Трудно превключване на скорости-Решено!
Трудно превключване на скорости-Решено!
Когато работи климатика, скоростите на Голфа 1.6 SR /AZD/ се превключват осезаемо по-трудно, на какво може да се дължи това?
Последна промяна от koleca1 на Съб 19 май 2012 18:20, променено общо 5 пъти.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Скорости-Климатик
Вероятно нещо не е наред с корегирането на оборотите от страна на компютъра при вкл. климатик. Пробвай да привключиш, но като преди това леко форсирираш двигателя с педала, за да качиш малко оборотите.
Re: Скорости-Климатик
пробвах няма разлика, все едно скоростния лост става тежък, като се включи климата
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Скорости-Климатик
Прегледай тампоните на двигателя.Когато компресора натовари двигателя,той има повече вибрации и работи по-неустойчиво на празен ход.Тогава ако се клати насам-натам (заради скъсан тампон),скоростите ще влизат по-трудно.Друго общо няма,след като си последвал съвета на колегата Dpop и не е имало никаква разлика в превключването.


- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Скорости-Климатик
Само да уточня, че AZD двигател не е 1.6 SR, a 1.6 16V
Или си объркал кода или типа.

Re: Скорости-Климатик
Мотора е 1.6 16v AZD, на кутията за въздушния филтър фабрично с огромни букви и цифри пише "1.6 sr"
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Скорости-Климатик
koleca1 написа:Мотора е 1.6 16v AZD, на кутията за въздушния филтър фабрично с огромни букви и цифри пише "1.6 sr"
Има нещо изключително гнило тогава... явно някой допълнително е сложеил грешен надпис върху кутията или ти си се объркал.
Още повече, че ми е трудно да си представя какво имаш предвид, тъй като 1.6 SR има отделна кутия за възд. филтър, докато при AZD той се намира в кутията над двигателя. И едно е напълно сигурно - 1.6 SR не е AZD, и AZD не е 1.6 SR двигател.
Ето как изглежда двигателния сектор на "истински" AZD както е заводски:

A ето и "истински" 1.6 SR. Кутията на възд. филтър се вижда вдясно и върху нея не пише нищо:

Re: Скорости-Климатик
Колегата, Харалампи се оказа абсолютно прав!
На кутията за въздушния филтър 16V е заменено с SR от някой си карал колата преди мен.
След преглед се оказа, че тампоните на двигателя са омекнали доста, но са здрави. Сега дилемата е каква марка да взема? Определено няма да са Топран. Мисля за Феби или Мейле, че оригинала и Лемфиордера идват много дебело. Впечатления от марките?
На кутията за въздушния филтър 16V е заменено с SR от някой си карал колата преди мен.
След преглед се оказа, че тампоните на двигателя са омекнали доста, но са здрави. Сега дилемата е каква марка да взема? Определено няма да са Топран. Мисля за Феби или Мейле, че оригинала и Лемфиордера идват много дебело. Впечатления от марките?
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Скорости-Климатик
FEBI са немски, водят се като цяло качествени, но все пак оригинала си е оригинал.
FEBI са единствените тампони, които за сега съм сменял по колата - тези на задния мост. Нямам оплаквания за момента, но ако все пак оригиналните са ти по джоба, мисля че си заслужават. Към Лемфиордер лично аз съм силно скептичен като марка, бих предпочел FEBI.
FEBI са единствените тампони, които за сега съм сменял по колата - тези на задния мост. Нямам оплаквания за момента, но ако все пак оригиналните са ти по джоба, мисля че си заслужават. Към Лемфиордер лично аз съм силно скептичен като марка, бих предпочел FEBI.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Скорости-Климатик
koleca1 написа:Оригинал Порше тампон на скорости 210 лв, Феби - Манимпекс 50 лв.
Мда... разбрах те вече

От марките които спомена мисля че бих заложил на FEBI. Може би и Lemförder-а не е лош избор, просто аз имам някакво недоверие към марката, не ме питай защо.
Re: Скорости-Климатик
Сменени всички тампони на двигателя в следствие на което скоростите се включват мазно и двигателя стана много по- безшумен, като изчезна ужасно неприятния гърлен звук около 2500 оборота. Заложих на Febi, които според мен се оказаха най-добрия вариант според цена-качество! Благодаря на колегите за помощта 

Последна промяна от koleca1 на Сря 16 май 2012 7:49, променено общо 1 път.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Скорости-Климатик
Haralampi написа:FEBI са немски, водят се като цяло качествени, но все пак оригинала си е оригинал.
FEBI са единствените тампони, които за сега съм сменял по колата - тези на задния мост. Нямам оплаквания за момента, но ако все пак оригиналните са ти по джоба, мисля че си заслужават. Към Лемфиордер лично аз съм силно скептичен като марка, бих предпочел FEBI.
FEBI и TOPRAN само пакетират....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi82, SeatSportuser и 57 госта