Картерни изпарения и интеркулер?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Картерни изпарения и интеркулер?

Мнениеот Даскала™ » Пон 09 апр 2012 10:07


ventotdi написа: Единствената причина картерните изпарения да са в смукателя ,е че са силно замърсяващи околната среда и целта е мотора и тях да изгаря !

Следователно няма как да говорим за картерна вентилация и евентуални запушвания?

ventotdi написа: Единствената разлика като ги извадиш от смукателя е ,че вече няма да има вакум там ,а от самотек ще излизат тия изпарения.



Ами този вакум?
Като не го има вече там променя ли работата на мотора или?




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Картерни изпарения и интеркулер?

Мнениеот ventotdi » Пон 09 апр 2012 10:18


страх трябва да има само когато е запушен сепаратора ,защото съм виждал как 2.5 ТДИ хвърля щеката на маслото на празен ход заради запушен сепаратор . Ако не си извел картерните изпарения на вън ,а филтъра е затлачен до минимална пропускваемост също не е добре ;)

Няма проблем . Хубаво е зимата пак да си вкарвате картерните изпарения за да може мотора да диша топъл въздух и при натрупан конденз в сепаратора да може мотора до го изсмуче ,че да не замръзне там и да стане беля иначе лятото всичко клони към положително ,ако са изведени на вън ... не омаслява , не топли излишно интеркуулера , качва единиците на дебитомера .


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Картерни изпарения и интеркулер?

Мнениеот kiko946 » Сря 11 апр 2012 9:02


samo_pechka написа:
Даскала™ написа:Не бе...сериозен съм :!:
В крайна сметка само бензинови коли съм карал :!:

:?:

Ами то казано в най-общия смисъл ефекта от интеркулера е следния - да охлажда вкарвания от турбината въздух с цел по-добра и ефективна работа на двигателя-като резултат по-висока мощност и по-добър топлинен баланс на мотора! Въздухът когато е охладен има повече кислород на единица обем от въздух който не е "охладен" ,това естествено при равни условия (налягане турбо,модел кола и т.н.)


и да допълня когато е охладен се свива и обратно когато е топъл се разширява , затова при първия вариант кислорода е повече и се осигурява добро горене ...обратния вариант, при липса на кислород загасва



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 16 госта