Странен "бъг" с печката - РЕШЕНО 3-та стр.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Странен "бъг" с печката

Мнениеот samo_pechka » Пет 20 апр 2012 21:16


Kuncavia написа:И мен този клапан ме притеснява, защото както чух ич не е хефтин :dummy:
Като дадеш на контакт и откачиш кабела на клапана и при "причукване" на кабелчето в него трябва да се чува отчетливо притракването му, но някой път пак не е гаранция...
Преди време имахме проблем с такъв и не бяхме сигурни на 101% дали е от него,та взехме ,че го развих , след това махнах иглата и пружината и го стегнах отново ( за плътност) .Запалих колата след две секунди въртене.Угасих я на скорост (малко кофти е..) после пак-чакмак! Покарахме така около два дни-винаги пали без проблем,за гасенето без клапана-знаем :beer няма как.Купихме нов и го сложихме-стана и си върви и до ден днешен сигурно -продадох я преди около 3 години..




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Странен "бъг" с печката

Мнениеот samo_pechka » Пет 20 апр 2012 21:18


nasko1978 написа:
samo_pechka написа:
Kuncavia написа:AHF, никакви грешки :dummy: Супер странно, и вече го прави при всяко загасяне :( Даже някой път не пали с 1-2 дена, след тва пали, все едно нищо и няма :screwy

Туй ще е нещо механично...щом ВАГ-кома не го "лови" .Клапан за гасене на помпата :roll: ..


Това имах предвид и аз,за клапана на помпата,но него понякога го "хваща" ваг-кома.Може да има хлабави връзки някъде,клеморед и стартер.......... :roll:

Ако е изгорял - тогаз може и да може,ама ако е "фокусник" един път отваря, друг път-не (заяжда иглата,стружка в помпата и т.н) Мдаа..може и нещо с ел.връзката ,хлабава- да я няма на моменти


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Странен "бъг" с печката

Мнениеот Kuncavia » Пет 20 апр 2012 22:00


Кофти, май изключваме реле 109 :(


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Странен "бъг" с печката

Мнениеот samo_pechka » Пет 20 апр 2012 22:16


Kuncavia написа:Кофти, май изключваме реле 109 :(

Аз бях казал , че Андонов беше споменал в една тема ,че има начин колата да работи без реле 109 , ама не знам как става ..с някакво кабелче се подвързва за момента , ама къде ,как..пусни му едно Л.С. да ти каже :) Така поне ще знаеш дали е оттам или не....


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Странен "бъг" с печката

Мнениеот Kuncavia » Съб 21 апр 2012 14:22


А някаква цена на този клапан, да знам дали ще успея преди Крушуна да го оправя... Търсих из нета, ама като не му знам точното име :deal


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Странен "бъг" с печката

Мнениеот samo_pechka » Съб 21 апр 2012 16:48


Kuncavia написа:А някаква цена на този клапан, да знам дали ще успея преди Крушуна да го оправя... Търсих из нета, ама като не му знам точното име :deal

Бе и аз се поразрових да видя, ама.....името му не е ли соленоид-стоп/пуск клапан ГНП.И с това име пробвах...пак нещо не ми излиза :banghead: То най-лесно е ако има начин да се провери каталожния номер и ще изскочи .Виж на немско го знам как е и веднага го открих :beer http://www.ebay.de/itm/Magnet-Abstellve ... 3f128db998 тука в случая за механично ГНП.Ще видя и за ел.ГНП какво е...Макар ,че какво ли по-различно е :roll:


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Странен "бъг" с печката

Мнениеот Kuncavia » Съб 21 апр 2012 16:55


Че то вземе да излезне околко 100-тина лв... :bowdown


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Странен "бъг" с печката

Мнениеот samo_pechka » Съб 21 апр 2012 17:09


Не ми се вярва да е повече от 50-60 кинта :roll: но преди да си сигурен ,че е оттам проблема! Да не се окаже излишна покупка.


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Странен "бъг" с печката

Мнениеот Kuncavia » Съб 21 апр 2012 17:47


Няма от какво друго да е, 3-ти ден не пали mhihi Лошото е, че дори нз как изглежда, дори на картинка не мога да го намеря...


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Странен "бъг" с печката

Мнениеот samo_pechka » Съб 21 апр 2012 17:50


Това е клапана
3a74_12.JPG
fuelshutoffsolenoid.jpg
Ползвам снимка на колега от форума..


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Странен "бъг" с печката

Мнениеот Kuncavia » Пон 23 апр 2012 18:33


В крайна сметка я закарах до сервиза и ми казаха, че проблема е от алармата mhihi Сега пали, но иска да я прегледа още един ден за да няма и дргуо и след това ще опиша от къде точно идва проблема :applause:


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Странен "бъг" с печката

Мнениеот samo_pechka » Пон 23 апр 2012 20:11


Kuncavia написа:В крайна сметка я закарах до сервиза и ми казаха, че проблема е от алармата mhihi Сега пали, но иска да я прегледа още един ден за да няма и дргуо и след това ще опиша от къде точно идва проблема :applause:

М@мка му :banghead: какво ли не ми мина за проблем, ама за аларма -не ми дойде на ума :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Странен "бъг" с печката - РЕШЕНО 3-та стр.

Мнениеот Kuncavia » Вто 24 апр 2012 15:11


В крайна сметка се оказаха няколко неща:

1-во Реле 109...
2-ро Реле 381, даже не знам за какво е
3-то Италианците, когато са връзвали допълнителната аларма са прекарали кабелите под волана, с времето кабела се е оголил от търкане и е давало на късо... Вика жив късмет, че не си се запалил някъде или не си преебал комютъра.

За всичко 80 лв, като само 30 бяха за човека с лаптопа :applause: :bowdown



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта