pas1.8mi написа:Ако ще карате колата още дълго,ще се наложи по-сериозен ремонт!До колко е оправдан финансово обаче....
Мотора има още малко хляб ама си е пътник!И както каза колегата ,струва ли се да се прави!?
pas1.8mi написа:Ако ще карате колата още дълго,ще се наложи по-сериозен ремонт!До колко е оправдан финансово обаче....

muns61 написа: Този, дето ти е мерил компресия, явно не знае как да прави диагностика, за да се разбере клапани или сегменти са виновни.
Каквото е да правиш, пари ще даваш...

Layman написа:muns61 написа: Този, дето ти е мерил компресия, явно не знае как да прави диагностика, за да се разбере клапани или сегменти са виновни.
Каквото е да правиш, пари ще даваш...
Аз доколкото знам слагат масълце в цилиндрите и ако вдигне компресията са проблемни повече сегментите отколкото клапаните. Ако компресията запази предишните си параметри са виновни клапаните. Не се занимавам с ремонти, но.. Така ли е?
А иначе ми се струва, че доста понаплашихте колегата.
valter1968: На нашите мотори не се правят основни ремонти - не че е невъзможно, не е оправдано.
1.Гори масло - гумичи без махане на главата.
2.Няма копресия от клапани - обезглавяване и ревизиране на главата + гумички.
3.Няма компресия от сегменти - смяна на сегменти + ревизиране на главата, доколкото е нужно + гумички.
По-вероятно си за 2 (вагените са по-кекави в главата отколкото в блока)и едни 200 до 300лв ще те оправят


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта