Гуми, тестове - размисли и страсти - абе бърборилня

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Wizi
Мнения: 329
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Wizi » Сря 11 окт 2006 14:47


chukov написа:Без повече коментари на тема тестове и кой колко е заблуден

Чист и спретнат отговор


Каква марка и какъв модел според вас е подходящ и за кого
Защото Варна, Бургас, Пловдив и Троян, Смолян, Русе са съвсем различни неща все пак.

Моля за отговор.


Супер интересно! Ти сещаш ли се, че България е около поне 5 пъти по-малка като площ от Германия и ако трябваше действително да се взима предвид кой къде живее, защото видите ли имало различни атмосверни условия, то НИКОГА нямаше да се стигне до консенсус или щеше всяка година да има по 87136244 теста за се обхванат различните региони в страната.

А и каквото и да напишем, пак ще дойде някой, на когото под ника му пише РАЗБИРАЧ, като колегата тук:

GTivan написа:КОЛЕГИ айде малко да спрете с тея глупости с които заливате темата последните две страници са за кофата, с нищо не допринасят за избора на зимни гуми. И стига с тоя ADAC може да са много добри в тестовете на гуми и др., но тук все пак е България и предпочитам мнението на колегите отколкото на тестовете.


ТОЧНО защото ADAC казва, че някоя гума е добра, то автоматично означава, че тя е наистина ДОБРА! Ама не.... ние сме си българия и к'вот кажат тукашните "експерти" явно само това има значение.

Не вярвам на очите си! А и вече губя и желание....


Ето какво мисля аз по въпроса за избора на зимни гуми:
1во и НАЙ-важното: гумите да са НОВИ. Гума по-стара от 2 години отпада автоматично.
2ро: гледам по възможност да е някоя по-известна марка, защото това увеличава вероятността инжинерчетата да са си свършили качествено работата в пресмятането на гумата и избор на материали в нея
3то: в крайна сметка избирам модел който ми е по джоба, което в повечето случаи така или иначе автоматично ме води до някой конкретен вариант и всичките приказки, които сме писали тук, всичките тестове, които сме чели и слушали, всичките оферти на "разбирачите" спират да имат значение.




Потребителски аватар
chukov
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 27 мар 2006 15:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дряново
Контакти:

Мнениеот chukov » Сря 11 окт 2006 14:52


Забравил си

4-то къде е произведена гумата

Ако в Германия се продава произведен във Франция Мишлен, то в България вероятността да се продава произведен на друго място е учудващо голяма

Ако смяташ, че няма разлика в качеството на продукта :lol:
Ела да видиш произведени Пирели в Бразилия и в Италия по какво си приличат.


Потребителски аватар
chukov
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 27 мар 2006 15:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дряново
Контакти:

Мнениеот chukov » Сря 11 окт 2006 15:00


Wizi написа:
Супер интересно! Ти сещаш ли се, че България е около поне 5 пъти по-малка като площ от Германия и ако трябваше действително да се взима предвид кой къде живее, защото видите ли имало различни атмосверни условия, то НИКОГА нямаше да се стигне до консенсус или щеше всяка година да има по 87136244 теста за се обхванат различните региони в страната.



А ти дали се сещаш, че може един път да ти се наложи да разчиташ на колата си в труден момент и тогава ти идва нанагорнище
Че когато зимата трябваше в дълбокия сняг да закарам детето на лекар в Търново - изобщо не съм си мислил какво правят гумите на мокър път ами как ще се добера до Търново и трепериш да не закъсаш някъде по пътя с болно малко дете.

Има си значение къде живееш и то голямо.


Потребителски аватар
Wizi
Мнения: 329
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Wizi » Сря 11 окт 2006 15:12


Когато е от толкова голямо значение къде точно се намираш геогравски погледнато, тогава обикновенно хората се замислят повече за кола 4х4, а не кои са по-добрите гуми.

Ако живееш в такива тежки зимни условия то избора на гуми е още по-лесен - просто си търсиш НАЙ-добрите и остава да разчиташ и на собствените си умения.

Ако не живееш някъде, където пада много сняг, то можеш да си избереш гуми, които са по-добри на мокро, но по-зле се държат на сняг и пак ще и първенец в квартала.

Абе толкова ли е сложна цялата тема или е по-важно просто да върви някаква дискусия :?:


Потребителски аватар
GTivan
Мнения: 340
Регистриран на: Пон 11 окт 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот GTivan » Сря 11 окт 2006 15:38


Wizi написа:............

Не исках да цитирам глупавият ти пост отново та затова съм го изтрил, но виж колега, какво пише под ника няма никакво значение пък и не го определям аз ( то и под твоя пише същото ). Ти явно не четеш какво съм написал , не че сме Българи а , че сме в България. И друго когато ADAC, дойдат да тестват гуми в България и напишат, че този и този модел гуми са "най-добри" за пътните условия в България е тогава ще се позамисля и ако са ми по джоба ще си взема.


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Сря 11 окт 2006 15:55


[quote="chukov"]...Ако смяташ, че няма разлика в качеството на продукта...quote]

Е как ще има има разлика :shock
Нали ти ме убеждаваше до вчера, че в Турция Bridgestone и lassa се разделяли на конвера за щампа на името. Сега какво, не помним вчера какво сме писали?! :)


Потребителски аватар
Wizi
Мнения: 329
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Wizi » Сря 11 окт 2006 15:59


GTivan написа:И друго когато ADAC, дойдат да тестват гуми в България и напишат, че този и този модел гуми са "най-добри" за пътните условия в България е тогава ще се позамисля и ако са ми по джоба ще си взема.


