Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kn9453
Мнения: 731
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот kn9453 » Пон 19 мар 2012 11:13


RadoShopa написа:
kn9453 написа:Според мен не само въпросния колега с Пасата е имал проблеми с ПД "технологията" Проблемните "ПД" автомобили във форума са повече но,малко си признават като автора на темата.Някой купил такъв мотор и сблъскал се с проблема ПД не споделя с всички да не го правим на "поредния" тъ... който е лапнал "дървото" и леко се опитва и той да се отърве от колата.Това можеше и колегата да направи с неговия Пасат.Да го обяви в "продава" на тънка цена "спешно" че заминава в "чужбина" и друг колега да го "яде" но той постъпи по "другия" начин за което :applause:


Значи ти Ни изкара с най-калпавите коли тук и по света,лапнали сме най-дебелите дървета и сме тъпаци за това...Благодаря все пак :beer Може и така да е.....това,че на колегата така се е получило не значи,че всички са такива,гледам-карат ги хората.Всички коли се чупят по един или друг начин :deal

Има поговорка-"Една лисица като не опита гроздето, казва, че е кисело." ...не казвам,че ти не си го опитвал,но принципно си е български манталитет.... аз лично такова отношение не съм усещал от колегите.....че сме "тъпаци" явно само ти Ни мислиш за такива :wink:



Веднага се извинявам публично на всички които са ме разбрали по този начин!!!
Нямах в предвид че всички които са притежатели на ПД са т.... и т.н. самия Аз имах същия мотор.




red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот red.devilll » Пон 19 мар 2012 14:52


kn9453 написа:
RadoShopa написа:
kn9453 написа:Според мен не само въпросния колега с Пасата е имал проблеми с ПД "технологията" Проблемните "ПД" автомобили във форума са повече но,малко си признават като автора на темата.Някой купил такъв мотор и сблъскал се с проблема ПД не споделя с всички да не го правим на "поредния" тъ... който е лапнал "дървото" и леко се опитва и той да се отърве от колата.Това можеше и колегата да направи с неговия Пасат.Да го обяви в "продава" на тънка цена "спешно" че заминава в "чужбина" и друг колега да го "яде" но той постъпи по "другия" начин за което :applause:


Значи ти Ни изкара с най-калпавите коли тук и по света,лапнали сме най-дебелите дървета и сме тъпаци за това...Благодаря все пак :beer Може и така да е.....това,че на колегата така се е получило не значи,че всички са такива,гледам-карат ги хората.Всички коли се чупят по един или друг начин :deal

Има поговорка-"Една лисица като не опита гроздето, казва, че е кисело." ...не казвам,че ти не си го опитвал,но принципно си е български манталитет.... аз лично такова отношение не съм усещал от колегите.....че сме "тъпаци" явно само ти Ни мислиш за такива :wink:



Веднага се извинявам публично на всички които са ме разбрали по този начин!!!
Нямах в предвид че всички които са притежатели на ПД са т.... и т.н. самия Аз имах същия мотор.
на късмет ти е бил колега такъв да си избереш..ПД са по лигави от роторните помпи,но все пак има ли смисъл да караме коли на по 30 години?Кажи ми какъв мотор да си избереш след 2002г за да е с роторна помпа.Ами след 10 години какво ще караш пак ли 1Z???


Потребителски аватар
erebus_odora
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 08 фев 2012 12:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Shumen

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот erebus_odora » Вто 20 мар 2012 20:10


Факти след направения ремонт: Колеги с удоволствие да ви споделя че колата стана като "РАКЕТА" .. разхода на гориво беше 9.4 среден разход а сега е 7,5 при един и същ пробег и трен!!. Моментния разход или така наречния на тихи обороти на място преди ремонта беше 1,3 л. за час сега е 0.6 л. на час. Досега изминах около 1000 километра нямам никакви забележки . В предния пост за калкулацията от ремонта забравих да спомена какво ми казаха от завода в Германия (в това число трябва да добавим и около 300 лева за телефони ;)
Така обадих се аз първоначално ми говореха на германски но аз обясних че не разбирам и преминахме към английски така .... обясних аз моя проблем за ПД и те ми обясниха следното цитирам "Разбираме за вашето вълнение но вашата кола се води вече Т2 т.е това ще рече че тя е поне на 380 000 км. и било нормално смяната на глава и дюзи :) а моята кола по километраж беше на 150 000 км (с превъртян километраж)... Така че направете си извода.
Също забравих да спомена че и дюзите бяха сменени с втора употреба за 600 лв (4 те дюзи) със сравнително малък приемлив ръб !!.


Потребителски аватар
aliyatin.com
Мнения: 538
Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
Автомобил: HONDA CR-V
Двигател: 2008
Местоположение: popovo

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот aliyatin.com » Вто 20 мар 2012 20:45


Дано вече нямаш проблеми!И да даваш пари само за гориво. :beer


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот FELIPE » Вто 20 мар 2012 21:04


Моментния разход на тихи обороти дали се явява един вид симптом :screwy ,защото моя все още е 0,6 л/ч.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот kossis » Сря 21 мар 2012 9:40


Излиза, че колите идват на по 150 хиляди км. защото са минали милион километра и не е необходимо да се превъртат от джамбазите въобще. Е това е здрав двигател.
А иначе ти си сменил доста основни детайли и е нормално да върви и да не харчи много.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот Andonov » Пет 06 апр 2012 6:52


FELIPE написа:Моментния разход на тихи обороти дали се явява един вид симптом :screwy ,защото моя все още е 0,6 л/ч.


Много определящ за цялостното състояние на мотора. Щом все още ти е 0.6 л/ч, може само да те радва. :beer


mita6kiii
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 29 яну 2011 16:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот mita6kiii » Пет 20 апр 2012 21:05


Моят моментен разход никога не показва л/час, винаги е л/км.
Кажете при това положение колко трябва да показва когато работи на място за да е в нормите самия двигател?
Става въпрос за 116 к.с. П.Д. АTJ.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот FELIPE » Съб 21 апр 2012 16:51


Е как...на място веднага минава в л/ч.


mita6kiii
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 29 яну 2011 16:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот mita6kiii » Съб 21 апр 2012 21:16


Как мислите, дали това си е заводски настроено или има някакъв начин да се наглася как да го показва моментния разход на празен ход?
Има ли някой друг с подобен начин на показване?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот morfei1 » Нед 22 апр 2012 12:01


Принципно при Голф 4 само тези които са ИМО3 показват моментния разход на празен ход. Тези с ИМО2 табла не показват моментен разход на празен ход, а показват последното докато колата се е движела или е била на скорост.... точно не помня в момента.

Моментния розход на празен ход показва, че всичко си е наред по колата когато е 0.6л, защото ако има неправилна синхронизация, кофти работищи дюзи.... разхода е x2, мотора работи по различно-твърдо има претрисания, и т.н.т.


Потребителски аватар
zevsa
Мнения: 142
Регистриран на: Чет 24 яну 2008 14:37
Автомобил: VW Passat ALLTRACK
Двигател:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот zevsa » Пет 27 апр 2012 23:05


моментния разход на кой канал се гледа?


Georgi Vutov
Мнения: 248
Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот Georgi Vutov » Пет 11 май 2012 17:33


ДА съживим малко темата и да си кажа проблема :Mr Green Fun
Значи проблема е следния :
След като запаля колата след 4-5 сек , колата започва да претриса (все едно се дави) и си мени оборотите...от 900 об/мин падат на 800 после пак на 900-1000 и така,разхода на гориво попринцип е 0.6-0.7макс л/ч , а сега се мени от 0.6 до 1.1-1.2
И това го прави само когато е студена. Сутрин като запаля и тругна колата на 1ва върви на тласъци ( все едно подавам и отнемам гаста постоянно )
Преди да се появи този проблем чистихме колектори и ЕГР ( ако може да има някаква връзка )


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот morfei1 » Пет 11 май 2012 18:50


отивай ifidik, щом с от варна :)


Georgi Vutov
Мнения: 248
Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза

Мнениеот Georgi Vutov » Пет 11 май 2012 19:04


morfei1 написа:отивай ifidik, щом с от варна :)


Преди време му бях писал за нещо , не ми отговори и оттогава не съм го занимавал



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта