как най точно се регулира делко ( домашни условия )

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
barz_i_iarosten
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

как най точно се регулира делко ( домашни условия )

Мнениеот barz_i_iarosten » Чет 12 окт 2006 21:22


ходих на 2 пъти за 2 дни и само дадох 30 лв и са е по зле от колкото преди да я карам по майстори , някой може ли да ме светне как най точно да си го регулирам , преди ми палеше от втория път като врътна ключа са съм касметлия ако запали от 4-тия 5-тия ...


благодаря предварително колеги :П




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 12 окт 2006 22:36


На загрял двигател отхалби делкото и го завърти и търси положението където започват да падат оборотите. Върни в посока повишаване на оборотите.фиксирай и пробвай как се форсира и как ускорява.Ако не е добре завърти още малко на изпреварване.
Но е субективно и неточно.Иди при някой със стробоскоп.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: как най точно се регулира делко ( домашни условия )

Мнениеот vit_autosofia » Пет 13 окт 2006 3:53


barz_i_iarosten написа:ходих на 2 пъти за 2 дни и само дадох 30 лв и са е по зле от колкото преди да я карам по майстори , някой може ли да ме светне как най точно да си го регулирам , преди ми палеше от втория път като врътна ключа са съм касметлия ако запали от 4-тия 5-тия ...


благодаря предварително колеги :П

Ела да ти го светна със стробоскоп.Кафето е от мен,а за плащане не мисли изобщо. :wink: :wink: Поздрави


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Пет 13 окт 2006 5:25


На загрял двигател и аз паля от 2/3-ти път а тва от както смених свещите (1седмица) възможно ли е да е от същото?


barz_i_iarosten
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barz_i_iarosten » Пет 13 окт 2006 9:13


kris11 написа:На загрял двигател отхалби делкото и го завърти и търси положението където започват да падат оборотите. Върни в посока повишаване на оборотите.фиксирай и пробвай как се форсира и как ускорява.Ако не е добре завърти още малко на изпреварване.
Но е субективно и неточно.Иди при някой със стробоскоп.


на ляво или на дясно беше повишаване ( според тва как застанеш срещу колата ? )


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Съб 14 окт 2006 4:08


barz_i_iarosten написа:
kris11 написа:На загрял двигател отхалби делкото и го завърти и търси положението където започват да падат оборотите. Върни в посока повишаване на оборотите.фиксирай и пробвай как се форсира и как ускорява.Ако не е добре завърти още малко на изпреварване.
Но е субективно и неточно.Иди при някой със стробоскоп.



Незнам другите какво мислят,но според мен центровка на ушенце не става :roll:

Последна промяна от vit_autosofia на Нед 15 окт 2006 4:19, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
biol
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот biol » Съб 14 окт 2006 9:15


най-лесно отиваш при васето има една урудка стребоскоп
и го регулира
нещо много важно -- знае и как и колко !!!! :twisted: :twisted:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Съб 14 окт 2006 13:13


Най добрата центровка се прави според мен по следният начин-При напълно загрял мотор даваш делкото в повече предварение и даваш газ на висока предавка с ниска скорост за да се чуе аванса как чатка.След което започваш да връщаш в закъснение по много малко и пробваш докато спре да се чува аванс или се чува много рядко и само веднъж.Това според мен е най добрата центровка :wink:


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 14 окт 2006 16:55


rusiq_24 написа:Най добрата центровка се прави според мен по следният начин-При напълно загрял мотор даваш делкото в повече предварение и даваш газ на висока предавка с ниска скорост за да се чуе аванса как чатка.След което започваш да връщаш в закъснение по много малко и пробваш докато спре да се чува аванс или се чува много рядко и само веднъж.Това според мен е най добрата центровка :wink:


ами ако бензина, който е в резервоара е ментак :shock
и сложиш по-хубав какво правим - колата ще е с закъснение
иначе има логика в това - по принцип колкото е повече толкова е по-добре предварението стига да няма детонации.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Съб 14 окт 2006 21:35


ivo123 написа:
rusiq_24 написа:Най добрата центровка се прави според мен по следният начин-При напълно загрял мотор даваш делкото в повече предварение и даваш газ на висока предавка с ниска скорост за да се чуе аванса как чатка.След което започваш да връщаш в закъснение по много малко и пробваш докато спре да се чува аванс или се чува много рядко и само веднъж.Това според мен е най добрата центровка :wink:


ами ако бензина, който е в резервоара е ментак :shock
и сложиш по-хубав какво правим - колата ще е с закъснение
иначе има логика в това - по принцип колкото е повече толкова е по-добре предварението стига да няма детонации.
Ами колега аз си мислех че момчето иска да си прави центровка на колата с бензина с който я кара а не с този които го има в германия примерно.Това което си казал е вярно спор няма и точно за това съм казал "или се чува много рядко и само веднъж" за да има аванс и за по силен бензин или газ примерно. :wink:


barz_i_iarosten
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barz_i_iarosten » Нед 15 окт 2006 14:23


оправих го ... благодаря на всички ....


Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ugeorge » Вто 23 яну 2007 0:07


Какво точно представлява този аванс как да разбера че го чувам?


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 23 яну 2007 8:46


Буталата се движат нагоре и надолу и въртят коляновия вал ... представи си въртеливото му движението в 360 градусова окръжност.......... сега си представи друго, буталото сгъстява сместта на максимум в горната си мъртва точка ...повече нагоре в цилиндъра не може да отиде в този момент теоритично трябва искрата да запали сместта .... обаче все пак се иска някакво време за да се възпламени изцяло ....... и колкото по бързо се движи буталото нагоре и надолу ...толкова повече бордовите системите дърпат центровката от към - ..... възпламеняват градуси преди буталото да достигне горна мъртва точка....... за времето което сместта се възпламени напълно буталото ще е стигнало горе и ще бъде изтласкано надолу от взрива ...... като въртиш делкото на празен ход променяш - и + градусите и момента в който сместта ще се запали в зависимост на къде се върти

........... при много автомобили пипането на делкото почти няма ефект защото искрата се регулира автоматично....

... а пипането на ухо може по някаква случайност да оправи празния ход и да си мислите че всичко е наред, но като стигнете 5000 оборота примерно може да се получат детонации, да се възпламени горивото прекалено рано ... другата бира е колата да хвърчи във високите обороти а на празен ход да е като разлютена фуражомелка ...........

центровка на ухо не се прави .............


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 23 яну 2007 9:02


Ugeorge написа:Какво точно представлява този аванс как да разбера че го чувам?

Да чуваш двигателя е все едно да си виртуоз в музиката-от всяко дърво свирка не става :D


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Вто 23 яну 2007 21:30


прави сее прави, ама требе доста слух и да знаеш ко праиш и каране и пак базикане и пак каране , докато ти хареса, стробоскопа да ме извинява, за заводска настройка ок , ама за варвежна колица, цццц....

инак, 1 мм врътка на делкото саответства на 6 градуса, та...едвам едвам и каране....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 114 госта