Готин, хайде напъни се малко и се опитай да родиш мисъл, която да обясни какви са тези разлики в пътната обстановка, че да наложат различни тестове за България и Германия...... Според мен просто ти е скучно и се опитваш да ми донесеш вода от 9 кладенеца как думата на ADAC пет пари не струва. Давай, знам че можеш ;)


Потребителски аватар
GTivan
Мнения: 340
Регистриран на: Пон 11 окт 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот GTivan » Сря 11 окт 2006 16:07


След като знаеш защо да го правя. Няма смисъл да се моря заради теб точно. :lol: А между другото това ADAC що е, щото у нас го нема.


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Сря 11 окт 2006 16:09


GTivan написа:А между другото това ADAC що е, щото у нас го нема.

Има го и у нас и му викат СБА, ама на практика позициите му нямат нищо общо с тези на ADAC в Германия. Демек много сме далече от истината, както обикновено.
И стига глупости с това миродавни ли са тестовете на ADAC. Цял свят им вярва, само ние търсим под вола теле


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Сря 11 окт 2006 16:11


yossarian написа:
chukov написа:...Ако смяташ, че няма разлика в качеството на продукта...


Е как ще има има разлика :shock
Нали ти ме убеждаваше до вчера, че в Турция Bridgestone и lassa се разделяли на конвера за щампа на името. Сега какво, не помним вчера какво сме писали?! :)


:да:

Последна промяна от tyo на Сря 11 окт 2006 16:13, променено общо 1 път.


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Сря 11 окт 2006 16:12


Wizi написа:1во и НАЙ-важното: гумите да са НОВИ. Гума по-стара от 2 години отпада автоматично.
2ро: гледам по възможност да е някоя по-известна марка, защото това увеличава вероятността инжинерчетата да са си свършили качествено работата в пресмятането на гумата и избор на материали в нея
3то: в крайна сметка избирам модел който ми е по джоба, което в повечето случаи така или иначе автоматично ме води до някой конкретен вариант и всичките приказки, които сме писали тук, всичките тестове, които сме чели и слушали, всичките оферти на "разбирачите" спират да имат значение.


Кратко и ясно.
Позволявам си да добавя и 4то: в определени ситуации и най-добрата скъпа гума не може да помогне на самонадеяно задкормилно устройство


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Сря 11 окт 2006 16:13


Wizi написа:... Според мен просто ти е скучно и се опитваш да ми донесеш вода от 9 кладенеца ...


Не се хаби, акъл не е .. да го набиеш на сила, нито това е целта. Но както вече отбелязвам за незнам кой път, в този форум е много по-важно какво казал, баджанака на шуролеката на братоевия девер по-миналата година на чукуровския панаир, от колкото факта че 2 и 2 прави 4. Човеко не само си е в България, но си е и Бугар, Булгаарр :D Он че ми каже не мене че джамот бил чикло. :D

Алеко преди 120 години ги е описал не са мръднали от тогава, което е тъжно!


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Сря 11 окт 2006 16:17


GTivan написа:...

То пише, ама требе да можеш да четеш :D

А СБА преди 20-ина години не беше толкова зле.


Потребителски аватар
chukov
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 27 мар 2006 15:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дряново
Контакти:

Мнениеот chukov » Сря 11 окт 2006 16:17


yossarian написа:
chukov написа:...Ако смяташ, че няма разлика в качеството на продукта...quote]

Е как ще има има разлика :shock
Нали ти ме убеждаваше до вчера, че в Турция Bridgestone и lassa се разделяли на конвера за щампа на името. Сега какво, не помним вчера какво сме писали?! :)


Ами убеждавах те защото заводът е японски, ама новоизграден и оборудван с японска техника, а не купен стар завод, както е в случаите на Тигър, Сава, Монтана и т.н.

А Тигър като са на Мишлен да не работят с френско оборудване. Бачкат си със старите мощности.
Заводът в Турция го построиха японците за да стъпят на огромния пазар на спедиторските фирми в близкия изток, където основният транспорт и търговия става с камиони. Със сигурност са помислили преди да инвестират такава сериозна сума.

Мишлен като са купили Тигър може и да произвеждат Мишлен в сръбския завод ама за пазара в източна европа.

Гуд Иър като са купили SAVA да не са разринали завода и да са го изградили изцяло с английски мощности. Бълват Савата на неплатежоспособния бивш соцпазар и така заемат сериозен дял и тук, но не с произведени в англия или в другите им сериозни заводи гуми.


Не са толкова елементарни и леснообясними нещата, както се опитваме да ги направим.


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Сря 11 окт 2006 16:26


chukov написа:Гуд Иър като са купили SAVA да не са разринали завода и да са го изградили изцяло с английски мощности. Бълват Савата на неплатежоспособния бивш соцпазар...


E те тука си в голяма, голяма заблуда! Цялото производствено оборудване е сменено между 2003 и 2005 година А за % който SAVA държат на евро-пазарите Ласа просто могат да си мечтаят :wink:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта