Гайка в цилиндрите :(

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ivakopk
Мнения: 225
Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот ivakopk » Пет 20 апр 2012 8:49


ktamen написа:Има доста голяма вероятност гайката да не се е набила в главата, а да се търкаля вътре в цилиндъра. Аз бих си направил електромагнит от желязна пръчка дебела 6мм около 20см дълга, като навия няколкостотин навивки в единия и край, а другия ще го подкривя малко да може да се бърка през отвора за свещта и като се върти пръчката да се опипа с нея челото на буталото. Шанса да се извади гайката по този начин е 50% и шанса да няма фатални щети налагащи отварянето на двигателя също е 50% - получава се 25% вероятност да си решиш проблема за няколко часа без да ти струва никакви пари. Трябва да развиеш всички свещи за да се върти лесно коляновия вал и докато бъркаш през дупките да движиш буталото нагоре надолу за да ти е по-удобно.
Можеш да свалиш бобинките от няколко релета и да ги нанижеш на пръчката и да ги свържеш паралелно към акумулатора, ако не можеш да си направиш по-истинска намотка.
Ако успееш да я извадиш по този начин ще измериш компресията и ще наблюдаваш маслото и антифриза и е желателно да караш поне седмица само в близост до дома защото няма да знаеш какви са щетите и дали мотора няма да те предаде.




Много хитро.Поздравявам те за това предложение :)


П.П. Коеф. за вадене през свещите 40
През смукателите 35
През испускателите колектори 30




Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6370
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот ktamen » Пет 20 апр 2012 9:08


ivakopk написа:


Много хитро.Поздравявам те за това предложение :) А да попитам- не се ли закачат нещо 2-та края на намотките на акомулатора ?

Не разбрах въпроса. Разбира се, че двата края се закачат за акумулатора. Електромагнита представлява намотка върху желязна сърцевина и двата края на проводника се връзват за източник на електрически ток. Колкото повече навивки и колкото по-голям ток тече през тях - толкова по-силен магнит. Можеш да използваш и бобинка (или няколко бобинки свързани паралелно) от газов или бензинов клапан нанизана на пръчката, бобинките на почти всички клапани се свалят лесно и после може пак да си сглобиш клапана. Ако не закрепиш бобинката за пръчката с тиксо бобинката ще се опита да иде по средата на пръчката. С такава бобинка магнитът се прави за 10мин и може да потренираш с гайка пусната в чаша.
През колекторите едва ли ще е по-лесно, а свалянето им е доста сложно, клапаните също ще пречат и пак няма гаранция, че ще я извадиш. Пробвай през свещите, ако не стане направо сваляй главата.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8991
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот samo_pechka » Пет 20 апр 2012 12:44


През колекторите НЕ може да стане mhihi .Нали вече е вътре гайката( в цилиндъра) ?! Т.е. тя вече е минала "през" клапаните -само се чудя ,как нейната ма...а се е "промушила" като знам колко се отваря клапан- било смукателен ,било изпускателен -трябва да е била някоя много "елегантна" гайка ....Значи остава през другите дупки - ако въобще ще стане :roll:


ivakopk
Мнения: 225
Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот ivakopk » Пет 20 апр 2012 13:24


Ето буталото(тук е понадрало буталото,но си мисля че не е толкос зле)
Изображение
Изображение
Изображение

Ето главата
Изглежда зле на снимката,но има само на 1 място надраскано
Изображение

Ето и моята красавица :D
Или това което е останало от нея :twisted:
Изображение


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот Zinoto » Пет 20 апр 2012 13:39


Корав мотор :D


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот milmar » Пет 20 апр 2012 13:45


:D
Дано от тези парченца не е влязло някое между буталото и цилиндъра и да се е натикало към сегментите . Намажи жилиндъра и превърти на ръка коляновия вал няколко пъти да видиш дали няма да остане нещо залепнало по цилиндъра след буталото (като слезе надолу) и после газ :да: .


ivakopk
Мнения: 225
Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот ivakopk » Пет 20 апр 2012 13:56


milmar написа::D
Дано от тези парченца не е влязло някое между буталото и цилиндъра и да се е натикало към сегментите . Намажи жилиндъра и превърти на ръка коляновия вал няколко пъти да видиш дали няма да остане нещо залепнало по цилиндъра след буталото (като слезе надолу) и после газ :да: .




Направих го вече всичко е точно :) След малко отивам да я зглабям :) пък ще видим :)


azrod
Мнения: 1178
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
Автомобил: Passat B3 Variant
Двигател: 1.8mi AAM 1993
Местоположение: Асеновград/ Пловдив
Контакти:

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот azrod » Пет 20 апр 2012 14:30


Бравос, с късмет си, да почерпиш и след като сглобиш внимавай с гайките оттук насетне :)

п.п.: А моторът ти какъв му е кода ?


ivakopk
Мнения: 225
Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот ivakopk » Пет 20 апр 2012 14:57


azrod написа:Бравос, с късмет си, да почерпиш и след като сглобиш внимавай с гайките оттук насетне :)

п.п.: А моторът ти какъв му е кода ?



АМФ е мотора


:banghead: Объркали са ми гарнитурата вместо 3-ти ремонт да ми дадат са ми данли 1ви :( Звънах до 2 майстора и ми казаха че нямало проблем да я сложа.Дано да е така


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот muns61 » Пет 20 апр 2012 15:02


Изпробва ли клапаните на плътност?


ivakopk
Мнения: 225
Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот ivakopk » Пет 20 апр 2012 15:06


muns61 написа:Изпробва ли клапаните на плътност?



Какво имаш в предвид ?


azrod
Мнения: 1178
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
Автомобил: Passat B3 Variant
Двигател: 1.8mi AAM 1993
Местоположение: Асеновград/ Пловдив
Контакти:

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот azrod » Пет 20 апр 2012 15:15


Че може да има крив клапан или счупен водач... или просто трябва да се шлайфат леглата им за да затварят плътно :)


Потребителски аватар
tomata
Мнения: 498
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
Автомобил: VW Passat B5 Alhambra
Двигател: AWT AWC
Местоположение: Пазарджик

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот tomata » Пет 20 апр 2012 15:18


Ludiq написа:
ivakopk написа:П.П аз слагам 1лв. за това че няма поражения :D

И от мен 1 левче,че няма поражения. :mrgreen:

и от мене левче че няма поражение

п.с. личен опит три пъти с гайка 6мм, извадих я и трите пъти през отвора на свеща с магнит


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот muns61 » Пет 20 апр 2012 15:23


ivakopk написа:
muns61 написа:Изпробва ли клапаните на плътност?



Какво имаш в предвид ?

При затворени клапани наливаш бензин, нафта, коресилин през смукателния и изпускателен канал, за да разбереш дали ще протече. през клапана. Понякога пораженията не се виждат с просто око, но ако има лека неплътност, в процеса на работа там ще прогори клапанчето.
И като си свалил главата, смени гумичките. Аз бих припаснал и клапаните.


azrod
Мнения: 1178
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
Автомобил: Passat B3 Variant
Двигател: 1.8mi AAM 1993
Местоположение: Асеновград/ Пловдив
Контакти:

Re: Гайка в цилиндрите :(

Мнениеот azrod » Пет 20 апр 2012 15:28


muns61 написа:...
И като си свалил главата, смени гумичките. Аз бих припаснал и клапаните.

Задължително и двете неща, то една гарнитура струва повече от гумичките :)))



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта