Vento-1.8 AAM => 1.8 KR + турбо

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
mitko 82
Мнения: 64
Регистриран на: Пон 20 юни 2011 21:04
Автомобил: vento VR6
Двигател: AAA 1996
Местоположение: Palma de Mallorca ; sofia

Re: Vento-1.8 AAM => 1.8 KR + турбо

Мнениеот mitko 82 » Вто 24 апр 2012 22:25


По принцип май е стоковия комп. ама не съм сигурен.Задъжително ще се провери и ще пиша.А колкото до турбината за нея има вързан допълнителен комп.та с две думи казано не е стоково.Утре обещавам да ги снимам и ще покажа за какво иде реч.Другото което притежава този мотор е че е снабден с „допълнителна дюза„(или както аз я наричам 5-та дюза) :Mr Green Fun
снимки на описаните неща утре :!: :!: :!:




Потребителски аватар
mitko 82
Мнения: 64
Регистриран на: Пон 20 юни 2011 21:04
Автомобил: vento VR6
Двигател: AAA 1996
Местоположение: Palma de Mallorca ; sofia

Re: Vento-1.8 AAM => 1.8 KR + турбо

Мнениеот mitko 82 » Сря 25 апр 2012 22:10


ето и обещаните снимки и малко инфо за тях естествено към тях:
Image035.jpg

Image036.jpg

Image037.jpg

оказа се че компа е стоков :shock
Image038.jpg

а това е допълнителния комп който е свързан към турбината и както споменах вчера 5–тата дюза
Image041.jpg

тук буксата която е вързана към турбината


Потребителски аватар
mitko 82
Мнения: 64
Регистриран на: Пон 20 юни 2011 21:04
Автомобил: vento VR6
Двигател: AAA 1996
Местоположение: Palma de Mallorca ; sofia

Re: Vento-1.8 AAM => 1.8 KR + турбо

Мнениеот mitko 82 » Сря 25 апр 2012 22:39


понеже максимума е 5 снимки в един пост продължавам :
Image040.jpg

това е така наречената 5–та дюза.сложена е в началото на колекторите и е свързана към бутон в купето и когато го натиснеш става лудницата :horror: scare :Mr Green Fun
днес се свърши бая полезна работа.
Image042.jpg

Новото сърце бе сложено в коша и бяха навързани отгоре отгоре кабели и букси както и маркучите за гориво.Както се и очакваше не запали от първия път :Mr Green Fun .Оказа се че имахме малък проблем с една от буксите на барата за налягането на горивото незнайно защо нямаше маса(-) :banghead: :dummy: :beat_butt2 .Както и да е след известно умуване и дискусии отстранихме проблема и за кратко му чухме гласеца :banana :banana :banana .


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: Vento-1.8 AAM => 1.8 KR + турбо

Мнениеот stangero » Чет 26 апр 2012 8:31


това с петата дюза и тоя бутон не ми се връзва секи път когато тръгне да надува турбината ще трябва да го натискаш ??

има и по лесен начин пак е дърводелси и пак ще супиш мотора и ......ама поне няма да трябва да натискаш копчета секи път слагаш някаде по турбо пътищатат един дачик за маслото от голф ама от тия дето на 0.3 бара почват да подават сигнел и го връзваш към дюзата и така като надуе над 0.3 дщзата ще обогати mhihi mhihi и имаш мега първо поколение mhihi

death ако караш на зверси наляганя може да наредиш още пети дюзи :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Vento-1.8 AAM => 1.8 KR + турбо

Мнениеот Vizor » Чет 26 апр 2012 10:45


Това на мене ми мяза на SMT ако не се лъжа.. Ако е така трябва да обогатява/обеднява там, където му кажеш :)


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Vento-1.8 AAM => 1.8 KR + турбо

Мнениеот Stenly » Чет 26 апр 2012 11:51


Нищо няма да направиш с тая 5-та дюза само ще си експериментираш. Петата дюза на механичните инжекциони е САМО за студен старт и количеството й на впръскване се влияе от датчик,който следи Т на охладителната течност.Вземи си инжекцион от волво 240 турбо и си карай с к-джетроник и турбо... топлата вода е открита отдавна.


Потребителски аватар
mitko 82
Мнения: 64
Регистриран на: Пон 20 юни 2011 21:04
Автомобил: vento VR6
Двигател: AAA 1996
Местоположение: Palma de Mallorca ; sofia

Re: Vento-1.8 AAM => 1.8 KR + турбо

Мнениеот mitko 82 » Чет 26 апр 2012 12:37


Vizor написа:Това на мене ми мяза на SMT ако не се лъжа.. Ако е така трябва да обогатява/обеднява там, където му кажеш :)

:да: или нещо от този сорт!Но наистина целта на тази дюза е да я пускаш когато е необходима и не се влияе от датчици по двигателя.Тя е вързана към 2-ят комп и пак повтарям не е за студени стартове или темподобни неща.Донора бе внесен от италия и сответно правен там,а тези който са я сглобили си разбират от работата :idea: .Да обесня и причината поради която се прави тази трансплантация,а тя е че донора беше спрян от движение или поточно бракуван пред :cop за да не и се плащат данъци а повторното и пускане е голяма разправия.
Колеги моля за малко помощ!Допълнителната помпа ми се прееба.То е ясно ще се взима нова.Та въпроса ми е когато връзвам помпите мога ли да ползвам моята помпа която е на резервоарът или трябва да е другата.Има ли значение коя ще ползвам или не?


Потребителски аватар
mitko 82
Мнения: 64
Регистриран на: Пон 20 юни 2011 21:04
Автомобил: vento VR6
Двигател: AAA 1996
Местоположение: Palma de Mallorca ; sofia

Re: Vento-1.8 AAM => 1.8 KR + турбо

Мнениеот mitko 82 » Нед 06 май 2012 23:53


Малко да изтупам прахта:
сърцето затуптя

е остават да се направят настройките за да мърка като котенце :Mr Green Fun ама за сега толкова.
подробности малко по-нататък
П.П. Извинявам се за качеството ама само тела беше подръка,а той толкова си може.Обещавам по–нататък с по добро качество и още клипове.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта