Малък проблем с палене на B3 1,6 ТД+И
Малък проблем с палене на B3 1,6 ТД+И
Здравейте колеги,имам Пасат Б3 1,6 ТД+И,направил съм основен ремонт на двигателя,шлайфах и блок и глава и стругара ми премери колко излиза буталото от блока и каза че съм за Гарнитура на главата с една дупка 1,4мм.Обаче когато отидох в магазина и ми казаха,че най-малката била 1,50 и нещо на Goetze,която е с 3 дупки,но отговаряли на 1 защото просто така била щампована,а на Victor Reinz най-малката е 1,6мм та взех тази на Geotze,сглобих двигателя и няма палене,настройвах ГНП-то,като го дам повече на предварение и колата пали идеално,обаче се тормози и не върви както трябва,кат му намаля предварението започва да върви идеално обаче пали по-трудно,върти си добре даже когато е топла,та въпроса ми е дали от гарнитурата на главата ми се получава този проблем или е от ГНП-то
или пък нещо друго
Благодаря!
-
axeon
- Мнения: 92
- Регистриран на: Чет 21 май 2009 20:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Harmanli
Re: Малък проблем с палене на B3
Не може да е от гарнитурата на главата.Под основен ремонт какво разбираш,само сигменти ли сте сменяли или всичко,шлайф на блок с ремонтен комплект бутала,набиване гилзи с твойте бутала.Не ми се връзва и това че на предварение не върви колата да не бъркаш предварение,закъснение.На помпата се дава закъснение когато я местиш по посока на въртене на двигателя.Не искам да те засегна може би си наясно с нещата но за да се даде точна преценка трябва да се знае всичко
Re: Малък проблем с палене на B3
Да всичко съм сменял,ремонтен комплект бутала,лагери,сегменти всичко,закъснение и давам,посоката на въртене на двигателя е на дясно,т.е когато дърпам помпата към шасито и давам закъснение,а към блока предварение
Сега работи доста по-меко,не трака толко и чудно защо но върви доста повече,но пали малко по-трудно,кат дам предварение пали от раз,но сякаш се тормози двигателя,по-шумен е и като му давам газ все едно нещо го мъчи,особено когато е по-топло времето,дали трябва да търся някакво междинно положение м/у 2-те положения които пробвах,въпреки че доста малко съм я пипнал,няма и милиметър сигурно,но все пак там става въпрос за доста малки размери
А защо да няма значение гарнитурата,при дизел ако е по-дебела от колкото трябва,би трябвало сгъстяването да е по-малко и да има значение,поне така мисля де,може и да греша
Мерси 
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Малък проблем с палене на B3 1,6 ТД+И
Гарнитурата е важна за компресията. Направи центровката на помпата ,така ,че когато палиш без авансатора да е труден старта ,а когато го дърпаш дори и топла да пали лесно.Това е идеалната среда и ще ти кажа защо ,защото дори и ТДИ мотора при топъл старт пуска около 25 - 30 милиграма ,а на студен даже прави и 15 градуса центровка само за старта зависи от колко минус градуса е ,така че дизел без компютърно управление дори и лятото трябва без включен авансатор и без подаване на газ от педала малко да се замисли при палене иначе е на много предварение !!!
Re: Малък проблем с палене на B3 1,6 ТД+И
Щом се съмняваш в гарнитурата си премери компресията и ще разбереш, въпреки, че все още не са се сработили сигментите и не знам дали ще ти отчете толкова, колкото трябва.Все пак си провери и центровката да не си прескочил и някой зъб на ремъка, т.вярна е че помпата се законтря, ама трябва да си пипнеш и с ръка, ако трябва.
Re: Малък проблем с палене на B3 1,6 ТД+И
Мерси колеги за бързите и ползотворни отговори,ще си поиграя пак и ако имам проблем ще пиша.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта