Не съм се качвал на автомобил който да друса повече от Г2.
Всичко друго е без значение за мен.
Бихте ли си купили чисто нов Голф 2, ако се произвеждаше?
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
kaloyan22 написа:Не съм се качвал на автомобил който да друса повече от Г2.
Всичко друго е без значение за мен.
Значи за теб Волга е идеалната кола! Продавай Пасата, и взимай Волгата!
Принципно всички немски коли са с твърди окачвания. Пасата също не вози меко. Ако искаш кола с меко возене, вземи си френска.
- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ще науча китайскииииииии http://www.jetta.com.cn 

- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
vesics написа:НИКОГА ТВА Е СЪС СУПЕР СТАР ДИЗАЙН И Е ВЕЧЕ ЛЕГЕНДА
Абе то и MB G55 e със стар дизаин Shelby GT500 и тои е със стар дизаин и още доста такива .... не сравнявам Голф 2 с тези по горните ... макар 4е в ли4ната ми класация го слагам при тях ....
Просто исках да ти кажа 4е оправданието не ти струва
Явно се кефиш на нов дизаин .... купи си една Toyota Yaris
....примерно .... .да си много савременен - Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Оказа се колеги, че в Китай все още правят Джета, сноще успях чрез Гугъл трнслейт да преведа някои неща от въпросния сайт, ама повечето са като графика, не като текст и преводачката не ги хваща....все пак, там пише че от 91 до 98 година са го произвеждали почти без изменения от базовия, със 1,6 карбураторен мотор /чудя се какъв ли карб са му слагали
/, после са пуснали GTX версия със 1,6 мотор с ПЕТ клапанни глави, следват фейслифти, немците са се изхитрили и на место да правят нов дизайн са му сложили предница от пасат
последно четох че им слагат вече и мотори SDI, предполагам като на тройките. Лично на мен ми беше интересна статията, ама не съм чак толкова на ти с английския, пък и тук там се усеща че и грешки има при превода, ако някой се чувства в състояние да я преведе ще му я пратя и може да я постнем....
Правят в Китай и Бора, ама с предница на Джета-5, тея китайци явно много обичат да си присаждат предници
ПС за цената нищо не открих, ама пък пишеше че покрива Евро 5, така че вноса не е невъзможен
/, после са пуснали GTX версия със 1,6 мотор с ПЕТ клапанни глави, следват фейслифти, немците са се изхитрили и на место да правят нов дизайн са му сложили предница от пасат Правят в Китай и Бора, ама с предница на Джета-5, тея китайци явно много обичат да си присаждат предници
ПС за цената нищо не открих, ама пък пишеше че покрива Евро 5, така че вноса не е невъзможен
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
ACCELERATOR написа:kaloyan22 написа:Не съм се качвал на автомобил който да друса повече от Г2.
Всичко друго е без значение за мен.
Значи за теб Волга е идеалната кола! Продавай Пасата, и взимай Волгата!![]()
Принципно всички немски коли са с твърди окачвания. Пасата също не вози меко. Ако искаш кола с меко возене, вземи си френска.
И аз така си мислех до като не се качих на моята.Возията на Б4 се различава коренно от тази на Б3.Пасат Б4-комби вози меко почти като Вектрата, като определено седалките са по-комфортни.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта

