ходих на 2 пъти за 2 дни и само дадох 30 лв и са е по зле от колкото преди да я карам по майстори , някой може ли да ме светне как най точно да си го регулирам , преди ми палеше от втория път като врътна ключа са съм касметлия ако запали от 4-тия 5-тия ...
благодаря предварително колеги :П



как най точно се регулира делко ( домашни условия )
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: как най точно се регулира делко ( домашни условия )
barz_i_iarosten написа:ходих на 2 пъти за 2 дни и само дадох 30 лв и са е по зле от колкото преди да я карам по майстори , някой може ли да ме светне как най точно да си го регулирам , преди ми палеше от втория път като врътна ключа са съм касметлия ако запали от 4-тия 5-тия ...
благодаря предварително колеги :П
Ела да ти го светна със стробоскоп.Кафето е от мен,а за плащане не мисли изобщо.


-
- Мнения: 184
- Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
kris11 написа:На загрял двигател отхалби делкото и го завърти и търси положението където започват да падат оборотите. Върни в посока повишаване на оборотите.фиксирай и пробвай как се форсира и как ускорява.Ако не е добре завърти още малко на изпреварване.
Но е субективно и неточно.Иди при някой със стробоскоп.
на ляво или на дясно беше повишаване ( според тва как застанеш срещу колата ? )
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
barz_i_iarosten написа:kris11 написа:На загрял двигател отхалби делкото и го завърти и търси положението където започват да падат оборотите. Върни в посока повишаване на оборотите.фиксирай и пробвай как се форсира и как ускорява.Ако не е добре завърти още малко на изпреварване.
Но е субективно и неточно.Иди при някой със стробоскоп.
Незнам другите какво мислят,но според мен центровка на ушенце не става

Последна промяна от vit_autosofia на Нед 15 окт 2006 4:19, променено общо 1 път.
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Най добрата центровка се прави според мен по следният начин-При напълно загрял мотор даваш делкото в повече предварение и даваш газ на висока предавка с ниска скорост за да се чуе аванса как чатка.След което започваш да връщаш в закъснение по много малко и пробваш докато спре да се чува аванс или се чува много рядко и само веднъж.Това според мен е най добрата центровка 

-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
rusiq_24 написа:Най добрата центровка се прави според мен по следният начин-При напълно загрял мотор даваш делкото в повече предварение и даваш газ на висока предавка с ниска скорост за да се чуе аванса как чатка.След което започваш да връщаш в закъснение по много малко и пробваш докато спре да се чува аванс или се чува много рядко и само веднъж.Това според мен е най добрата центровка
ами ако бензина, който е в резервоара е ментак

и сложиш по-хубав какво правим - колата ще е с закъснение
иначе има логика в това - по принцип колкото е повече толкова е по-добре предварението стига да няма детонации.
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Ами колега аз си мислех че момчето иска да си прави центровка на колата с бензина с който я кара а не с този които го има в германия примерно.Това което си казал е вярно спор няма и точно за това съм казал "или се чува много рядко и само веднъж" за да има аванс и за по силен бензин или газ примерно.ivo123 написа:rusiq_24 написа:Най добрата центровка се прави според мен по следният начин-При напълно загрял мотор даваш делкото в повече предварение и даваш газ на висока предавка с ниска скорост за да се чуе аванса как чатка.След което започваш да връщаш в закъснение по много малко и пробваш докато спре да се чува аванс или се чува много рядко и само веднъж.Това според мен е най добрата центровка
ами ако бензина, който е в резервоара е ментак![]()
и сложиш по-хубав какво правим - колата ще е с закъснение
иначе има логика в това - по принцип колкото е повече толкова е по-добре предварението стига да няма детонации.

-
- Мнения: 184
- Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Буталата се движат нагоре и надолу и въртят коляновия вал ... представи си въртеливото му движението в 360 градусова окръжност.......... сега си представи друго, буталото сгъстява сместта на максимум в горната си мъртва точка ...повече нагоре в цилиндъра не може да отиде в този момент теоритично трябва искрата да запали сместта .... обаче все пак се иска някакво време за да се възпламени изцяло ....... и колкото по бързо се движи буталото нагоре и надолу ...толкова повече бордовите системите дърпат центровката от към - ..... възпламеняват градуси преди буталото да достигне горна мъртва точка....... за времето което сместта се възпламени напълно буталото ще е стигнало горе и ще бъде изтласкано надолу от взрива ...... като въртиш делкото на празен ход променяш - и + градусите и момента в който сместта ще се запали в зависимост на къде се върти
........... при много автомобили пипането на делкото почти няма ефект защото искрата се регулира автоматично....
... а пипането на ухо може по някаква случайност да оправи празния ход и да си мислите че всичко е наред, но като стигнете 5000 оборота примерно може да се получат детонации, да се възпламени горивото прекалено рано ... другата бира е колата да хвърчи във високите обороти а на празен ход да е като разлютена фуражомелка ...........
центровка на ухо не се прави .............
........... при много автомобили пипането на делкото почти няма ефект защото искрата се регулира автоматично....
... а пипането на ухо може по някаква случайност да оправи празния ход и да си мислите че всичко е наред, но като стигнете 5000 оборота примерно може да се получат детонации, да се възпламени горивото прекалено рано ... другата бира е колата да хвърчи във високите обороти а на празен ход да е като разлютена фуражомелка ...........
центровка на ухо не се прави .............
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Zdravkov94 и 123 госта