Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
Steels
Мнения: 418
Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
Автомобил: Arteon SB 280hp
Двигател: DNFE
Местоположение: Бургас/София

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5, Микроключета

Мнениеот Steels » Сря 18 апр 2012 21:03


Разглобих аз всичко и имах напукани студени спойки, но вътре където е моторчето това кафявото калпаче се върти свободно и въпросът ми е така ли трябва да е? Не твябва ли да се върти заедно с моторчето тоест като въртя кафявата част и моторчето да се върти а то все едно превърта? Кафявата част превърта не завърта целият мотор така да се каже.
Прикачени файлове
image011.jpg




brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5, Микроключета

Мнениеот brum » Сря 18 апр 2012 21:08


Така трябва да е. Като мотора се развърти го зацепва (има си механизъм). Докато мотора не се върти - не е зацепен към колелото.


Потребителски аватар
alexkoleff
Мнения: 113
Регистриран на: Нед 29 юли 2007 2:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Berlin/Варна

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5, Микроключета

Мнениеот alexkoleff » Сря 18 апр 2012 22:47


Кажете моля Ви как си регулирате бравата на врата, че да може да се затваря така леко както преди да я свалите (бравата). Има ли някакъв трик, защото аз пробвах (поради друга причина свалих бравата), но сега се затваря по-трудно и нещо немога да го докарам както преди. Благодаря Ви предварително за идеите.

RESPECT.


Потребителски аватар
_Technics
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 12 май 2008 21:50
Автомобил: VW Passat 2002
Двигател: AKN V6 350HP
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5, Микроключета

Мнениеот _Technics » Чет 19 апр 2012 0:42


Без да отклонявам тази доста полезна тема (вършила ми работа и на мен) искам да попитам нещо свързано с разглобяването и сглобяването:
Боядисаха ми предна дясна врата, като са разглобили и сглобили всичко, НО след това вратата от вън за да се отвори дръжката се дърпа ДВА пъти, първия път отваря малко (като недорбе затворена врата) втория път вече успешно! Ест. записва и грешка:
00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221)
27-00 - Implausible Signal
Много е кофти, накрая ще се изкърти. Мога ли да регулирам нещо ? предполагам нещо не са регулирали добре ? има едно жилце с една пластмаса с едни зъбчета... да и променя позицията за по-стегнато или по-свободно жило ? До колкото помня болта, закрепящ елемента за патрон/ключ имаше определен брой обороти, дали от там трябва да коригирам нещо ? Много благодаря предварително !!! :bowdown
///когато си разглбоя сам нещо помня кое как е било и грешка няма, но така незнам къде са допуснали грешката :( ///


Потребителски аватар
Steels
Мнения: 418
Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
Автомобил: Arteon SB 280hp
Двигател: DNFE
Местоположение: Бургас/София

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5, Микроключета

Мнениеот Steels » Чет 19 апр 2012 8:42


Тъй като ключетата който бях купил по рано се оказаха напълно несъвместими. Реших да си поръчам това http://store.comet.bg/bg/CatalogueFarne ... t/1011585/ , но имам въпрос и той е - Къде да запоя кабелите? :D :oops:


Потребителски аватар
Steels
Мнения: 418
Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
Автомобил: Arteon SB 280hp
Двигател: DNFE
Местоположение: Бургас/София

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5, Микроключета

Мнениеот Steels » Чет 19 апр 2012 9:10


alexkoleff написа:Кажете моля Ви как си регулирате бравата на врата, че да може да се затваря така леко както преди да я свалите (бравата). Има ли някакъв трик, защото аз пробвах (поради друга причина свалих бравата), но сега се затваря по-трудно и нещо немога да го докарам както преди. Благодаря Ви предварително за идеите.

RESPECT.


Мисля че няма никакъв трик просто като си я вадил е трябвало да смажеш. Тя бравата се хваща с болчета и до там, няма как да я регулираш. :005:


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5, Микроключета

Мнениеот brum » Чет 19 апр 2012 9:57


Не се регулира бравата, а чопа дето на купето. Иначе и бравата мърда малко, ама от нея е по-трудно.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5, Микроключета

Мнениеот brum » Чет 19 апр 2012 10:00


_Technics написа:Без да отклонявам тази доста полезна тема (вършила ми работа и на мен) искам да попитам нещо свързано с разглобяването и сглобяването:
Боядисаха ми предна дясна врата, като са разглобили и сглобили всичко, НО след това вратата от вън за да се отвори дръжката се дърпа ДВА пъти, първия път отваря малко (като недорбе затворена врата) втория път вече успешно! Ест. записва и грешка:
00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221)
27-00 - Implausible Signal
Много е кофти, накрая ще се изкърти. Мога ли да регулирам нещо ? предполагам нещо не са регулирали добре ? има едно жилце с една пластмаса с едни зъбчета... да и променя позицията за по-стегнато или по-свободно жило ? До колкото помня болта, закрепящ елемента за патрон/ключ имаше определен брой обороти, дали от там трябва да коригирам нещо ? Много благодаря предварително !!! :bowdown
///когато си разглбоя сам нещо помня кое как е било и грешка няма, но така незнам къде са допуснали грешката :( ///


Т'ва жило можеш да го местиш докато му намериш добра позиция. В момента явно е хлабаво и затова така се получава. А т'ва дето се навива за заключване на патрона във врата няма малко или много - или държи патрона във вратата или не. Ако го пренатегнеш (или пре-разхлабиш) рискуваш заключващия пръстен да изскочи от леглото си и да трябва да разглабяш вратата зада го наместиш. Отделно, че ако ти е за първи път да го слагаш на мястото му е доста тегаво.

Грешката която ти записва не е свързана с този проблем дето описваш. Най-вероятно се дължи на напукани спойки. И по-малко вероятно на прекъсващ кабел.


Bill
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 07 апр 2012 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5, Микроключета

Мнениеот Bill » Чет 19 апр 2012 17:12


_Technics написа:Без да отклонявам тази доста полезна тема (вършила ми работа и на мен) искам да попитам нещо свързано с разглобяването и сглобяването:
Боядисаха ми предна дясна врата, като са разглобили и сглобили всичко, НО след това вратата от вън за да се отвори дръжката се дърпа ДВА пъти, първия път отваря малко (като недорбе затворена врата) втория път вече успешно! Ест. записва и грешка:
00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221)
27-00 - Implausible Signal
Много е кофти, накрая ще се изкърти. Мога ли да регулирам нещо ? предполагам нещо не са регулирали добре ? има едно жилце с една пластмаса с едни зъбчета... да и променя позицията за по-стегнато или по-свободно жило ? До колкото помня болта, закрепящ елемента за патрон/ключ имаше определен брой обороти, дали от там трябва да коригирам нещо ? Много благодаря предварително !!! :bowdown
///когато си разглбоя сам нещо помня кое как е било и грешка няма, но така незнам къде са допуснали грешката :( ///



Тази пластмаса на жилото е капсулована на него и служи за захващането му в ръчката за отваряне от вън. От нея не се регулира нищо. Болта за патрона се завива до край(без да се прекалява), служи за придвижване на метално кожушче, което осигурява патрона против изваждане навън.
Самата брава се стяга с два болта за вратата(също не се регулира нищо с тях), ако са стегнати прекалено силно може да се получи леко пресукване на бравата. От там механизма за отваряне да заяде и при дърпане на ръчката да не сработва и вратата да не се отваря. Съветвам те да ги отслабиш леко и пак да пробваш как се отваря.

Последна промяна от Bill на Съб 21 апр 2012 22:15, променено общо 1 път.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5, Микроключета

Мнениеот brum » Чет 19 апр 2012 17:51


С капсулованото жило точно пък се регулира при колко дръпната дръжка (външна) на вратата да отвори вратата. Ако е прекалено хлабаво - не отваря, ако е прекалено стегнато май имаше някакъв проблем със затварянето. Самата капсуловка на жилото в единия край е оребренеа и ляга в едно каналче с ребра. Може да се мести напред и назад зъбче по зъбче в канала докато се намери правилното място. По спомени за да се стигне до това и да може да се регулира се сваля само патрона.


Bill
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 07 апр 2012 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5, Микроключета

Мнениеот Bill » Съб 21 апр 2012 22:14


Знам че пластмасовата капсуловка на жилото е оребрена, просто не съм и отдавал такова внимание. При мен и на четирите врати, жилата са в крайно положение - навътре към бравата и се отварят перфектно. Също така карам и една Bora, при нея положението е същото. Явно може да се обере малко хлабината на жилото от тези оребрявания и вероятно е необходимо при някои брави. Предполагам това е направено с цел ако при серийното производство на тези жила, накое се яви малко по-дълго, това да може да се компенсира.

P.S.Моя грешка, че съм се изказал малко категорично за жилото.


Потребителски аватар
lightfire
Мнения: 14
Регистриран на: Чет 05 яну 2012 14:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5

Мнениеот lightfire » Вто 24 апр 2012 7:02


Milanov написа:Да действително схемата на Голф се различава, вижте в руския сайт.
Радвам, се че съм бил полезен, който си няма работа да си сменя микрета.
При мен проблема беше в дясна врата, в момента в който ми се развали лявата, ще пробвам варианта без външен бутон, тост да дублирам двата бутона и да не дупчим колите.
За информация на задната багажна врата, както съм написал по напред в темата, е плъзгач, в който реално са два бутона, който аз ги събрах в един. Ако не бъркам нещо, същата простотия е и в бравите на вратите, има бутони който са дублирани.
Проблем е какво точно управлява втория бутон, за да не се върне плюс, през плафона и да стане фал, не че няма решение, с диод. Бравите на задните врати се различават по това, че в тях липсват двата бутона за управление на централното, защото, там няма ключалки, но другите бутони си ги има.

Днес монтирах и аз външни бутончета всичко си сработи перфектно. Благодарности на колегата Milanov, който ми обясни всичко как трябва да стане по скайп. При голф 4 кабелът който трябва да заголите е кафяво-бял. Ако някой се нуждае от помощ да пита.
Поздрави
Георги


JORDITO
Мнения: 263
Регистриран на: Пон 19 май 2008 8:49
Автомобил: Skoda Octavia III
Двигател: CLHA 2014
Местоположение: София

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5, Микроключета

Мнениеот JORDITO » Вто 08 май 2012 11:21


_Technics написа:Без да отклонявам тази доста полезна тема ...

Колега аз имах подобен проблем с шофьорската врата на шкодата и се оказа, че като са я разглобявали са обърнали куката на жилото в другата посока и са загубили една пластмасова щипка, която държи жилото притиснато към канала вътре. С малко труд и творчество и незаменимата свинска опашка си реших проблема. Погледни като свалиш кората да не би да липсва и при теб щипката и затова да седи хлабаво жилото.


Потребителски аватар
Venci83
Мнения: 132
Регистриран на: Пет 06 яну 2012 15:59
Автомобил: Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Varna Burgas

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5, Микроключета

Мнениеот Venci83 » Сря 09 май 2012 17:27


И аз си монтирах външен бутон, благодарение на колегата Milanov. :bowdown Аз предпочетох да го монтирам на вратата, а не на колонката, но не е от голямо значение. Утре се заемам с другите врати, понеже не ми работят три микроключета. Прилагам снимка за да придобиете представа.


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Бутон за вратата на Пасата B5.5, Микроключета

Мнениеот achodemo » Чет 10 май 2012 21:15


Здравейте колеги , изчетох темата с интерес . Никъде в нея обаче не срешнах "обратния" проблем с въпросните ключета. При мен се случва това ,че една нощ ми се налага да слизам до колата и да изключвам алармата , защото спонтанно се активира , и фабричната и допълнителната ,която имам . Проблема както се досещате идва от там ,че на една от вратите ключето подава сигнал за отворена врата . Както повечето от вас знаят при затворена врата ключето е освободено от натиск на палеца и прекъсва връзката , та изхождайки от това по-логичното е при износено ключе то да не дава контакт при натиск и съответно да не отчита отварянето на вратата , Но обратното не ми е понятно още защо се получава . Идва така ,че все едно се получава отечка в самото ключе и то подава маса към контролния кабел или незнам .

Някой с подобен проблем и евентуално опит в решението на проблема ??! :)



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта