





Колата ми е с големия воден радиатор с дифозьора с двете перки от модела който втората перка се задвижва с ремък от първата перка когато вкл климатика перките сработват на бавната степен.

zfa159 написа:Колата ми е с големия воден радиатор с дифозьора с двете перки от модела който втората перка се задвижва с ремък от първата перка когато вкл климатика перките сработват на бавната степен.
Това само по себе си означава,че предната перка не ти е необходимаВъпросът е да се върже 2-та степен на заводските перки да си тръгва,когато се повиши налягането на фреона над 17 атмосфери (както е при заводския климатик на В4 ).Това се прави най-лесно с едно реле между червен и червено-черен кабел на датчика на радиатора,като релето взима сигнал от пресостата (датчика за налягане на фреона).
Иначе тези ел. мотори могат да се ремонтират обикновено,прати ми го по Еконт,да ти го оправим и да ти го пратя обратно,но пак остава опцията да си го направиш,както си е заводски и да не се занимаваш с други перки.


и ся си бячкат.Но забелязах нещо друго,перките не тръгват веднага след сработването на компресора а с доста голямо закъснение ,значи вкл;компресора работи изкл за малко пак вкл и чак тогава сработват скапаните перки и то директно на втора степен което ме кара да си мисля че има нещо сбъркано в цялата схема на свързване на скапаните италианци .За мен не е нормално компресора да вкл и изкл а перките да тръгват чак след като станат 17 бара и пресостата ги вкл на бързи
Явно трябва всичко да преправя на скапаната Диария аххххххх колко е близо да изкормя всичко и да я направя само климатик .Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта