вкл перката на 90-92 градуса.После респективно трябва да охледи и да се изключи.
Оборотите трябва да са постоянни (да не играе стрелката на оборотомера) и да са под 1000.При 1.8 моно мизерия прави т.нар степ моторче (регулира оборотите).Ако има проблем там оборотите са променливи , или колата държи високи или гасне.Усеща се веднага , че мотора работи неравномерно.
2.Преди запалването провери маслото на щека - дори и да е черно (за смяна) трябва да е мазно и да няма разни "съсиреци" в него.Нивото му също трябва да е нормално.
3.Пак на студен мотор отвори разширителния съд на охл.с-ма - антифриза трябва да е чист (бистър).Ако е някаква мътилка може да има пробив на гарнитурата на главата и да има навлязло масло в охл.с-ма , или обратно антифриз в маслото.
Ако има вариант я закачете на VAG.Пак ако има вариант като я избираш вземи някого с теб , който има такава кола.Гледай да я вземеш без АГУ !Ще си монтираш сам .За тази кола става обикновена АГУ , няма нужда от газова инжекция.Като си сложиш АГУ-то всичко по него ще ти е чисто ново - клапани , маркучи , бутилка , тръби , мембрани на изпарител и тнт.Майстора ше ти я настрои и си свиркаш.
Моята гореше 11-13/100 в градски условия и 8.5/9 на 100 изван града.
Търси я с климатик (климатриник).Гледай за следи от употреба (състояние на : волан,външен ръб на шоф.седалка , гумички на педали , маншон на ск.лост , ключа на колата.)Пак всичко е субективно , защото всичко се сменя.
Проверете и съединителя - пробвай да потеглиш на 3-та от място с опъната докрай ръчна.Ако всичко е ОК Пасата ще иска да гасне.Или като я карате погледни къде отделя съединителя ,ако е много нагоре смятай , че е тръгнал.
За това се сещам за сега !
Успех !
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 22:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Питане-информация за VW-Passat B4-1.8-,90к.с.,моноинжекцион
И аз сам с двете ръце за комби!
Имам я от 2 месеца Б3 1,8 АБС 92г с климатик бензин/газ, за годините си много ми допада и харесва! Имах рено лагуна-2 1,9дци но пасата по нищо не отстапва на френското и по ново возило. Колега гледаи хубаво и взимаи смело.
Успех
Имам я от 2 месеца Б3 1,8 АБС 92г с климатик бензин/газ, за годините си много ми допада и харесва! Имах рено лагуна-2 1,9дци но пасата по нищо не отстапва на френското и по ново возило. Колега гледаи хубаво и взимаи смело.
Успех
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW и 50 госта