ktamen написа:Има доста голяма вероятност гайката да не се е набила в главата, а да се търкаля вътре в цилиндъра. Аз бих си направил електромагнит от желязна пръчка дебела 6мм около 20см дълга, като навия няколкостотин навивки в единия и край, а другия ще го подкривя малко да може да се бърка през отвора за свещта и като се върти пръчката да се опипа с нея челото на буталото. Шанса да се извади гайката по този начин е 50% и шанса да няма фатални щети налагащи отварянето на двигателя също е 50% - получава се 25% вероятност да си решиш проблема за няколко часа без да ти струва никакви пари. Трябва да развиеш всички свещи за да се върти лесно коляновия вал и докато бъркаш през дупките да движиш буталото нагоре надолу за да ти е по-удобно.
Можеш да свалиш бобинките от няколко релета и да ги нанижеш на пръчката и да ги свържеш паралелно към акумулатора, ако не можеш да си направиш по-истинска намотка.
Ако успееш да я извадиш по този начин ще измериш компресията и ще наблюдаваш маслото и антифриза и е желателно да караш поне седмица само в близост до дома защото няма да знаеш какви са щетите и дали мотора няма да те предаде.
Много хитро.Поздравявам те за това предложение

П.П. Коеф. за вадене през свещите 40
През смукателите 35
През испускателите колектори 30