Някой сменял ли е кормилна рейка?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Milena
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Някой сменял ли е кормилна рейка?

Мнениеот Milena » Чет 12 окт 2006 8:42


За жалост Пасатора хвърля масло от кормилната рейка, като майсторът каза, че единствения избор е да се смени рейката,
Молбата ми е ако някой е сменял да ме ориентира в цената на рейката (нова и евентуално втора употреба).
Дали е редно да се слага рейка втора употреба или е рисковано?




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 12 окт 2006 8:44


рейките се правят-толкова ли е зле или просто не му се разправя и иска да я сменя?


Потребителски аватар
Rabbit
Зайцевъд
Мнения: 968
Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
Автомобил: Audi
Двигател: BAT 2005
Местоположение: София

Мнениеот Rabbit » Чет 12 окт 2006 8:46


трябва да се свали и да се занесе при хора дето рециклират - те да кажат. мойта рейка изхвърли цялото масло за два дни и пак ми я рециклираха за 140лв. заедно с маслото и труда за работа ислезе 200лв. аааа, после и реглаж 25.


Потребителски аватар
dimoboy
Мнения: 287
Регистриран на: Сря 11 яну 2006 12:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimoboy » Чет 12 окт 2006 9:00


Нова за твоя пасат е 1400 лв.(по цени от Юнитрейд), втора ръка излиза към 400-500лв. с работата по смяната, а за рециклиране - 200-250лв. Рециклирането върши работа ако не са износени зъбите на рейката. Ако има износване е по-добре да се търси читава втора ръка
(мое мнение разбира се).


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 12 окт 2006 14:53


vaskoto1 написа:рейките се правят-толкова ли е зле или просто не му се разправя и иска да я сменя?
МНОГО рядко рециклираните реики на тоя модел пасат издържат пове4е от няколко месеца след ремонта,с десетина си загубих времето (пари4ки също) като няколко пращах до бг за рециклиране, на няколко им сменях к-т семерини и о-пръстени.ли4но за мен проте4е ли търси направо друга,няма зна4ение нова или не.които се е хванал на хорото го играе до краи,ама на рециклирана реика никои не дава гаранция пове4е от няколко месеца!на тоя модел пасат се сменя лесно и работата е около два 4аса.


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 801
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KGL » Чет 12 окт 2006 15:30


Сервиза на Жан в софия дава до година гаранция на рециклирана рейка.


Потребителски аватар
Milena
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Milena » Чет 12 окт 2006 18:13


Последна информация от майстора:
1. Каза, че "свястно рециклиране" правят само в Пловдив, като струвало около 400 лв и с пътя не си струвало.
2. Рейка на старо струвала около 200 лв, което било за предпочитане.

Интересна информация, която и той научи случайно покрай нас: кормилните рейки за бензинови и дизелови пасати се различавали :)


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 12 окт 2006 18:30


и къде е разликата?аз си мисля 4е е само в цената!!!,на А4 е същата реика


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Чет 12 окт 2006 18:56


в софия има едни пичове от техническия дето се занимават с рециклиране на рейки, и се справят доста добре, нямам лични наблюдения, но мой приятели са ползвали услугите им и са доволни, за координати трябва да питам, знам че се намират някъде из студентски град, но с точност не мога да кажа


Потребителски аватар
vlado
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 22 юни 2006 6:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот vlado » Чет 12 окт 2006 19:56


Пасата ми е същия модел 1998 г., 1.8, рейката течеше. В Сливен има майстор-хидравлик, който ремонтира рейки и като го попитах - каза няма проблем - ще я ремонтирам, но искам да ми я донесеш, т.е. той не разглобява и сглобява (по-късно в магазина ми казаха, че той от тях купувал ремонтни комплекти, но за по-стария модел).
Намерих майстори, които обещаха да ми извършат демонтирането на рейката. Взех си отпуск, закарах им колата, вдигнаха я на подемника и се уплашиха - не можаха да разберат как да я свалят - на много трудно място била - трябвало направо да свалят първо двигателя, за да имат достъп до нея. А и трябвало да откачат електрониката на ербега, за което не отговарят, че могат отново да направят. Направо ми отказаха - щяло да отнеме няколко дни и незнайно колко пари.
Тръгнах да търся други майстори. Намерих; казах им за каква кола става въпрос - те самите я видяха - ела в други ден в 9 часа.
Отивам в определения ден и час - пак се въртяха около нея като около голям камък и взеха да вдигат рамене.
Отпуската от една седмица свърши. Отидох в специализирания сервиз-магазин на VW в Стара Загора. Погледнаха и ми казаха - смяна с нова - същата е като на AUDI А4 - два варианта: 1100 лв. с връщане на свалената обратно или 1300 лв. - без връщане. (Между другото същите бяха цените и в магазина на VW в Сливен.)
Съгласих се за първия вариант - 1100 лв. - нямаха в момента на склад - поръчаха от централен склад от Унгария (капаро). След седмица ми се обадиха, че рейката е получена. Отидох в 9 ч. и половина, оставих колата и докато разгледам Ст. Загора в 14 ч. ми позвъниха, че е готова. Получих я ремонтирана с една година гаранция и извършен реглаж на предницата - мисля, че за труда ми взеха около 100 лв. плюс посочените горе 1100, при това заредена със специалната "зелена" хидравлична течност на VW, която знам че струва 30 лв. литъра. Това - около преди година и половина.
Та това е! Не съм сигурен, дали и майсторът-хидравлик, след като му занесях свалената рейка нямаше да каже, че такъв модел не е виждал и ремонтирал.
Извода ми е - за някои важни работи специализираните сервизи са за предпочитане, макар и да вземат солено - бяха доста по-млади и вероятно с по-малко стаж от тези, които вдигнаха ръце, които са с по голям стаж, но вероятно повечето от него на коли от типа ЖИГУЛИ, МОСКВИЧ (не отричам, че те в други отношения - знам, че не са лоши).
Съвета ми - избери този вариант, ако ти позволяват възможностите - не знаеш ремонта с какви части (семеринги, О-пръстенчета и маншони) ще извършат - все пак повтарям, че в няколко магазина ми показаха германски ремонтен комплект за около 50 лв., но за стария модел - за "Volkswagen PASSAT В3".


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 12 окт 2006 21:23


тая реика се захваща само с три болта към купето:единия е до акумулаатора,другия до сервото и третия отдолу (пак от страната на сервото,отка4ат се и двата накраиника от шенкелите.отвътре се сваля пластмасата под кормилото и се маха болта които хваща кормилния кардан и след това се отка4ат и тръби4ките и реиката се дърпа от лявата страна-дори и гумите не се махат;бях писал окола два 4аса работа е и е с пъти по лесно в сравнение с Б3 или Б4


Потребителски аватар
dimoboy
Мнения: 287
Регистриран на: Сря 11 яну 2006 12:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimoboy » Пет 13 окт 2006 7:42


niks76 написа:тая реика се захваща само с три болта към купето:единия е до акумулаатора,другия до сервото и третия отдолу (пак от страната на сервото,отка4ат се и двата накраиника от шенкелите.отвътре се сваля пластмасата под кормилото и се маха болта които хваща кормилния кардан и след това се отка4ат и тръби4ките и реиката се дърпа от лявата страна-дори и гумите не се махат;бях писал окола два 4аса работа е и е с пъти по лесно в сравнение с Б3 или Б4


Абсолютно вярно! Изобщо не е толкова сложно да се свали, но рециклирането е друга работа. В Техническия дават една година гаранция и казват че били най-добрите. Сервиза е зад 9-ти блок(там свалят рейката), а самата работилница за рециклиране е в катедра "Хидравлика" зад 12-и блок.


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 801
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KGL » Пет 13 окт 2006 8:33


Данни за смяна на рйката на Пасата от профила ми.
Демонтиране и монтиране в сервиза под моста на кръговото на Цариградско Шосе. Рециклиране на рейката в сервиза на Жан на спирката на тролея на окръжна болница. Хората от сервиза ми преложиха те да я занесат там, но аз сам си свърших тази работа. Отне ми малко повече от половин ден. Ремонта беше юли месец и до сега никакви проблеми, редовно проверявам нивот на маслото в резервоара. За точните цени трябва да проверя и мога да ги напиша ако се интересуваш, но не беше скъпо.


trohcho
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 15 авг 2006 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот trohcho » Пет 13 окт 2006 15:58


здравеите, моита реика има малук луфтт но не губи масло дали следващиа етап е това, иимам вапрос 100% ли от А4 става и на Пасат? засхтото имам нещо на ум и колко ще ми струва ако докарам джете коли да им размени някои маистор реиките ??????
Благодаря предварително!!!!!!!!!!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 13 окт 2006 16:26


100процента са еднакви но до 2000година,после аудито има малка трансформация,а реиката може да се регулира



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 67 госта